Szukaj

Informacje o Audi Q7 II SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW od 2019

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, Q7 II nieznacznie zmniejszył swoje rozmiary, a także, dzięki wykorzystaniu nowocześniejszych materiałów nadwozia – również wagę (jest lżejszy o 325 kg od Q7 I). Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej – Volkswagen MLB 2 Platform, którą dzieli z najnowszymi generacjami Audi A4 i A8. Dostępny również w wersji hybrydowej Q7 E-tron Quattro Plug-in.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo konserwatywny i ostrożny projekt, takie, zachowując proporcje: A8 na dużych kołach. Czy to źle? Może potencjalni klienci docenią fakt, że ich Audi jest jak angielski dżentelmen – rok za aktualną modą. W przypadku innej interpretacji, to stylistyczne stonowanie i wyciszenie Q7 nie będzie atutem tego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy Q7 to teraz trochę bardziej odpicowane duże kombi? Bo definitywnie wygląda jak kombi. W dodatku bardziej niż kombi Audi, wygląda jak kombi Volkswagena. Tylko cena się nie zgadza. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 roku
Pojemność skokowa 2967 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 286 KM (210 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 600 Nm przy 2250-3250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Piotrek
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Bardzo komfortowe, pojemne i żwawe auto. Przed zakupem brałem pod uwagę: BMW X5 i X6, Mercedes GLE, Porsche Macan, Jaguar F-Pace i Audi Q7 i Q8. Każdym z nich odbyłem jazdy testowe. W Mercedesie nie przypadły mi do gustu tandetne pachnące mega tanizną zegary i panel sterujący. Porsche odpadło z racji małej pojemności jak na moje potrzeby. To samo z F-Pace. Q8 i X6 odpadły z racji ściętego "tyłka", który również pomniejszył mi pojemność bagażnika. Po jazdach testowych X5 i Q7 wybór mógł być tylko jeden - Q7. Auto większe, lepiej wyciszone, więcej miejsca w środku, pojemniejsze. Auto mam od lipca 2020. Przejechałem nim już 42.000 km. Jest super autem na dalekie trasy.
4,7
~PawelR
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Miałem też wersję przedliftową. TO bardzo dobry samochód i praktycznie bezawaryjny. Poprzednik 2016, którym jeżdziłem 5 lat miał dwie awarię z czego jedna była wynikiem ingerencji gryzonia w instalację adblue a druga to zamek wlewu paliwa, który po prostu zablokował klapkę na amen. To wszystko.
4,4
~Janusz
Audi Q7 II
SUV Facelifting 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Kolejne moje q7. Komfort i elektronika bez zastrzeżeń. Jestem bardzo zadowolony. Nie ma jednak róży bez kolców - lakier pomimo nałożonej ceramiki rysuje się od patrzenia. Poza tym zauważyłem że skrzynia czasem wydaje dziwny dźwięk, jednak dopóki jest na gwarancji nie przejmuję się tym.
Audi Q7 II SUV Facelifting