Szukaj

Informacje o Audi Q7 II

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Audi Q7 II

Liczba ocen: 25
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Drobne usterki - Stosunek jakość/cena - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

3,4
~micko
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Audi Q7 II
Mieszane uczucia, auto komfortowe, ale strasznie awaryjne, a ceny napraw są chore....kilka awarii i w portfelu moze byc 10,20,50 tys zł mniej, podejście producenta do klienta jest moim zdaniem nieodpowiedzialne - w przypadku zdiagnozowania usterki uniemożliwiającej dalszą jazdę klientowi nie przysługuje auto zastępcze w ramach gwarancji producenckiej/mobilności. Zapisy w książkach serwisowych o tym, że zużycie oleju do 0,5l na 1000km jest w normie uważam również za krzywdzące. Ciekawe czy norma emisji spalin jest zachowana w przypadku takiej konsumpcji oleju.
5,0
~K
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Audi Q7 II
Jak dla mnie bezkonkurencyjny. Połączenie komfortu, pojemności, elegancji i klasyki. Rewelacyjne zawieszenie, świetne wygłuszenie wnętrza, świetna skrzynia biegów, przewidywalny układ kierowniczy i wielki bagażnik! Do tego dochodzi wielki bagażnik, wygodne fotele nie koniecznie w najwyższej wersji wyposażenia. Samochód nie jest najtańszy w zakupie jednak nie trzeba za niego płacić pół miliona. Jeden nazwie to biedakiem a drugi nazwie to dobrze skonfigurowanym egzemplarzem...cennik jest tak długi, że rozsadza głowę... ale gdy ochłodzimy emocje i wybierzemy z niego to co najważniejsze i potem wsiądziemy do takiego auta okaże się, że właściwie to resztę, której nie mamy można jakoś przeżyć...Q7 to w moim przypadku rezygnacja z: Jeppa Granda, Alfa Stelvio, super wypasionego Passata... przejechałem się tym jako pierwszym... no i niestety w każdym kolejnym brakowało mi tego "czegoś"!... Fakt. Trzeba odrobinę dopłacić np do Stelvio... ale nie drugie tyle... Gdy porównamy do klasy "niższej" to słabe q7 i tak jest od niej w kosmicznej odległości co do jakości...dobra wyprzedaż rocznika wystarczy, żeby cena nie przekroczyła 300k za nowe auto... okej... dla jednych to dużo dla drugich mało... dla innych może nawet to nie Q7...bo takie porządne to kosztuje 480 tys...
5,0
~Piotr 33 Lca
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Audi Q7 II
Jest to samochód bliski ideału.Jest duży i pakowny,mocny i szybki a jednocześnie oszczędny jeśli chodzi o spalanie. Jest komfortowy już w podstawowej wersji a duże koła i wysokie opony to idealne rozwiązanie na nasze polskie drogi. Na chwilę obecną bezkonkurencyjny. VW Touareg jest starszy technologicznie, Mercedes ML jest po prostu gorszy, GL jest dużo drozszy,BMW X5 ma w podstawie silnik 2.0 i awaryjna elektronikę, XC90 odpada że względu na silnik 2.0 a jakość wykonania mimo wszystko trzeszczaca, RX ma paliwozerny silnik 2.0 a hybryda słaba skrzynie CVT.Bentayga jest za droga :-) i to chyba jedyny lepszy suv. Cayenne jest drogie i mniejsze. Innej konkurencji nie widzę. Nowe Q7 w podstawowej wersji z rabatem dla niektórych grup zawodowych kosztuje 240 tys zł i proszę mi wierzyć ta podstawowa wersja jest wspaniała chyba że ktoś musi mieć skórę i bajerki wtedy cenę można podwoić :-) Polecam salon Porsche Poznan Franowo zajmują się tam i zamawiają wersje bliżej podstawy w innych salonach lubują się w Q7 za pół miliona

Raporty spalania Audi Q7 II SUV

Liczba raportów: 31
Średnie spalanie dla Audi Q7 II
14,6
l/100 km
8,3 – 9,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Audi Q7 II
Minimalne podałem przy jeździe do 100km/h. Myślę, że udałoby mi się zejść poniżej 6l jednak wymagało by to mniejszego ruchu na drodze. W mieście auto pali nie więcej niż 10l - wynik średniego spalania po przejechaniu 5km do szkoły z dziećmi rano na zimnym silniku. Po rozgrzaniu i "normalnej" jeździe tym autem po mieści spalanie ląduje w okolicy 9,2l. Oczywiście przy większej prędkości zwanej autostradową auto wskakuje na poziom około 10-11l. Moc jest zupełnie wystarczająca do jazdy tym autem. Nm robią swoją robotę...na chwilę obecną twierdzę, że nie warto dopłacać do mocniejszej wersji... aż nie wierzę, że to piszę :) ... ale nie tylko ja jestem zaskoczony dynamiką "najsłabszego" diesla z 3L pojemności.
11,7
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Audi Q7 II
Na dlugiej trasie 1100km, predkosci autostradowe. 5osob. Bagaznik zaladowany po sam sufit. 9l na 100km. Swietny wynik jak na auto tych gabarytow i tak bardzo obszerne w srodku. W trybie mieszanym trasa + miasto 12l Samo miasto, duzo korkow, jazda od swiatel do swiatel. 14l Auto swietnie wyciszone. Autostrada 130-140 nie trzeba glosu nawet podnosic. Zawieszenie pneumatyczne. Moze podniesc samochod w kazdej chwili Bajka. Swiatla matrix niezastapione na dlugiej trasie w systemie auto... Same dopasowuja wiazke swiatla do wyprzedzanych pojazdow. 2T masy swietnie sie prowadzi.
7,0
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Audi Q7 II
Często korzystam z tego serwisu podczas analizy różnych parametrów samochodów którymi jestem zainteresowany, więc postanowiłem umieścić swoje dane, tym bardziej, że jest to samochód, którego ocen jest bardzo mało. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zużyciem paliwa w tym samochodzie. Przejechałem już 12 tys. km od nowości. Spalanie średnie komunikowane przez komputer w chwili obecnej 7,8l/100km o samego początku. Jazda mieszana. Mało autostrad w tym okresie, nawet bardzo mało. Nie wypowiem się na temat spalania przy bardzo dużych prędkościach. W mieście nie spalił mi więcej aniżeli 10l/100km. W trasie gdy dość ostro go traktuję również 10l/100km. Udało mi się zejść do 5,4l/100km w trasie "muskając" pedał hamulca i nie dodając gazu jeśli trzeba było by hamować. Całkiem sprawnie poruszając się w trasie spalam około 6,8-7,5l/100km.
Audi Q7 II