Szukaj

Informacje o Audi A5 II Cabrio

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: Auta sportowe

Druga, najnowsza generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2017 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem A5 II byÅ‚ prototyp o nazwie Audi Prologue zaprezentowany w 2014 roku. To jeden z pierwszych samochodów Audi zaprojektowanych po odejÅ›ciu Waltera de Silvy, który przez 14 lat zwiÄ…zany byÅ‚ z grupÄ… VW. Za projekt A5 II odpowiadaÅ‚ tercet: Frank Lamberty, Jakob Hirzel i Stephan Fahr-Becker. Model zostaÅ‚ zbudowany na najnowszej, VIII generacji pÅ‚yty podÅ‚ogowej Volkswagen Group MLB Platform. Samochód oferowany jest w analogicznej gamie nadwoziowej jak jego poprzednik: coupe, kabrio oraz 5-drzwiowy liftback, a także w usportowionej wersji S5.

 

Już na pierwszy rzut oka widać, że nowe Audi A5 Coupé jest teraz jeszcze bardziej nowoczesny i wyrafinowany. JednoczeÅ›nie nie traci nic ze swojego oryginalnego sportowego charakteru i elegancji. Najlepszym przykÅ‚adem sÄ… wytÅ‚oczenia na masce, na wysokoÅ›ci nadkoli. Do tego gÅ‚Ä™boka, precyzyjnie prowadzona linia boczna, z wydatnymi krÄ…gÅ‚oÅ›ciami nadkoli, które dziÄ™ki temu sÄ… bardzo efektownie wyeksponowane. DziÄ™ki temu już sam wyglÄ…d sugeruje, że auto posiada napÄ™d quattro.

DoskonaÅ‚a równowaga proporcji. WydÅ‚użona sylwetka wraz krótkimi częściami nadwozia, wystajÄ…cymi z przodu i z tyÅ‚u poza szeroki rozstaw osi. To elementy podkreÅ›lajÄ…ce sportowy charakter nowego A5 Coupé. W porównaniu do poprzedniej edycji, atrakcyjnie rzeźbiona jednolita rama osÅ‚ony chÅ‚odnicy jest bardziej pÅ‚aska i znacznie szersza.

czytaj więcej
Powagosław

Audi ma wyjÄ…tkowÄ… zdolność porywania tÅ‚umów Å›rodkami, które wydajÄ… siÄ™ proste i oczywiste. Być może na tym wÅ‚aÅ›nie polega uniwersalna, ponadczasowa elegancja. A5 jest jej kolejnym chwalebnym ucieleÅ›nieniem.

~Powagosław
Luzacjusz

PowiedziaÅ‚bym: te zmiany to szczyt pychy i arogancji. To szaleÅ„stwo, które wymknęło siÄ™ spod kontroli. Pewnie tak bym powiedziaÅ‚, gdyby jakieÅ› zmiany byÅ‚y. A to przecież ciÄ…gle ta sama dobra melodia, którÄ… znamy i lubimy.

~Luzacjusz

Audi A5 II Cabrio – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Åšrednica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Długość 4673 mm
Szerokość 1846 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2029 mm
Wysokość 1383 mm
Rozstaw osi 2765 mm
Rozstaw kół - przód 1587 mm
Rozstaw kół - tył 1568 mm
Zwis przedni 878 mm
Zwis tylny 1030 mm
Prześwit 127 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1015 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 923 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1496 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1243 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1404 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1190 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1079 mm
Wysokość progu załadowczego 665 mm
Åšrednie spalanie dla Audi A5 II Cabrio
9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,6
Audi A5 II
Cabrio 2.0 TFSI 252KM 185kW
Dużo zależy od stylu jazdy, aczkolwiek waga samochodu robi swoje. Z ciekawości zrobiłem trasę ok 150km po okolicach Krakowa, niedziela, mały ruch, w zabudowanym 50-60, poza 70-80 - wynik 6,2l/100km Mniej się nie da w niekontrolowanych warunkach. Wcześniej kilka miesięcy jeździłem a4 z tą samą konfiguracją z 2018 roku i wtedy takie spalanie miałem przy 100-120 na autostradzie, gdzie w a5 przy tych prędkościach komputer pokazuje ok 8,5l. Podczas normalnej jazdy poza miastem trzeba się liczyć ze spalaniem w okolicach 9l, w mieście 10l przy spokojnej jeździe, 11-12l w korkach. Gdy chcemy nieco poszaleć w trybie S, spalanie rośnie do średnio 15-16l, ale to raczej max. Samochód po podadrocznym użytkowaniu raczej zakwalifikował bym do gran turismo, dla dwójki na wakacje gdzieś do Włoch. W trasie rewelacyjne, wygodne, trzyma się drogi, ma wystarczający zapas mocy. Po mieście nieco mułowate, lepiej radzi sobie na wyższych obrotach, niemniej do szaleństw też się nie nadaje, przynajmniej w wersji cabrio, zbyt ciężkie i miękkie, da się odczuć w ciasnych zakrętach i przy mocnym hamowaniu.
Audi A5 II Cabrio