Szukaj

Informacje o Audi Q7 II SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 2967 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 231 KM (170 kW) przy 3250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 500 Nm przy 1750-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~Łukasz
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Ogólnie dobrze, świetny samochód. Wcześniej jeździłem BMW 5 xDrive więc też takiego przeskoku nie było - premium Jeśli ktoś nie rozumie różnicy to znaczy, że nie miał porównania:) Nie jestem zblazowany, takie są moje subiektywne odczucia. Mamy też nowego Peugeota 5008 GT Pack, kosztował 214 tys - ma wszystko niby, zupełnie inna jakość, niby tylko szczegóły, ale jak się przesiadam z jednego do drugiego to za każdym razem tak samo mnie to dziwi. Całolształt - wielki, choć nie czuć tego na codzień. Silnik ładnie pracuje, ma laga - to wkurza, ale się przyzwyczaiłem. Peugeot też ma laga:)
4,9
~Mariusz
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Mega komfortowy samochód. Przesiadłem się z A6. SUV pełną parą. Zawieszenie pięknie zbiera nierówności na drodze. Auto duże gabarytowo ale środek idealnie spasowany pod kierowcę, nie czuje się gabarytów samochodu. Jakość wykończenia na najwyższym poziomie. W środku czuć klasę premium. Moja wersja jest 7 osobowa i to duży plus przy podróżowaniu na dwie rodzinki w 6 osób (niestety wtedy bagażnika ubywa ale to nie wyprawa wtedy na tydzień :)). Spalanie średnie ok. 9 litrów. Silnik bardzo dynamiczny, szybko wkręcający się w obroty. Funkcje jak aktywny tempomat, asystent pasa ruchu, pomoc w ruchu miejskim działają bez zarzutów. Światła Matrix też świecą niesamowicie, szczególnie w nocy oświetlają drogę jakby był dzień. Na razie oprócz jakiś kosmetycznych problemów z błędem w postaci zapłonu, który zniknął i już się nie pojawił oraz brakiem internetu w aucie przez ponad tydzień z powodu wichur auto spisuje się wyśmienicie.
3,4
~Daniel Huta
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 45 TDI 231KM 170kW
Bardzo słabej jakości lakier mimo grubego lakieru ( kolor czarny)
Audi Q7 II SUV Facelifting