Szukaj

Informacje o Volvo 940 Kombi

Lata produkcji: 1990 – 1998
Segment: Wyższa klasa średnia
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4844 mm
Szerokość 1750 mm
Wysokość 1450 mm
Rozstaw osi 2770 mm
Rozstaw kół - przód 1471 mm
Rozstaw kół - tył 1460 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1004 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 943 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1428 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1430 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2125 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 992 l
Wysokość bagażnika 823 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1068 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1954 mm
Wysokość progu załadowczego 580 mm
Drzwi tylne - wysokość 771 mm

Oceny Volvo 940 Kombi

Liczba ocen: 52
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~Roman
Kombi 2.4 TD 122KM 90kW
Volvo 940
Większe od passata i nie koroduje. Nie starczyło pieniążków na porządne A6 a Volvo było do wzięcia za parę groszy i nie żałuję. Poprzedni właściciel sprzedał tak tanio bo się wkurzał,że nie pali na mrozie ale który diesel pali? Zmieniłem świece ustawiłem pompę wymieniłem wtryski i auto nawet nie puszcza dymka. Jedynie trzeba pamiętać ,żeby przy mrozie nie kręcić bez plaka.Każdy musi się nauczyć na własnych błędach. A odpalanie na plaka to jest po prostu baja każdy dizel pali na dotyk bez ryzyka spalenia rozrusznika. Poza tym fura jest ok jak już pisałem tańsza niż A6 z podobnego rocznika a technika VW więc przepali każdą berbeluchę. Polecam chcociaż audi w tedeiku toto nie jest
4,8
~Łoś
Kombi 2.3 i Turbo 165KM 121kW
Volvo 940
Rewelacyjne auto! Bardzo dużo miejsca wewnątrz. Dobrze się prowadzi. Niesamowicie zwrotne - średnica skrętu 9,8m. Silnik dynamiczny i cichy. Ogólnie auto dobrze wygłuszone. Kańciaste kształty sprawiają że dużo się mieści we wnętrzu auta a parkując i manewrując łatwo wyczuć samochód. Jakość plastików mogła by byś trochę lepsza, było by wtedy mniej \"świerszczy\" w aucie. Minusem jest również brak regulacji kolumny kierowniczej. Przy podniesieniu fotela robi się trochę mało miejsca na nogi pod kierownicą wchodząc i wychodząc z auta. Co do części to są ogólnie dostępne w dosyć niskich cenach (może nie tak tanie jak do opla, ale przestępne). Sama konstrukcja samochodu prosta i trwała. Jeden z ostatnich trwałych szwedów.
4,2
~Świstak
Kombi 2.4 TD 122KM 90kW
Volvo 940
Ogólnie auto prezentuje się świetnie. Jest potężne, przy hamowaniu pięknie nurkuje (amory ok, nie skacze ;) ). Miejsca sporo, ponad 2000l w bagażniku. Wygodne, przestronne, choć trochę niskie nad głową.
Średnie spalanie dla Volvo 940 Kombi
9,7 – 11,5
l/100 km
8,6
l/100 km
11,3 – 11,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,8
Kombi 2.3 i 131KM 96kW
Volvo 940
Szczerze nie wiem czy ludzie piszący o spalaniu tego samochodu na poziomie 10 litrów muszą się dowartościować pisząc takie głupoty czy mają na celu świadome wprowadzanie innych w błąd? Ja swoje 945 mam już piąty rok i ten samochód niezmiennie pali 14 litrów w mieście (Warszawa) a przy umiarkowanej jeździe w trasie, bez wyścigów średnio 120 km/h schodzi w granice 7,5-8. I niezależnie czy jadę stosując wszystkie możliwe zasady oszczędnej jazdy czy pędzę spóźniony na spotkanie. Miasto 14 i nie ma zmiłuj. Za plus uważam to, że spalanie nie wzrasta znacząco przy szybkiej jeździe. On po prostu tyle potrzebuje na na 100 km, a ty kierowco, w ramach tego paliwa rób sobie co chcesz. Jazda na pusto, 1 max 2 osoby. Samochód w bardzo dobrej kondycji, 425kkm przelotu, serwis oleje/filtry itd od nowości co 10 tys. Bez LPG.
8,5
Kombi 2.4 TD 122KM 90kW
Volvo 940
Egzemplarz z automatyczną skrzynią biegów. Okres użytkowania: 6 lat. Normalny styl jazdy (ani zawalidroga, ani pierwszy ze świateł, taki środek stawki w ruchu ulicznym). Nie należy łudzić się, że ten samochód będzie palił mało. W codziennym użytkowaniu (dojazdy ca. 25km do Wa-wy), jazda na krótkich odcinkach po mieście (trochę w korkach): 9-10l/100km. Trasy (kilka razy w roku po ca. 800km, utrzymywanie 110km/h, wyprzedzanie gdy potrzeba, tak by manewr był bezpieczny): 8.4l/100km. Nawet przy oszczędnej jeździe na trasie nie udało się zejść poniżej 7.4l/100km.
8,5
Kombi 2.4 TD 122KM 90kW
Volvo 940
Wpakowałem w silnik ponad 6,5tys to prawie przekroczyło wartość mojego auta, ale poza tym ceny się już unormowały. Legendy o drogim Volvo były racją ale w latach 90. Duża dostępność części używanych a silnik to VW więc nie ma większego problemu. Rozmiar opon jest popularny (195/65r15)
Volvo 940 Kombi