Szukaj

Audi Q5 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Audi Q5 (SQ5)

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I; grupa premium) produkowany od 2008 roku (w Polsce, a także m.in. w Stanach Zjednoczonych w sprzedaży od 2009 roku). W ofercie terenowych samochodów Audi, Q5 wypełnił lukę pomiędzy większym SUV-em Q7 oraz uterenowionym modelem Allroad. Swoją linię odziedziczył po prototypie Audi Cross Kabriolet Quattro Concept z 2007 roku. Pod względem technicznym od początku powiązany z analogicznymi generacjami modelu A4. Od 2017 roku na rynku dostępna jest druga generacja modelu. Do tej pory Q5 sprzedał się w liczbie ponad 1,1 mln egzemplarzy.

czytaj więcej
Powagosław

Czy to jest wersja premium Volkswagena Tiguana? Czy raczej mniejsza kopia Audi Q7? Pewnie jedno i drugie, choć od Q7 mniejsze wyszło ładniejsze i jako tako się broni. Ale przypominając sobie zapowiedzi o sportowym wyglądzie tego auta, trzeba powiedzieć, że Audi mogło się bardziej postarać.

~Powagosław
Luzacjusz

Widzieliście kiedyś, jak Adam Małysz gra na gitarze w punkowej kapeli? A wiecie, czemu nie widzieliście? Bo Małysz jest panem skoków narciarskich i punkowanie ma w nosie. Audi robi piękne limuzyny i nie ma ręki do aut terenowych. Mimo to próbuje być panem SUV-ów. A wychodzi z tego punk rock.

~Luzacjusz

Oceny Audi Q5 (SQ5)

Liczba ocen: 168
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Karol
Audi Q5 II
SUV 2.0 35 TDI 163KM 120kW
Mam to auto od nowości ponad 4 lat, zrobiłem 110 000 km, 95% po trasach bo koło komina mam Golfa w benzynie, olej wymieniany po 1000 km potem co 15 000. Bardzo fajne auto, ekonomiczne, dobrze ciągnie na alpejskich przełęczach, które co najmniej raz w roku odwiedza. Niby moc 163 Km ale załadowane wakacyjnie daje radę. Dobrej jakości jasna skóra na siedzeniach, brak oznak użytkowania /konserwowana 2 razy w roku/. Dobre wyciszenie a w wersjach po lifcie od stycznia 21 nie ma wyciszenia pod maską. Jedyny mankament to, że skrzynia ze startu kiepsko się zbiera ale ja już auto ruszy jest ok. Quattro ultra tez daje radę w zimie na śniegach - nie miałem z tym nigdy problemów nawet w górach. Kupiłbym ponownie - poczekam aż nowa Q5 wyleczy się chorób wieku dziecięcego. Poprzednio miałem Merca GLK, którym zrobiłem 180 000 km - Q5 jakby bardziej cywilizowane /takie autostradowe/ i ma znacznie większy bagażnik:)
Dodane 6 miesięcy temu
4,9
~Michal
Audi Q5 II
Q5-e Sportback 2.0 50 TFSI e 299KM 220kW
Bardzo przyjemny w prowadzeniu samochod, nie ma jakiejs wiekszej ekscytacji ale bardzo przyjemnie sie go prowadzi. Bardzo fajna jazda na pradzie, w ustawienie dynamic potrafi pokazac pazur. Zawieszenie podstawowe sprezyste i dajace pewnosc w jezdzie. Silnik benzynowy i skrzynia daja rade, ale najfajniesze wrazenia z jazdy na pradzie. Czesc plastikow w srodku samochodu nie przystoi do ceny jaka trzeba zaplacic. Aplikacja to jakis zart. Przejecchane dopiero 4 tys ale coraz bardziej przekonuje sie do tego samochodu. Samochod naprawde cichy. virtual kokpit robi robote, system MMI na plus.
Dodane 8 miesięcy temu
4,7
~skm
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 40 TFSI MHEV 204KM 150kW
Nie chciałem kupować SUVa, ale niestety wybór sedanów/kombi jest co raz mniejszy. A5 avant z tyłu okazał się dosyć ciasny, a Superb po niezłej 3 zalicza wtopę i ostatecznie padło na Q5. I od razu mogę powiedzieć, że po paru miesiącach wybór celny. Najpierw minusy, bo jest ich niewiele: - przy mhev liczyłem na ciut mniejsze spalanie w mieście. niestety ciężar auta robi swoje. - do ideału brakuje troszeczkę więcej miejsca na kolana w drugim rzędzie. - audio B&O - nie jestem audiofilem, gra fajnie czysto, ale spodziewałem się większej różnicy w stosunku do poprzedni aut. plus: - auto optymalne dla mnie gabarytowo. w mieście radzi sobie bardzo dobrze. nie wiem czy podana oficjalnie średnica zawracania jest prawidłowa, bo nie ma z tym problemu na parkingu. dla rodziny 2+2 zdecydowanie ok. - po zapoznaniu się z automatem i ustawieniami żwawy silnik. nawet przy wyższej prędkości, po redukcji zbiera się bardzo przyzwoicie. nie jest to bolid i na trasy sugerowałbym sedana/kombi, ale jazda autem sprawia przyjemność. - świetne lampy matrix - pozostawione fizyczne przyciski. super czytelny panel do obsługi klimatyzacji i nawiewów oraz bezproblemowa obsługa z kierownicy - bardzo dobre wyciszenie wnętrza (jedynie zimówki są bardziej słyszalne) - kwestia gustu, ale specjalnie nie brałem wersji sportback. suv z pakietem czerni i sline, na 21 calach wygląda bardzo dobrze - systemy wspomagania jazdy pozamiejskiej i miejskiej bez zarzutu, dobrej jakości (rozdzielczości) kamera cofania - wnętrze na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach czy filmach. miałem z tym problem, ale po pierwszej jeździe próbnej dylemat zniknął Ogólnie polecam.
Dodane 8 miesięcy temu

