Szukaj

Informacje o Volvo XC70 II Kombi

Lata produkcji: 2007 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model typu crossover o nadwoziu kombi (segment I), uterenowiona wersja Volvo V70. Jego produkcja rozpoczęła się w 1997 roku. Początkowo XC70, podobnie jak bazowy model, korzystał z rozwiązań Volvo 850. Zupełnie nową konstrukcją była druga generacja auta, której debiut przypadł na rok 2000. Od 2007 roku oferowany jest XC70 trzeciej generacji zbudowany na pycie podłogowej Y20 Forda, którą dzieli m.in. z Fordem Mondeo i Land Roverem Freelanderem. XC to zmodyfikowany skrót od Cross Country (co w jęz. angielskim oznacza mniej więcej tyle samo, co off-road).
czytaj więcej
Powagosław
Niekrzykliwe auto dla mężczyzny, który nie musi obnosić się swoją ekstrawagancją, by zwrócić na siebie uwagę. XC70 jest stonowane i nie próbuje prowokować jak prześcigające się w designerskich pstrokaciznach SUV-y. Za to warto lubić ten model. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie jestem fanem kombi (może jestem uprzedzony przez zespół, który się tak nazywa), a kombi terenowe to już zbrodnia na sylwetce każdego, nawet najbrzydszego samochodu. XC70 wygląda właśnie tak groteskowo – jak sweter Jasia Fasoli z łatami na łokciach. Zdaje się, że to dobrze. Ups… ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12 m
Promień skrętu 6 m
Długość 4838 mm
Szerokość 1870 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2119 mm
Wysokość 1604 mm
Rozstaw osi 2815 mm
Rozstaw kół - przód 1614 mm
Rozstaw kół - tył 1580 mm
Zwis przedni 979 mm
Zwis tylny 1045 mm
Prześwit 210 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1064 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 985 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 981 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1457 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1434 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1600 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 575 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1223 mm
Wysokość bagażnika 724 mm
Szerokość bagażnika 1580 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1089 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1878 mm
Wysokość progu załadowczego 697 mm
Kąt natarcia 19,2 stopnie
Kąt rampowy 19,8 stopnie
Kąt zejścia 24 stopnie
Głębokość brodzenia 300 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(97%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Jakub J.
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Volvo XC70 II
Użytkuję auto niecały rok, ale przejechałem nim już 23 tys km, więc mogę trochę o nim opowiedzieć. Auto użytkuję na co dzień, dojazdy do pracy, przewóz dziecka do szkoły, ale także w weekendy na wyjazdy służbowe po Polsce i dalekie wyjazdy do rodziny na drugi koniec kraju. Ogólnie muszę przyznać autu najwyższą ocenę, bo jestem z niego bardzo zadowolony, choć nie jest to auto perfekcyjne, o czym za chwilę w kolejnych podpunktach. Przesiadłem się z Audi A4B5 i różnica jest ogromna pod każdym niemal względem na korzyść Volvo. Wewnątrz ogromne wrażenie robi grubość drzwi i słupków, dzięki czemu czujemy się naprawdę bezpiecznie. Zapraszam do szczegółowej lektury.
5,0
~mati
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Volvo XC70 II
Fantastyczne auto. Limuzyna z najwyższej półki z możliwością jazdy po bezdrożach. Komfort jakiego nie zaznaliśmy w żadnym innym aucie. Polecam choć wiem, że to nie jest auto dla każdego. To auto dla osób ceniących najwyższy komfort podróżowania i bezpieczeństwo za przyzwoite pieniądze. Zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Spalanie na przyzwoitym poziomie jak na tę pojemność i moc choć nowsze silniki są zdecydowanie oszczędniejsze. Trafiłem na bardzo zadbany egzemplarz, zero problemów od 3 lat jak go posiadam.
4,8
~Tom1100xx
Kombi 2.4 D5 215KM 158kW
Volvo XC70 II
Przed zakupem oczywiście sporo innych aut porównałem. Ten model łączy zalety wszystkich innych typów nadwozi nie mając jednocześnie ich wad. Czyli: prześwit 21cm jak w terenówce lub SUV, ale da się nim jeździć jak zwykłą osobówką; wnętrze obszerne, ciche i wygodne jak w limuzynie, ale bardziej pojemne i ustawne; nadaje się do celów rodzinnych a nie jest VAN\'em. Używam go także jako auta służbowego - świetnie się prezentuje. W zasadzie to jedynie nie ma cech auta sportowego, choć mnie jego osiągi całkowicie zadowalają. Na rynku nie ma wielu konkurentów w takim nadwoziu. Właściwie to są tylko 2 takie. Subaru Outback nie dorównuje VOLVO komfortem i jakością wykończenia, ma słabe lub paliwożerne silniki. Jedyny w ofercie diesel to złom i jeszcze słaby na dodatek. Ceną dobija lub nawet przewyższa mój model. Allroad w kwestii komfortu i jakości jest porównywalne ale droższe o ok. 100.000 PLN - nie znajduję w tym aucie uzasadnienia dla takiej różnicy w cenie. Wybór zatem naturalnie padł na XC70. Jest to nie nowa już konstrukcja, ale właśnie dlatego wzbudza moją sympatię i zaufanie - sprawdzone rozwiązania, brak festyniarskich LED\'ow w lampach przednich, charakterystyka zawieszenia to ukłon w stronę klienta a nie motoryzacyjncych pismaków używających aut głównie na torach testowych (tam liczy się twardy zawias a nie komfortowy), stylistyka auta jest stonowana, ale ma w sobie to coś - za 10 lat nadal będzie wyglądać atrakcyjnie. Auto nietuzinkowe i niezbyt często spotykane na drogach. Marka jak i model nie wywołują też żadnych negatywnych skojarzeń. Koń jaki jest każdy widzi. I tak miało być.
Średnie spalanie dla Volvo XC70 II Kombi
11,6 – 12,1
l/100 km
7,3 – 9,1
l/100 km
13,3 – 14,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,4
Kombi 2.4 D5 185KM 136kW
Volvo XC70 II
Ja nie wiem jak komuś to auto może mniej palić, normalna dynamiczna (nie sportowa) jazda po mieście średniej wielkości to 12litrów na 100km w dużym mieście jak Warszawa , Kraków będzie odpowiednio więcej. Auto jest duże i ciężkie przez to potrzebuje więcej wypić alby jechało. Na autostradach i po za miastem spala około 10litrów -dynamiczna jazda , najniższe spalanie poza miastem jakie uzyskałem to około 8-8.2litra niżej nie da 70/80/90km/h na autostradzie i ekspresówce. Na ostatnim wyjeździe wakacyjnym do północnej Francji (Normandia) spalał śr 11-13l na autostradach, kolega który jechał za mną passatem 2.0tdi chip na 200koni miał spalanie o 2litry niższe zależy jaka prędkość cały czas ponad 140+
13,3
Kombi 3.0 T6 304KM 224kW
Volvo XC70 II
Auto z silnikiem 3.0 T6, instalacja LPG BRC max, różnica w dynamice miedzy LPG i Pb nieodczuwalna. Przejechałem około 400 km w trasie i 1.500 km w cyklu mieszanym. Auto jest ciężkie ale przy tym silniku zupełnie się tego nie czuje. W trasie przy prędkości do 110 km/h spalanie LPG poniżej 10 litrów. W mieście trochę skrzyżowań i trochę ekspresówki (Wawa i okolice) przy spokojnej ale nie mulistej jeździe 14-16 litrów LPG. Po przeliczeniu na cenę Pb to 7,5 litra - na tak duże, ciężkie i komfortowe auto to doskonały wynik.
9,1
Kombi 2.4 D3 163KM 120kW
Volvo XC70 II
Wybór należy do użytkownika. Serwisować albo jeździć do momentu jak coś odpadnie - tylko potem lament, że jeszcze trzeba tysiąc innych uszkodzonych części wymienić i jest drogo. Pan Mietek z meslem pewnie i wymieni olej i zrobi taniej, pytanie czy lepiej. W serwisie wymiana oleju i wszystkich filtrów koszt 1600PLN następna wymiana za rok lub za 30kkm. Na zwykłym oleju tylko 15kkm. W ramach przeglądu aktualizacja softu. Ja serwisuję w Volvo Nova Łódź. To drugie auto serwisowane w VN i zdecydowanie polecam to ASO. Opony też większy wydatek (Zimowe Continentale Conticross Winter - 3200PLN, niestety masa pojazdu oraz rozmiar felg robi swoje 235x55x18 101V. Na stacji też duży zbiornik to duży wydatek, na szczęście przyzwoite spalanie powoduje, że wizyty na stacji są rzadsze.
Volvo XC70 II Kombi