Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volvo S40 II 1.8 i 125KM 92kW 2004-2010

Lata produkcji: 2004 - 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Jeśli poza przyjemnym wyglądem nie oczekujecie nic więcej, to w zupełności wystarczą najsłabsze motory. Benzynowy ma 1.6l i 100KM, a diesel – też 1.6l, ale 109KM. Wiadomo – nie powalają, ale poradzą sobie również poza miastem, dlatego wybór takiej wersji nie oznacza końca świata, gdy przyjdzie opuścić teren zabudowany. Jeśli jednak oczekujecie od auta czegoś więcej, to lepiej skusić na większy silnik. 1.8l 125KM to tylko kompromis dla podstawowego 1.6l, ale już 2.0l 145KM pozwala wkroczyć w świat dość dobrej dynamiki, podobnie jak nieco słabszy diesel o takiej samej pojemności. Prawdziwe emocje skrywają mocniejsze, benzynowe 2.4l 170KM, 2.5 T5 230KM oraz wysokoprężny 2.4D5 180KM. Auto nie jest nadzwyczaj ciężkie, dlatego w najsłabszym wydaniu osiąga 100km/h w około 8 sekund – a tak niepozornie wygląda.
Powagosław
Auto godne polecenia. Równie ładne oraz eleganckie tak z zewnątrz, jak i w środku. Do tego wszystkiego to bezpieczeństwo… W S40 nic ci nie grozi. ~Powagosław
Luzacjusz
To takie Volvo jak z IKEA - bardzo dobry i przyjemny dla oka wóz za rozsądne pieniądze. Na szczęście, w przeciwieństwie do szwedzkich mebli, S40 nie trzeba samemu składać. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volvo S40 II 1.8 i 125KM 92kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 268
Koszt ogólny 10,26 PLN
LPG34 PLN
PB36.31 PLN
Wydatki serwisowe 3,31 PLN Pozostałe wydatki 2,27 PLN

Autodiagnoza Volvo S40 II

Liczba wpisów: 18
Przenoszenie wibracji na karoserię i kierownicę
dodał: ~Marek, ponad rok temu
Przy pracy na wolnych obrotach drży cała karoseria łącznie z kierownicą. W trakcie jazdy przy obrotach powyżej 1500 nie czuć tego. W trakcie jazdy przy ok. 40km/h - 3 bieg po równej drodze czuć i nawet widać kołysanie całą maską przednią - przed sobą na przemian, jakbym jechał na owalu, a nie okrągłych kołach. Przy 130km/h można też odczuć drżenie w kierownicy i stopniowo ustaje powyżej 140km/h i więcej. Koła wyważone, poduchy sprawdzone - ocenione przez fachowca jako OK. Dwumasa wymieniona łącznie ze sprzęgłem i nadal nic nie zmieniło się. Proszę o kierunek, bo mój mechanik nie bardzo...
dziwny dźwięk
dodał: ~Jasiek c, 7 lat temu
Przy podwyższonych obrotach odzywa się taki dźwięk, jakby "furkotało" zużyte łożysko kulkowe. ten dźwięk nie zawsze jest, tylko czasem słychać i tylko przez chwilę. Kiedy się zmieniają obroty to nie słychaćw serwisie sprawdzili silnik i jest wszystko ok. a dźwięk pozostał. Nikt nie wie co to jest. Ktgoś mi wspominał o jakimś dopalaniu spalin, ale nie wiem o co chodzi
Problem z radiem.
dodał: cypisek, 8 lat temu
Po kupnie auta zauważyłem, że radio nie gra na maxa tylko głośność jest do połowy, a teraz kiedy przyszły mrozy powyżej -10 st. to radio grało normalnie natomiast teraz znowu nie gra. Czy ktoś wie co to może być? Mój numer gg 6889802 Pozdro

Dane techniczne Volvo S40 II 1.8 i 125KM 92kW 2004-2010

Podstawowe parametry Volvo S40 II 1.8 i 125KM 92kW
Produkowany od 2004 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1798 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 165 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 83,1 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Volvo S40 II 1.8 i 125KM 92kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Volvo S40

Newsy o Volvo S40

Volvo S40 II Sedan