Raporty spalania Audi Q5 (SQ5)

Liczba raportów: 286
Średnie spalanie dla Audi Q5
7,8 – 12,8
l/100 km
6,1 – 10,7
l/100 km
11,7 – 12,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Audi Q5 I
SUV 2.0 TFSI 211KM 155kW
Spalanie z komputera pokladowego. Wyszlo dosc optymistycznie gdy porownalem z wynikami spod dystrybutora. Komputer zaniza powyzej jednego litra spalanie. W lecie w krakowskich korkach wlekac sie zgodnie z ulicznym ruchem spala ok 10 litrow benzyny. Jak sie czlowiek rozpeczi na autostradzie to spalanie ma ok 14 litrow. Wynik uwazam za nadzwyczaj dobry biorac pod uwage gabaryt i mase auta. Moj identycznej wielkosci dwudziestoletni JEEP z V8 pod maska przepala dwukrotnie wiecej paliwa. A osiagami na asfalcie wcale sie nie odroznia znaczaco od 2.0 TFSI. Po roku uzytkowania opinie mam mieszana. Auto kupione za 10 najnizszych krajowek. Wsadzone kolejne 6 pensyjek w remont silnika i skrzyni biegow i to zaledwie przy przebiegu 200 tys km. Dzieki temu auto przestalo spalac olej . W zasadzie wogole go nie bierze. Tutaj moge polecic firme VAGSYSTEM ze Skoczowa. Drogo i dobrze. I skrzynia po wymianie zasadzniczych elementow zaczela jezdzic 'praaawie' jak hydrokinetyk amerykanski. Czuc ze sa momenty ze rozlacza naped i zmienia za szybko biegi co irytuje. Na szczescie zona tym powozi na codzien i ona tego nie zauwaza. Cos co mi przeszdadza rowniez to zaawansowane systemy. Jezeli chcesz na sliskim ostro przyspieszyc, na przyklad uciec ze skrzyzowania skrecajac mozesz sie zdziwic co auto bedzie wyczyniac. A stary Jeepek zalaczy blokady i na pelnym bucie wystrzeli do przodu oddajac ci pelnie kontroli nad soba. Audi bedzie z toba walczyc. Ponadto pozycja na poczatku wydaje sie wygodna ale po 3 godzinach jazdy marzysz o opuszczeniu fotela. Przypomnialy mi sie czasy golfa II i jego beznadziejna pozycja nogi na pedale gazu. Normalnie po godzinie jazdy juz manewrujesz stopa na pedale. Pozatym auto super. Obszerne, pakowne, zaskakujaco ciche i komfortowe pomimo dachu panoramicznego i 20 calowych kol. Ladnie wybiera nierownosci. Pewnie jedzie chociaz wspomaganie kierownicy moglo by byc silniejsze. Bardzo dobrze grzeje i wydajnie chlodzi. Narazie ocena 4 na 5.
Dodane 11 miesięcy temu
8,0
Audi Q5 II
SUV Facelifting 2.0 40 TFSI MHEV 204KM 150kW
Po roku jeżdżenia - na trasie jadąc zgodnie z przepisami, bez tempomatu i starając się spalić jak najmniej udało mi się zejść do 5,8l na trasie 400km. Jadąc na wakacje, spokojnie i płynnie załadowanym autem na trasie blisko 1000km średnia wyszła 6,4l. Przy agresywnej jeździe na trasie, maksymalnie auto spaliło mi 9,5l. Generalnie auto dużo bierze paliwa przy przyspieszaniu, ale jest bardzo oszczędne przy jeździe ze stałą prędkością. Auto jest ciężkie i przez to jazda w mieście jest mniej oszczędna - przy dużych korkach spalanie dochodzi do 12-13l. Przy mniejszych korkach można zejść na 9-10l.
Dodane ponad rok temu
11,2
Audi Q5 II
SUV 2.0 TFSI 252KM 185kW
Normalna jazda 40% miasto 60% trasa to jest 10,5 litra. Mierzone kilka razy od pelnego do pelnego baku. Na komputerze pokazuje to samo, srednia z kilkunastu tys km 10.5l. W trasie do 120, lekko muskajac gaz da sie zejsc do 7l. Przy mocniejszym przyspieszaniu spokojnie dochodzi sie do 16 litrow
Dodane 1 miesiąc temu
Audi Q5

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów