Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi A3 8V Sportback 5d 1.4 TFSI g-tron 110KM 81kW od 2014

Lata produkcji: 2014 - 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Chyba każdy znajdzie coś dla siebie. Podstawowy silnik benzynowy 1.2 TFSI 105KM może i nie powala swoją mocą, ale potrafi odnaleźć się na drodze – jest dość żwawy, elastyczny na większości obrotów i cichy. Znacznie lepsze doznania gwarantuje jednak 1.4 TFSI 122KM – to optymalny wybór. A jeśli 122KM to za mało – jest jeszcze wariant 140-konny, który jest idealny. A3 staje się zrywne i lekkie. Flagowa jednostka, nie licząc S3, ma 1.8l i 180KM – to już propozycja dla wymagających. Diesle z kolei są dwa. 1.6 TDI 105KM jest tą wersją budżetową – wyjątkowo oszczędny, ale zarazem spokojny na drodze. Po więcej emocji trzeba sięgnąć do 2.0 TDI 150KM
Powagosław
Samochód, który trafi do książek o historii motoryzacji nie musi się zmieniać, a ewentualne zmiany stylistyczne powinny być przewidywalne i delikatne. Czy nie tak właśnie jest? A3 to jeden z tych samochodów na rynku, które chyba pod każdym względem wpisują się w oczekiwania kupującego. ~Powagosław
Luzacjusz
Nigdy nie był indywidualistą i nigdy nie będzie. Dla większości ludzi, którzy kupują ten samochód jest on i tak zbyt zadziorny. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Audi A3 8V

Liczba wpisów: 47
Szarpanie na wolnych obrotach + gaśnięcie silnika
dodał: ~Piotrek, 5 lat temu
Podczas jazdy na wolnych obrotach pod dużym obciążeniem silnika auto szarpie, sprzęgło nie odbija do końca tak szybka jak powinno to robić. Ostatnio dodatkowo silnik podczas normalnej jazdy zaczął gasnąć......na autostradzie na tempomacie zgasł silnik bez widocznego powodu 140 km/h ok 2300rpm, na mieście przy dojeżdżaniu do skrzyżowania również zgasł kilkakrotnie.
Problem z silnikiem.
dodał: Amegon, 3 lata temu
Witam. Mam problem z silnikiem. Problem się zaczął, gdy samochód tracił moc 2 dni po wymianie termostatu. Mechanik doszedł do wniosku, że powodem tego problemu była świeca iskrowa. Gdy została wymieniona pojazdem zrobiłem 100km, a po przejechanych 100 kilometrach znowu tracił moc, zaczął szarpać przy dodawaniu gazu. Po przyjechaniu do mechanika zmieniliśmy wszystkie świece i przewody do świec. Po dzisiejszych kilometrach (około 60-ciu), samochód znowu stracił moc, w dodatku gasł. Cały ten czas gdy tracił moc, objawem kolejnym był dziwny zapach spalin, drżenie silnika i strzelanie z tłumika....
Pulsacyjne przyspieszanie
dodał: karlik89, 5 lat temu
Usterka objawia sie nie zawsze ale polega ona na tym ze: podczas jazdy i powolnym rozpedzaniu sie czuc lekkie jakby pulsacyjne przyspieszanie, patrzac na obrotomierz nic sie nie dzieje wskazowka nie opada.Siedzac w fotelach odczuwa sie to jak kołysanie. Ostatnio w trasie przy wyprzedzaniu gdy obrotomierz dochodzil do 4 tys to na 3900 mialem szarpniecie ( na trasie dlugosci 240 km bylo tak ok. 5 razy). W czym lezy wina przypchane filtry, czy moze turbina??

Dane techniczne Audi A3 8V Sportback 5d 1.4 TFSI g-tron 110KM 81kW od 2014

Podstawowe parametry Audi A3 8V Sportback 5d 1.4 TFSI g-tron 110KM 81kW
Produkowany od 2014 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Audi A3 8V Sportback 5d 1.4 TFSI g-tron 110KM 81kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Audi A3

Newsy o Audi A3

Audi A3 8V Sportback 5d