Szukaj

Audi A5 II 2017 Audi A5 Sportback 3,0 DTI - quatro

107 000 PLN
Audi
A5
2017
diesel
216 KM
+48
Stara Wieś (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 180 400 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 216 KM
Pojemność silnika 2 967 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia liftback
Kolor inny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe

Informacje o samochodzie

Witam.

Samochód Audi A5 quattro z silnikiem Diesla 3,0 litra 216 KM i automatyczną skrzynią biegów. A5 Sport Back w pięknej konfiguracji - rzadkość. Sport Back 5- drzwiowy szyby bez ramkowe.

Podróżowanie tym samochodem czysta przyjemność, nawet przy dystansach 1200 km jednym przejazdem nie stwarza problemu, brak dolegliwości z moim przypadku z kręgosłupem, bardzo komfortowy samochód, gdyby nie zmiana miejsca zamieszkania z utrudnionym dojazdem, dalej by mi służył.

Kupiony przy przebiegu 57 000 km, z salonu Audi w 2019.

Samochód w ciągłej eksploatacji, w pełni sprawny, eksploatowany na Motulu, zarówno silnik jak i skrzynia oleje filtry płyny eksploatacyjne wymieniane terminowo.

Spalanie rewelacyjne jak na samochód z 3-litrowym silnikiem V6 :

Miasto - 8 litra/100km

Trasa - 7,2 litra/100 km przy normalnej jeździe.

Ciekawostka: przy 2100 obr/min  prędkość 170 km/h.

Opcja żeglowania, przy ściągnięciu nogi z gazu samochód przerzuca na tzw. ''luz''.

Możliwa zamiana na Jeep Wlangler Rubicon lub Infiniti Qx 70 Lub FX 35, z porównywalnym przebiegiem.

Wyposażenie:

ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania,

Airbag 6 sztuk (czołowe poduszki kierowcy i pasażera, boczne poduszki- przód,

kurtyny powietrzne),

Asystent podjazdu z Auto Hold,

Audi Connect safety&service, Elektryczny hak holowniczy

Audi drive select - regulacja charakterystyki układu kierowniczego,

Czujnik ciśnienia w oponach,

Czujnik zmierzchowy świateł z czujnikiem deszczu,

Dywaniki welurowe - przód i tył,

ESC - układ stabilizacji toru jazdy,

Fotele przednie z manualną regulacją wysokości,

Hamulec postojowy - elektromechaniczny,

Interfejs Bluetooth,

Kierownica wielofunkcyjna 3-ramienna - skórzana,

Klimatyzacja automatyczna,

Kolumna kierownicy z manualną regulacją położenia,

Komputer pokładowy,

Lampy tylne wykonane w technice diodowej (LED),

Lusterka boczne ogrzewane i regulowane elektrycznie,

Lusterko wsteczne z automatyczną funkcją p/oślepieniową,

Przycisk Start/Stop,

Radio MMI plus z Bluetooth, 8 głośników,

Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa,

System Start/Stop,

Szyby przednie elektryczne

Uchwyty ISOFIX tył,

Wspomaganie układu kierowniczego - Servotronic,

Zamek centralny z pilotem,

Zawieszenie dynamiczne,

Światła do jazdy dziennej LED.

Hak elektryczny oryginalny- rzadkość w A5.

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
3,9
~Cortes
Audi A5 II
Sportback Facelifting 2.0 35 TDI 163KM 120kW
Przesiadłem się z totalnie wypasionej Mazdy 6 GT 2.5 194km. Miałem tam chyba każdy możliwy przycisk. Od podgrzewanych wentylowanych foteli po line assist i wyświetlacz HUD itd … To moje Audi wypada bardzo blado … Po czasie stwierdzam że Audi tylko bardziej mi się podoba. Druga rzecz to prowadzenie auta. Audi prowadzi się inaczej … czy lepiej ? Zależy co kto chce … Mazda była miękka, cudowna w długiej trasie. Ten jest bardziej jak tramwaj...
4,8
~Mike
Audi A5 II
Sportback Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Najkrótsze podsumowanie: auto jest rewelacyjne. Wygląd - oczywiście subiektywna ocena ale w cenie do 300tyś absolutny TOP na rynku. Nikt kto kupuje świadomie nie będzie rozczarowany. Co to znaczy świadomie: - trzeba brać pod uwagę, że nie kupuje się nie dla przestrzeni we wnętrzu. Z przodu pełen komfort. Z tyłu wysoka osoba siedząca za wysoką osobą nie będzie rozpieszczona dostępnym miejscem - szczególnie brakuje nad głową. Ale kanapa bardzo...
4,4
~Waldemar
Audi A5 II
Sportback 2.0 TDI 190KM 140kW
Genialne auto, nie można się do niczego przyczepić, mimo, że użytkuję je 2,5 roku, od nowości, wersja diesel 2,0 quattro 190 km i 56 tyś km przejechane. Żałuję tylko jednej rzeczy, że nie zamówiłem dźwiękoszczelnych szyb. Przy szybach bezramkowych hałas przy większych prędkościach jest większy niż w standardowym aucie. 56k przejechane, nic nie trzeszczy, nie piszczy. Rewelacja. Mam pakiet serwisowy wykupiony stąd do tej pory nie mam żadnych...

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A5