Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Giulietta Nuova I 2.0 80KM 59kW 1977-1985

Lata produkcji: 1977 - 1985
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C+), pozycjonowany w prestiżowej grupie premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. Następca Alfy Romeo 147. Początkowo nowy kompakt włoskiej marki miał nosić nazwę 149, później planowano nazwać go Milano, aż ostatecznie stanęło na imieniu Giulietta, nawiązującym do słynnej serii Giulietta z lat 50-60 (oraz Giulietty Nuova z przełomu lat 70-80). Samochód powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiata Bravo (C-Evo). Stylistycznie spokrewniony jest z modelem 8C Competizione.
Powagosław
Giulietta ma na tyle wdzięku, że nie trzeba nawet Umy Thurman, by przekonać o tym świat. Miło ogląda się samochody, które oddają ducha marki, jeśli oczywiście taki istnieje. Giulietta tak właśnie emanuje duchem Alfy Romeo. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak zapewne powiedziałby pewien słynny szwagier: predator, piękny, it's beautiful, forfiter. Giulietta bardziej od krokodyla przypomina żabę, ale jej nie trzeba całować, żeby ujrzeć królewski urok. ~Luzacjusz

Oceny Alfa Romeo Giulietta Nuova I Sedan 2.0 80 KM 59 kW

Ogólna ocena
4,23
Średnia dla segmentu 4,07
ZALETY + Całokształt + Silnik + Układ jezdny
WADY - Ergonomia - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Dane techniczne Alfa Romeo Giulietta Nuova I 2.0 80KM 59kW 1977-1985

Podstawowe parametry Alfa Romeo Giulietta Nuova I 2.0 80KM 59kW
Produkowany od 1977 do 1985 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 80 KM (59 kW) przy 4330 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 162 Nm przy 2300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 88 x 82 mm
Przeniesienie napędu Alfa Romeo Giulietta Nuova I 2.0 80KM 59kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Alfa Romeo Giulietta Nuova

Newsy o Alfa Romeo Giulietta Nuova

Alfa Romeo Giulietta Nuova I Sedan
Aktualnie przeglądasz Alfa Romeo Giulietta Nuova I Sedan