Szukaj

Audi Q3 II SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW od 2018

Informacje o Audi Q3 II SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW od 2018

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Na początek Audi będzie dostarczać nowe Q3 z czterema silnikami do wyboru: trzema jednostkami TFSI i jedną jednostką TDI. Zakres ich mocy sięga od 110 kW (150 KM) do 169 kW (230 KM). Wszystkie cztery to silniki czterocylindrowe z wtryskiem bezpośrednim
i turbodoładowaniem. Są mocne, wydajne i charakteryzuje je wysoka kultura pracy.
Wszystkie motory TFSI posiadają też filtr cząstek stałych.

Bazowa jednostka napędowa to silnik benzynowy o pojemności 1,5 l, mocy 110 kW (150 KM)
i momencie obrotowym 250 Nm. Wykorzystuje on wydajną technikę cylinder on demand, która przy niskim obciążeniu odłącza czasowo dwa cylindry. Audi Q3 35 TFSI na początek będzie zestawiane z szybko przełączającą biegi siedmiostopniową przekładnią automatyczną S tronic
i z napędem na przednią oś. Jesienią pojawi się sześciobiegowa skrzynia manualna.

Dwulitrowy silnik benzynowy w Audi Q3 40 TFSI ma moc 140 kW (190 KM) i generuje maksymalny moment obrotowy 320 Nm. Jego mocniejsza wersja – Audi Q3 45 TFSI, dysponuje mocą 169 kW (230 KM) i momentem obrotowym 350 Nm. Oferuje tym samym naprawdę sportowe osiągi. Oba silniki współpracują standardowo z siedmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów S tronic i stałym napędem na cztery koła quattro z hydraulicznym sprzęgłem wielopłytkowym. Jego elektroniczne zarządzanie łączy dużą radość jazdy z doskonałą stabilnością i świetną trakcją.

W przypadku silników wysokoprężnych, ofertę otwiera dwulitrowa jednostka o mocy 110 kW (150 KM) i momencie obrotowym 340 Nm. Audi Q3 35 TDI na początek będzie dostępne
z manualną skrzynią biegów i napędem na cztery koła quattro. Nieco później klient będzie miał możliwość zamówienia automatycznej skrzyni biegów S tronic w połączeniu z napędem na przednią oś. Po wejściu modelu na rynek program silników wzbogaci jednostka 2.0 TDI o mocy 140 kW (190 KM).

czytaj więcej
Powagosław
Podobny do Q5 i Q7, ale nie jest wyłącznie ich miniaturą. Co więcej, ładniejszy i zbudowany bardziej proporcjonalnie od swojego starszego i większego brata Q5. Nieco kobiecy, ale takie samochody podobno bardzo przyciągają mężczyzn. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładne auto dla niemieckiego nastolatka, którego rodzice mają w domu trochę waluty. Dawno temu marzeniem 18-letniego chłopca był Ford Mustang. Dziś małolaty chcą mieć SUV-a, zaświadczenie o przebytej dysleksji i dużo „like’ów” na facebooku. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 74,5 x 85,9 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
2,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 18% / przeciw: 82%

