Szukaj

Ocena kierowcy - Audi R8 I Coupe

Artur, 12 lat temu
Silnik 5.2 V10 FSI 525KM 386kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi R8 I Coupe 5.2 V10 FSI 525KM 386kW 2007-2015 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Doskonałe hamulce ceramiczne. Na drugim miejscu świetny silnik.
3,0
Całokształt
Całokształt oceniłbym na przeciętny pomimo, że w poszczególnych kategoriach auto odebrało wysokie noty. Owszem, jazda sprawia wielką przyjemność, na co składa się moc, prowadzenie, dźwięk itd. Jednak to wciąż \"tylko\" Audi - droższy Volkswagen. Wiem, że ostatnio Audi bardzo awansowało technologicznie, że modele RS może są nawet lepsze od porównywalnych BMW M lub Mercedesów AMG i że R8 jest ukoronowaniem ostatnich lat postępu tej niemieckiej marki. Wielkim plusem jest dostępność i możliwość serwisowania w polskiej sieci. ALE: to - jak wspomniałem - tylko Audi, brakuje mu prestiżu i jest bardzo drogie. Za te pieniądze (egzemplarz, którym jeździłem był skonfigurowany za 975tys. zł.) można mieć Porsche 911 Turbo S, Ferrari F430, Lamborghini Gallardo - to prawdziwe, a nie w ubraniu Audi :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Audi jest w posiadaniu Lamborghini więc skorzystali z ich doświadczeń, co wyszło na dobre. Silnik pięknie brzmi i niesamowicie wyrywa to auto, ale w tym przypadku nie mogło być inaczej.
4,0
Skrzynia biegów
R-tronic. Ciężko coś powiedzieć nie będąc specjalistą. Jest to automat z możliwością ręcznej zmiany. Nigdy nie daje się odczuć \"zmulenia\", ale to już chyba nie te czasy.
4,0
Układ jezdny
Samochód jedzie, jak po szynach, ale przy zastosowanej w nim technologii nie może być inaczej, a do tego legendarne Quattro. Doskonałe ceramiczne hamulce. Mimo wszystko układ kierowniczy mógłby być lepszy.
Komfort
3,0
Widoczność
Jak, to w sportowym bolidzie, siedzi się nisko, widoczność jest mocno ograniczona, a do tyłu - racji centralnie umieszczonego silnika - żadna.
4,0
Ergonomia
Nieco gorzej niż w cywilnych Audi, ale kto by się tym przejmował. Jak na sportowe auto, to jest i tak bardzo dopracowany pod względem użytkowym.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest w porządku, nie ma na co narzekać. Jak na sportowe auto, to jest i tak bardzo dopracowany pod względem użytkowym.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer siedzą wygodnie, nawet bardzo, ale warunek jest taki, że są wysportowani i średniego wzrostu.
3,0
Wyciszenie
Słabe, ale w tym aucie to zaleta.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma co wierzyć prospektom reklamowym. Auto swoje musi spalić. W miastach są korki, a w trasie się ciśnie - proste.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co doskonale, ale oceniam nówkę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co doskonale, ale oceniam nówkę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.2 V10 FSI 525KM 386kW [l/100km]

Średnie zużycie
20,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
28,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
16,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi R8 I Coupe