Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Giulietta Nuova

Lata produkcji: 1977 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C+), pozycjonowany w prestiżowej grupie premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. Następca Alfy Romeo 147. Początkowo nowy kompakt włoskiej marki miał nosić nazwę 149, później planowano nazwać go Milano, aż ostatecznie stanęło na imieniu Giulietta, nawiązującym do słynnej serii Giulietta z lat 50-60 (oraz Giulietty Nuova z przełomu lat 70-80). Samochód powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiata Bravo (C-Evo). Stylistycznie spokrewniony jest z modelem 8C Competizione.
czytaj więcej
Powagosław
Giulietta ma na tyle wdzięku, że nie trzeba nawet Umy Thurman, by przekonać o tym świat. Miło ogląda się samochody, które oddają ducha marki, jeśli oczywiście taki istnieje. Giulietta tak właśnie emanuje duchem Alfy Romeo. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak zapewne powiedziałby pewien słynny szwagier: predator, piękny, it's beautiful, forfiter. Giulietta bardziej od krokodyla przypomina żabę, ale jej nie trzeba całować, żeby ujrzeć królewski urok. ~Luzacjusz

Alfa Romeo Giulietta Nuova – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Alfa Romeo Giulietta Nuova - wyceny aut używanych

Sprawdź zanim znajdziesz wymarzone auto
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Karoseria

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

3,6
~app
Hatchback 5d 1750 TBi 16v 235KM 173kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Auto genialnie się prowadzi, daje mega fun z jazdy, mocy jak na swoją masę ma pełno. Minusy za: spasowanie, wycierającą się gałkę lewarka zmiany biegów (w każdym egzemplarzu), sporadyczne i niezbyt poważne, acz upierdliwe problemy z elektroniką. Największy minus za spalanie, w mieście nawet przy bardzo spokojnej jeździe, nie zejdzie się poniżej 10, stojąc często w korkach 12 niewyjęte. W trasie najniżej zszedłem do 6.9, ale to dosłownie była jazda na 6. biegu, 90km/h przez wiochy, jak robię trasę na tempomacie 140km/h, to średnio wychodzi 8.5-8.9. Uważam, że jak na tę moc, napęd tylko na przód i masę auta, spalanie jest po przynajmniej 2 litry za duże. Tyle dobrego, że jak się zap****la, to spalanie jakoś mocno nie rośnie. Skrzynia jest powiedzmy średnia, czasem jedynka ciężej wchodzi albo nie trafia się w 3, co jest cechą tego modelu, z tego jak rozmawiałem z innymi właścicielami.
4,2
~Messerschmitt
Hatchback 5d Facelifting 2016 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Auto świetnie wygląda i bardzo sprawnie pokonuje zakręty. Zawieszenie jest przyjemnie zestrojone oferując kompromis między sportem, a komfortem. Silnik 1.4 MA 150KM oferuje zadowalającą dynamikę przy akceptowalnym spalaniu. Wnętrze jest dosyć przestronne, wykonane ze smakiem i dobrze wykończone z gustownymi, czerwonymi przeszyciami na kierownicy i fotelach z alcantary (pakiet veloce). Duży plus za analogowe zegary i stylizowane na karbon wykończenia deski rozdzielczej oraz drzwi. Zastosowane plastiki są przyzwoitej jakości, ale brakuje niestety sensownej wielkości schowków. Ogółem oceniam Julkę na 4.5 / 5.0
4,5
~Mr. Green
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Alfa Romeo... albo się ją kocha albo nienawidzi. Samochód w 100% spełnił oczekiwania. Stosunek jakość cena przemawia za alfą. Samochód który jest jeszcze w starym stylu, dość surowy na tle nowej konkurencji dający dużą frajdę z jazdy ale również czucie samochodu co jest bardzo ważne. Świetne wyważenie, czuć jak elektroniczna szpera dociąga samochód w zakręcie a przy odpowiednim balansie możemy zarzucić tyłem. Spalanie średnie z 10tyś 12l. konkurencja jest oszczędniejsza. Pomimo upływu lat samochód nadal zwraca uwagę i cieszy oko. Super hamulce lepsze niż GTI. Jak dla mnie jedyne minusy to za duża i źle wyprofilowana kierownica, oraz gubiąca się i nie zawsze posłuszna skrzynia. DSG działa lepiej.
Często haczy 1 bieg, czasami 2 oraz zgrzyta przy redukcji z 5 na 4
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II
  • inne
Często haczy 1 bieg i trochę czasami 2, ale przy przełączaniu z 1 na 2 (przy redukcji z np.3 lub 4 - 2 bieg wchodzi b. dobrze, a do tego zdarzyło się kilka razy, że przy redukcji z 5 na 4 nastąpił zgrzyt w skrzyni biegów, jakby koła zębate przytarły o siebie (zmiana normalna nie za szybka). Jak zrobię redukcję powoli, z odstępem ok. 1,5 s, to jest O.K. Inne biegi wchodzą całkiem w porządku. W serwisie Alfy usłyszałem, że skrzynia z tych pierwszych roczników była felerna i niedopracowana, ale żadnej akcji naprawczej nie robią, mogą jedynie wymienić elementy 1 i 2 biegu na mój koszt (ok.3000zł) lub sam olej w skrzyni, ale nie dają żadnej gwarancji, że to coś pomoże. Proszę o poradę co z tym fantem można zrobić, a może ktoś ma podobny problem? Co ciekawe, jak kupowałem używany pojazd 5 letni z przebiegiem 80tys., skrzynia chodziła całkiem dobrze, ale po przejechaniu dosłownie ok. 1-2 tys., po miesiącu używania zaczęła wychodzić w/w usterka.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
MultiAir
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW 2010-2013
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Dwa razy uszkodzony moduł MultiAir. Pierwszy z błędem konstrukcyjnym, drugi tzw. pozmianowy. Moduł kosztuje ponad 3000 + drobne części, oleje i robocizna. Całość ponad 4000. To moja pierwsza i ostatnia alfa. Super przygoda, zakończona rozczarowaniem.
Sonda Lambda i wąż gumowy
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 2.0 JTD 16v 140KM 103kW 2011-2013
  • układ wtryskowy
  • 48 tys. km
Występowanie usterki:
Miałem problem z sadzą na tylnej klapie. Padła sonda lambda i wąż gumowy między turbiną i intercooler'em.
Alfa Romeo Giulietta Nuova