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,4
~Piotr S.
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Autko wygląda rewelacyjnie. Przyspieszenie, ergonomia, widoczność również bardzo przyzwoita. Fajnie wkomponowany ekran dotykowy w konsoli. Dźwięki seryjnego audio - tutaj już tak sobie. Natomiast drugi raz bym samochodu niestety nie kupił... Dźwięki jakie dochodzą ze skrzyni biegów (automat 7 biegowy) powodują ciarki na plecach. Przy powolnej jeździe w mieście ciągle w tle słychać jakieś chrobotanie, szuranie, klekotanie - najgorzej na 2 i częściowo na 3 biegu. Jak się depnie mocniej, lub jedzie szybko jest ok. Ale w mieście męczarnia dla uszu, osobiście ciągle mam wrażenie że zaraz coś się chyba urwie lub rozleci. Zarówno tryb D jak i S w bu to samo. Trochę lepiej jak się przełączy na manualną zmianę - ale po co w takim razie automat? Do zmiany biegów na trasie? Żeby nie było - nie są to dźwięki na tyle głośne żeby ewidentnie jechać do mechanika - ale na tyle uciążliwe i obecne głęboko w tle że całkowicie zabierają przyjemność z jazdy. Jak komar latający w nocy gdzieś po pokoju. W nowiutkim aucie za niemałe pieniądze jakieś chrobotanie, szuranie, klekotanie? Dzieci nazywają już nasz nowiutki samochód "chrobotek" ;) A ja zamierzam pojeździć póki gwarancja leci a tuż przed jej upływem sprzedać do kolejnego szczęśliwego nabywcy. Jak będzie przygłuchy to będzie się cieszył - oprócz tych hałasów reszta jest naprawdę fajna :) Aha - jeszcze jak przełączam nawiew (nogi-szyba) to coś tam skrzypi i przyciera również - pierwszy raz można się wystraszyć...
Dodane 9 miesięcy temu
2,3
~Tomasz
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Jeżdżę tym samochodem bo muszę. Silnik 1,5 z automatem, jest głośny, mocy jak na lekarstwo, ale to pół biedy. Największą wadą moim zdaniem jest słabe wyciszenie wnętrza. Do 50 km/h idzie wytrzymać, powyżej tej prędkości robi się głośno. Ale jazda z niską prędkością po mieście też nie jest przyjemnością, szczególnie jak auto hold jest włączone. Hamulce tylne wydają wtedy takie dźwięki, że skóra na plecach cierpnie. Nagłośnienie, dno. Światła basic led, porażka. Kamera cofania, po ciemku, dno. Wszędobylski twardy plastik wewnątrz. Może lepsza wersja wyposażenia i inny silnik, sprawiły by, że dałoby się tym jakoś jeździć, ale w tym zestawieniu, Audi Q3 mówi, jedź rowerem, tramwajem, bryczką, mi daj spokój. Oczywiście jest to lepsze auto od malucha i może od Fabii, ale dużej różnicy nie widzę, szczególnie od tej drugiej. Reasumując, nie polecam.
Dodane 10 miesięcy temu
3,6
~Audi Sceptyk
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Auto poniżej oczekiwań. Okropny stosunek jakości do ceny. Auto wylądowało w serwisie już w pierwszym tygodniu. Nieznośny hałas w aucie dobiegający z zewnątrz przy prędkości od 60 kmh w górę. Regulowano drzwi, szukano wady uszczelek w drzwiach zarówno pasażera jak i kierowcy. Hałas nie ustąpił. Informacja od serwisu Audi - proszę czekać na akcję serwisową - usterka dotyczy wszystkich modeli Q3 i została zgłoszona producentowi. Drugi tydzień użytkowania auta - uszkodził się wtrysk paliwa. auto od początku paliło ok 10/100 zamiast 7-8/100, jak podaje producent. Trzeciego tygodnia użytkowania aż się boję.
Dodane 5 lat temu
Średnie spalanie dla Audi Q3 II SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW od 2018
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Spalanie auta dość przyzwoite. Przed zakupem byłem przestraszony komentarzami że auto pali 12 l/100km. Rzeczywiście jeżeli ktoś robi odcinki maksymalnie po 2-3km na zimnym silniku to takie spalanie może jest realne. Ale przy moich trasach gdzie pokonuje minimum 15 km w jednej trasie i z czego mam 50% miasto i 50% trasa to komputer pokazuje średnie zużycie paliwa 7,8l/100km po przejechaniu 7500 km. NIe jest to super oszczędna jazda bo lubię momentami mu przycisnąć, tym bardziej że ten silnik na takie auto szału nie robi. Jak ktoś chce lepsze osiągi to polecam minimum 2l w tym samochodzie i min. 200 km
Dodane 4 lata temu
7,0
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Piękny, a zarazem zwinny i praktyczny samochód. Na miejskie przejazdy w zupełności wystarcza, a na drogach krajowych jeżdżąc przepisowo jest naprawdę oszczędne. Gdy ktoś chce wyciskać z niego rajdowe osiągi to niech wybierze wersję RS.
Dodane 4 lata temu
10,6
Audi Q3 II
SUV 1.5 35 TFSI 150KM 110kW
Ten silnik w tym aucie to jakieś ogromne nie porozumienie, cieszę się ze miałem okazje przetestować tydzień przed zakupem i faktycznie zrobić w tym czasie około 2500km. Minimalne spalanie na autostradzie przy 120kmh na trybie Efficiency to prawie 9,5litra a auto już praktycznie nie przyspiesza. Samo prowadzenie bardzo przyjemne :)
Dodane 5 lat temu

Usterki Audi Q3 II

Liczba wpisów: 9
Zawieszenie
  • Audi Q3 II SUV
  • zawieszenie
  • 50 tys. km
Przez rok zgłaszałem problem z zawieszeniem do aso , gwarancja . Zbywani mnie ze problemu nie ma, ze wszystko jest dobrze. Po gwarancji pierwszy przegląd i diagnoza , Wagach i przekładnia kierownicza docwumiang !!! Nie muszę pisać ile sobie wyceniają . Przestrzegam . Nie dajcie się zbywać w Asi na gwarancji . W mojej ocenie celowo nie robią żeby później spróbować naciągnąć. Ja naprawiłem już nie w aso , a mechanik powiedział ze szkoda ze wcześniej nie przyjechałem bo te modele maja właśnie problemy z przekładnia i zawieszeniem ;-). Takie życie.
Dodane 3 lata temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Reset ustawień
  • Audi Q3 II SUV 2.0 40 TFSI 190KM 140kW od 2018
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
resetujące się ustawienia mmi ( data, godzina, przebieg km, ustawienia wyświetlacza). reset głównie następuje ( chociaż nie zawsze) przy pobieraniu statusu samochodu przez stronę web. do ASO zgłoszone. aso nie potrafi tego naprawić . nie ma wytycznych od producenta jak to naprawić. i tyle w temacie. wszystko dziala, ale denerwujący jest fakt, ze raz na tydzień, dwa trzeba ręcznie ustawiac nowe ustawienia. poza tym nie mozna śledzić średniego spalania na dłuższym przebiegu , bo się wszystko zeruje ;-(
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wspomaganie kierownicy
  • Audi Q3 II SUV
  • układ kierowniczy
  • 36 tys. km
Przy jeździe z wyłączonym silnikiem przy niskich prędkościach następuje wyłączenie wspomagania kierownicy. Dzieje się to przy prędkości mniejszej niż 10km/h. Silnik 1.5 TFSI mHev. Mocne skręcenie kierownicy powoduje włączenie silnika spalinowego i wspomaganie ożywa.
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Audi Q3 II SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów