Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volvo S40 II 2.4 i 140KM 103kW 2004-2010

Lata produkcji: 2004 - 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Jeśli poza przyjemnym wyglądem nie oczekujecie nic więcej, to w zupełności wystarczą najsłabsze motory. Benzynowy ma 1.6l i 100KM, a diesel – też 1.6l, ale 109KM. Wiadomo – nie powalają, ale poradzą sobie również poza miastem, dlatego wybór takiej wersji nie oznacza końca świata, gdy przyjdzie opuścić teren zabudowany. Jeśli jednak oczekujecie od auta czegoś więcej, to lepiej skusić na większy silnik. 1.8l 125KM to tylko kompromis dla podstawowego 1.6l, ale już 2.0l 145KM pozwala wkroczyć w świat dość dobrej dynamiki, podobnie jak nieco słabszy diesel o takiej samej pojemności. Prawdziwe emocje skrywają mocniejsze, benzynowe 2.4l 170KM, 2.5 T5 230KM oraz wysokoprężny 2.4D5 180KM. Auto nie jest nadzwyczaj ciężkie, dlatego w najsłabszym wydaniu osiąga 100km/h w około 8 sekund – a tak niepozornie wygląda.
Powagosław
Auto godne polecenia. Równie ładne oraz eleganckie tak z zewnątrz, jak i w środku. Do tego wszystkiego to bezpieczeństwo… W S40 nic ci nie grozi. ~Powagosław
Luzacjusz
To takie Volvo jak z IKEA - bardzo dobry i przyjemny dla oka wóz za rozsądne pieniądze. Na szczęście, w przeciwieństwie do szwedzkich mebli, S40 nie trzeba samemu składać. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volvo S40 II 2.4 i 140KM 103kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 110
Koszt ogólny 45,96 PLN
LPG38.81 PLN
PB45.86 PLN
Wydatki serwisowe 24,77 PLN Pozostałe wydatki 442,55 PLN

Dane techniczne Volvo S40 II 2.4 i 140KM 103kW 2004-2010

Podstawowe parametry Volvo S40 II 2.4 i 140KM 103kW
Produkowany od 2004 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2435 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Volvo S40 II 2.4 i 140KM 103kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Volvo S40

Newsy o Volvo S40

Volvo S40 II Sedan