Szukaj

Informacje o Volvo V40 II Cross Country D3 150KM 110kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Kompaktowy, piÄ™ciodrzwiowy hatchback (pierwszy w historii Volvo) klasyfikowany w segmencie C (niższa klasa Å›rednia), produkowany od 2012 roku. V40 zostaÅ‚ wprowadzony do oferty szwedzkiej marki w miejsce modeli S40/V50. Choć nosi ten sam symbol, co model kombi, wersja Volvo S40 (produkowany w latach 1995-2004), nie ma z nim nic wspólnego. Wraz z debiutem auta, marka zerwaÅ‚a bowiem z tradycyjnym nazewnictwem, wedÅ‚ug którego model oznaczony literÄ… „V” oznaczaÅ‚ nadwozie typu kombi. V40 powstaÅ‚ na zmodyfikowanej pÅ‚ycie podÅ‚ogowej Ford C1, którÄ… dzieli m.in. z Volvo C30. Jego projektantem byÅ‚ Peter Horbury.

czytaj więcej
Powagosław

Wszystko to, czego można byÅ‚o siÄ™ spodziewać bo Volvo plus coÅ› jeszcze. Co takiego? Dynamizm, rewelacyjne proporcje i lekkość linii, czyli cechy, które nie zawsze byÅ‚y domenÄ… samochodów szwedzkiej marki.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak. Tak, podoba siÄ™, bo patrzÄ™ i widzÄ™, że to Volvo, choć widzÄ™ też, że projektantów korciÅ‚o, by kombinować. Oprócz tego, że samochód powinien być atrakcyjny (a ten jest), miÅ‚o, gdy zachowuje jakiÅ› element tożsamoÅ›ci marki. Ile można patrzeć na auta, które sÄ… jak szafki w basenowej szatni: różniÄ… siÄ™ tylko zamkami?

~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 77 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Usterki Volvo V40 II

Liczba wpisów: 12
Pękające tuleje
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 4
Dajcie sobie spokój z zakupem tego modelu a przynajmniej z silnikami D3 i D4. Ja miałem D4 190 koni popękały mi tuleje musiałem wymienić silnik (koszt 20tyś) bo zwykły tokarz nie jest w stanie zrobić tulei. Jak wystawiłem części sprawne ze starego silnika na olx (sprawne) to ciągle mam telefony o wał korbowy bo ludziom poobracało panewki, sprzedałem nawet tłok bo kupującemu wypaliło w nim dziurę ogólnie pękające bloki i inne cuda jeśli chcecie mieć problem polecam zakup tego samochodu. I możecie myśleć aa co on wypisuje mnie to nie spotka, jeśli tak myślisz to może być różnie.
1 komentarz
Problem z zamykaniem drzwi
  • Volvo V40 II
  • instalacja elektryczna
  • 86 tys. km
Gdy temperatura spadła poniżej zera zwariowały zamki . Tylne lewe drzwi zamknęły się całkowicie , drzwi od kierowcy mozna zamknąć tylko kluczykiem . Gdy temperatura wzrosła do plus 4 przednie drzwi zaczęly reagować na pilota ale tylne lewe zamknięte i nie reagują na nic .
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Uszkodzeniu uległ blok silnika - pękł
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 4
Podczas spokojnej jazdy na autostradzie pękł blok silnika . D4 190 KM Serwis znał ten rodzaj usterki bo diagnoza była natychmiastowa. Jednak ze względu na koszty (30 tys. )proponują zabrać samochód z serwisu, więc w statystykach brak takich usterek. Akcje serwisowe średnio raz na 6 miesięcy Samochód z 2014
2 komentarze
Volvo V40 II Cross Country