Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi 100 C3 Avant 2.3 quattro 136KM 100kW 1990

Audi 100 C3 Avant 2.3 quattro 136KM 100kW 1990
Lata produkcji: 1990 - 1990
Segment: Wyższa klasa średnia
Trzecia generacja Audi 100 oznaczona symbolem C3 debiutowała w 1982 roku. Samochód został zbudowany na bazie prototypu „car 2000”. Początkowo Audi planowało zmienić nazwę modelu 100 na 300, ale zrezygnowano z tego pomysłu, ponieważ liczbę 300 była wcześniej używana w nazewnictwie Mercedesa. W porównaniu do modelu drugiej generacji, Audi 100 C3 zyskał nowoczesną, aerodynamiczną sylwetkę. Samochód był sprzedawany w USA jako Audi 5000. W 1987 roku model 100 C3 został poddany drobnemu face-liftingowi. Cztery lata później został wycofany z produkcji.

Dane techniczne Audi 100 C3 Avant 2.3 quattro 136KM 100kW 1990

Podstawowe parametry Audi 100 C3 Avant 2.3 quattro 136KM 100kW 1990
Produkowany od 1990 do 1990 roku
Pojemność skokowa 2309 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 10
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Audi 100 C3 Avant 2.3 quattro 136KM 100kW 1990
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4

Autorentgen Audi 100 C3

Liczba wpisów: 20

Pompa wspomagania.

dodał: ~doktorkilder, 8 lat temu
Mialem wycieki plynu z roznych miejsc w ukladzie wspomagania. pomoglo jedynie wymiana uszczelek w pompie (co jest sprawa prosta do zrobienia we wlasnym zakresie ) Ale najwazniejsze to niestety nie kupowanie innych plynow wspomagania poze tym zielonym o nr z instrukcji. audi servis je sprzedaje i nie jest drogi. kazdy inny chodzby niewiem jak nam je reklamowal pan z CPN nie bedzie wlasciwy i doprowadzi z czasem do wyciekow. Wierzcie mi tylko ten orginalny z audi a nie jest drogi.

Pompa wspomagania.

dodał: ~Pozdrawiam, Pawel, 7 lat temu
Wiele aut modelu 100, z silnikiem 2,8 V6 w quattro, maja problem ze slabymi pompami silnikowymi. Producent zaleca teoretycznie trzymac sie oryginalnego plynu do wspomagania od AUDI, i szczerze? - warto w niego zainwestowac co nie jest i tak zbyt drogie. Z wlasnego doswiadczenia po uzyciu innego plynu, siadla mi pompa, i jako ze jestem w kanadzie to koszt przekroczyl 600 $. ( 4000 $ wartosc auta ). Dlugotrwale maksymalne skrecanie kierownicy ( az odbije ) nadmiernie przeciaza pompe prowadzac do nieszczelnosci, do naprawy ktorych trzeba troche cierpliwosci i wiedzy.

Elementy gumowe drążka stabilizatora.

dodał: ACbot, 9 lat temu
Po pierwsze założyć dobre gumy, po drugie wyeliminować wszelkie niedociągnięcia w zawieszeniu i nie będzie wybijać, a tak stab. pracuje intensywniej na zakrętach przy rozklekotanym zawieszeniu i stąd wynik.

Publikacje o Audi 100