Szukaj

Informacje o Audi Q7 II

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz

Audi Q7 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Audi Q7 II

Liczba ocen: 39
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Piotrek
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Audi Q7 II
Bardzo komfortowe, pojemne i żwawe auto. Przed zakupem brałem pod uwagę: BMW X5 i X6, Mercedes GLE, Porsche Macan, Jaguar F-Pace i Audi Q7 i Q8. Każdym z nich odbyłem jazdy testowe. W Mercedesie nie przypadły mi do gustu tandetne pachnące mega tanizną zegary i panel sterujący. Porsche odpadło z racji małej pojemności jak na moje potrzeby. To samo z F-Pace. Q8 i X6 odpadły z racji ściętego "tyłka", który również pomniejszył mi pojemność bagażnika. Po jazdach testowych X5 i Q7 wybór mógł być tylko jeden - Q7. Auto większe, lepiej wyciszone, więcej miejsca w środku, pojemniejsze. Auto mam od lipca 2020. Przejechałem nim już 42.000 km. Jest super autem na dalekie trasy.
4,6
~Paweł
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Audi Q7 II
Jak do tej pory moje najlepsze auto, kupione nieco przypadkiem - testowałem Mercedesa GLE, którego dostałem na weekend do wypróbowania, wracając nim z salonu wstąpiłem po drodze do Audi, bez większego przekonania. Akurat mieli wolne Q7, przejechaliśmy się nim z żoną i Mercedes przestał nam się podobać.. Zgodnie stwierdziliśmy, że Q7 na pneumatycznym zawieszeniu i z wyciszonymi szybami to jest to - komfort, cisza, przestrzeń, jakość wykończenia. Kiedy jeszcze znaleźliśmy pasujący nam egzemplarz, który skonfigurował sobie inny klient i go nie odebrał, a salon chcąc się go pozbyć zaoferował nam 100k zł rabatu od wyjściowej ceny - decyzja była prosta.
4,8
~leon sport
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Audi Q7 II
Auto budzi moje zaufanie w każdym detalu. Jest cichutkie we wnętrzu, zawieszenie pneumatyczne daje wiele komfortu. Funkcjonalność - wiadomo, bagażnik wielki . Tylna kanapa ładna ale trochę twarda i mało wygodna zwłaszcza dla 3 osób siedzących na niej (raz mi się zdarzyło wieźć komplet). Z wyglądu zewnętrznego raczej szału nie robi ale jak dla mnie to jest plus. Samochód według mnie i aut dotychczasowych prawie nic nie pali. W trasie bez żadnego oszczędzania poniżej 8 można zejść, w mieście to różnie od 9 do 11 może? Co można chcieć więcej? Silnik musi co prawda pójść na lekkie chipowanie i strojenie indywidualne w celu zerwania z nadmierną ekologią, bo z elastycznością na niskich obrotach bywa dziwnie. Mocy jest dużo tylko nie jest dostarczana równomiernie od dołu. Jest to denerwujące ale można sobie chyba z tym poradzić u speców od mapowania. Ja na pewno to zrobię mimo gwarancji.

Raporty spalania Audi Q7 II

Liczba raportów: 49
Średnie spalanie dla Audi Q7 II
10,8
l/100 km
8,4 – 9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
SUV 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Audi Q7 II
Minimalne podałem przy jeździe do 100km/h. Myślę, że udałoby mi się zejść poniżej 6l jednak wymagało by to mniejszego ruchu na drodze. W mieście auto pali nie więcej niż 10l - wynik średniego spalania po przejechaniu 5km do szkoły z dziećmi rano na zimnym silniku. Po rozgrzaniu i "normalnej" jeździe tym autem po mieści spalanie ląduje w okolicy 9,2l. Oczywiście przy większej prędkości zwanej autostradową auto wskakuje na poziom około 10-11l. Moc jest zupełnie wystarczająca do jazdy tym autem. Nm robią swoją robotę...na chwilę obecną twierdzę, że nie warto dopłacać do mocniejszej wersji... aż nie wierzę, że to piszę :) ... ale nie tylko ja jestem zaskoczony dynamiką "najsłabszego" diesla z 3L pojemności.
11,7
SUV 3.0 TDI 272KM 200kW
Audi Q7 II
Na dlugiej trasie 1100km, predkosci autostradowe. 5osob. Bagaznik zaladowany po sam sufit. 9l na 100km. Swietny wynik jak na auto tych gabarytow i tak bardzo obszerne w srodku. W trybie mieszanym trasa + miasto 12l Samo miasto, duzo korkow, jazda od swiatel do swiatel. 14l Auto swietnie wyciszone. Autostrada 130-140 nie trzeba glosu nawet podnosic. Zawieszenie pneumatyczne. Moze podniesc samochod w kazdej chwili Bajka. Swiatla matrix niezastapione na dlugiej trasie w systemie auto... Same dopasowuja wiazke swiatla do wyprzedzanych pojazdow. 2T masy swietnie sie prowadzi.
7,0
SUV 3.0 TDI 218KM 160kW
Audi Q7 II
Często korzystam z tego serwisu podczas analizy różnych parametrów samochodów którymi jestem zainteresowany, więc postanowiłem umieścić swoje dane, tym bardziej, że jest to samochód, którego ocen jest bardzo mało. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zużyciem paliwa w tym samochodzie. Przejechałem już 12 tys. km od nowości. Spalanie średnie komunikowane przez komputer w chwili obecnej 7,8l/100km o samego początku. Jazda mieszana. Mało autostrad w tym okresie, nawet bardzo mało. Nie wypowiem się na temat spalania przy bardzo dużych prędkościach. W mieście nie spalił mi więcej aniżeli 10l/100km. W trasie gdy dość ostro go traktuję również 10l/100km. Udało mi się zejść do 5,4l/100km w trasie "muskając" pedał hamulca i nie dodając gazu jeśli trzeba było by hamować. Całkiem sprawnie poruszając się w trasie spalam około 6,8-7,5l/100km.
Audi Q7 II