Szukaj

Informacje o Audi R8 I Coupe

Lata produkcji: 2006 – 2015
Segment: Auta sportowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2006-2015. Wersja produkcyjna auta, zaprojektowana przez Waltera de’Silvę, bazowała na prototypie o nazwie Le Mans quattro z 2003 roku. Model był spokrewniony technicznie z Lamborghini Gallardo. R8 został świetnie przyjęty przez krytyków, zdobył m.in. tytuły Samochodu Roku wg „Playboya” (2008), „Top Gear” i „Fifth Gear” (2007) oraz nagrodę Word Performance Car the Year w plebiscycie na Światowy Samochód Roku 2008. Od 2012 roku był oferowany w wersji po face-liftingu.

czytaj więcej
Powagosław
R8 wygląda trochę jak prototypowe, aroganckie Audi z szalonej wyścigowej gry komputerowej. I to jest komplement. Jeden z wielu, ale te inne zapewne znacie. ~Powagosław
Luzacjusz
No i orzeł wylądował. Kolana miękną, serce kołacze, oczy wyłażą z orbit jak na rozbieranych scenach z Salmą Hayek w „Desperado”. Jak żyć? ~Luzacjusz

Audi R8 I Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 2
Długość 4431 mm
Szerokość 1904 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2029 mm
Wysokość 1249 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1632 mm
Rozstaw kół - tył 1595 mm
Zwis przedni 999 mm
Zwis tylny 782 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 958 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1392 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 100 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,9
~Artur
Coupe 5.2 V10 FSI 525KM 386kW
Audi R8 I
Całokształt oceniłbym na przeciętny pomimo, że w poszczególnych kategoriach auto odebrało wysokie noty. Owszem, jazda sprawia wielką przyjemność, na co składa się moc, prowadzenie, dźwięk itd. Jednak to wciąż \"tylko\" Audi - droższy Volkswagen. Wiem, że ostatnio Audi bardzo awansowało technologicznie, że modele RS może są nawet lepsze od porównywalnych BMW M lub Mercedesów AMG i że R8 jest ukoronowaniem ostatnich lat postępu tej niemieckiej marki. Wielkim plusem jest dostępność i możliwość serwisowania w polskiej sieci. ALE: to - jak wspomniałem - tylko Audi, brakuje mu prestiżu i jest bardzo drogie. Za te pieniądze (egzemplarz, którym jeździłem był skonfigurowany za 975tys. zł.) można mieć Porsche 911 Turbo S, Ferrari F430, Lamborghini Gallardo - to prawdziwe, a nie w ubraniu Audi :)
3,6
~kondor
Coupe 4.2 V8 FSI 420KM 309kW
Audi R8 I
Mogę powiedzieć tylko jedno wspaniała zabawa podczas jazdy. Auto kompletnie niefunkcjonalne i bardzo glośne co jest jego oczywiście atutem a nie wadą. Polecam dla ludzi którzy oczekują od jazdy sam. coś więcej. Radio i CD zbyteczne z całym tym naglośnieniem B&O ponieważ z silnika płynie najpiękniejsza muzyka.
4,3
~mikolow1
Coupe 4.2 V8 FSI 420KM 309kW
Audi R8 I
Audi R8 I Coupe