Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi 80 B3

Audi 80 B3
Lata produkcji: 1986 - 1996
Segment: Klasa średnia
Produkcja trzeciej generacji modelu (symbol B3) rozpoczęła się w 1986 roku. Auto otrzymało zupełnie nowy, aerodynamiczny wygląd. Zwiększyły się również jego rozmiary, zaś nadwozie zostało galwanicznie zabezpieczone przed korozją. W 1987 roku zaprezentowano luksusową wersję 90, której produkcja została definitywnie zakończona w roku 1991. W tym samym roku zakończyła się również kariera Audi 80 B3. Zanim do tego doszło, w 1990 roku oba modele (80 i 90) zostały poddane gruntownej modernizacji. W 1987 roku Audi 80 B3 zajęło drugie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku.

Audi 80 B3 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Audi 80 B3

Liczba wpisów: 55
nie otwiera sie klapa do schowania dachu
dodał: ~Robert, 5 lat temu
Witam mam problem , posiadam audi 80 cabrio z manualnym dachem, przekrecam kluczyk , zaciagam reczny , przekrecam raczke od dachu , szyby sie opuszczaja , wciskam przycisk w słupku i klapa sie nie podnosi, szukam jakiegoś schematu instalacji albo prosze o pomoc
falowanie swiateł
dodał: ~stan, 7 lat temu
wsadziłem nowy akumulator i jak mam obroty silnika ok 900 włączona dmuchawa i swiatła,zauważyłem jak zwiększą się obroty silnika to światła świecą mocniej i zwiększają się obroty dmuchawy czym jest to spowodowane Dzięki za odpowiedż
Utrata mocy.
dodał: ~ROBERT, 8 lat temu
Jadąc z prędkością 50 na 4 biegu szarpie, trzeba zmienić na 3 bieg przy wzniesieniu zaczyna trząść i na 3 trzeba zmienić na 2 bieg, na jałowym biegu obroty spadają prawie do końca czasami gaśnie brak przyspieszenia przy wciśnięciu pedału gazu do końca. Maksymalna prędkość to 120, wcześniej nie było żadnego problemu, pojawił się nagle podczas jazdy. Nim pojadę do mechanika poproszę o poradę co to może ewentualnie być.
Oświetlenie wewnętrzne.
dodał: tomek997a, 4 lata temu
gdy przełącznik ustawiony jest że światło ma się świecić przy otwartych drzwiach to i po zamknięciu ma gasnąć to u mnie jakiś miesiąc temu zrobiło się coś takiego ze jak zamknę drzwi to tylko przygasa!gdzie szukać rozwiązania tego problemu?
migająca kontrolka oleju silnika
dodał: dzewelajna, 7 lat temu
W moim Audi 80 b4 Avant 1994 r ostatnio zaczęła migac kontrolka oleju. Poziom jest ok. Jedyne co zauwazyłam to uzależnienie od biegu i wysokości obrotów. Niesety nie mam obrotomieża ale wiem przy jakich prędkościach na jakim biegu zaczyna migać i pikać. na 2 - 35-40 km/h - przy zmianie biegu na wyzszy lub zmniejszeniu prędkości kontrolka przestje się świecić. na 3 - 55-60 km/h na 4 - 65 - 70 km/h na 5 - 80 - 85 km/h. Bardzo prosze o pomoc.

Autorentgen Audi 80 B3

Liczba wpisów: 26

Pprzepływomierz Bosh.

dodał: ~elvis 80b4avant 2.0E, 8 lat temu
przepalenie się obwodów na płytce przepływomierza najczęściej przy założonej instalacji LPG oryginalne zamienniki nie są produkowane można kupić używany cena ok 400-600zł lecz nie wiadomo czy będzie sprawny

Stopienie się pająka.

dodał: elektronic, 8 lat temu
W moim audi z 94. roku stopił się włącznik wycieraczek - wytarły się jakieś elementy i zrobiło się zwarcie. Jeśli coś kiedyś wam dymiło z włącznika wycieraczek po przekręceniu kluczyka, to od razu go wymieńcie - ryzyko spalenia się auta. Koszt - poniżej 100 zł.

Pękająca kostka elektryczna w stacyjce i łamiące się pióro wkładu zamka stacyjki.

dodał: ~SLAWKO, 9 lat temu
Podczas siłowania się z blokadą kierownicy i kluczem można złamać pióro wkładu stacyjki. Zdarza się też pęknięcia kostki elektrycznej za wkładem stacyjki. Objawy: niedziałające różne rzeczy, które powinny działać po przekręceniu stacyjki na zapłon typu kierunkowskazy, dmuchawa. Zdarza się też, że klucz nie cofa na pozycję zapłon po odpaleniu. słabszaluźniejsza sprężynka w pękniętej kostce elektrycznej za stacyjką

Spalanie.

dodał: ~www.AudiStory.tnb.pl, 8 lat temu
ja mam 2,0 90 koni a gazie i pali mi 10 litrów gazu jak miałem forda tyle samo palił a miał silnik 1,4

Lewy błotnik rdzewieje

dodał: super_bizon, 2 lata temu
Nie wiem od czego to zależy ale w mało którym egzemplarzu lewy błotnik jest cały :) praktycznie wiekszość 80tek ma dziure w błotniku ilość na rynku wtórnym sugeruje iż jest to jakaś dziwna przypadłość

Dane techniczne Audi 80 B3

Moc silników 54–174 KM
Pojemność silników 1,6–2,8 l
Prędkość maksymalna 153–222 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,0–22,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Audi 80 B3
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1530
Koszt ogólny 34,33 PLN
LPG24.28 PLN
ON23.41 PLN
PB32.45 PLN
Wydatki serwisowe 24,46 PLN Pozostałe wydatki 130,68 PLN

Publikacje o Audi 80