Szukaj

Informacje o Audi TT 8J

Lata produkcji: 2006 – 2013
Segment: Auta sportowe
Mały samochód sportowy (segment G) o nadwoziu typu coupe lub roadster produkowany od 1998 roku. Początki modelu sięgają 1994 roku, kiedy w VW Design Center w USA rozpoczęły się prace projektowe, których efektem był prototyp TT zaprezentowany rok później. Nazwa auta pochodzi od wyścigu Tourist Trophy, który przed laty wygrywali kierowcy NSU (poprzednik Audi). W latach 2006-2014 oferowano drugą, zaś od 2014 roku – trzecią, najnowszą generacją auta. TT okazał się sukcesem rynkowym i wizerunkowym Audi. Wielokrotnie nagradzanym – m.in. tytułem World Design Car of the Year (2007).
czytaj więcej
Powagosław
Nie mogło być rewolucji, nie ta marka, nie ta filozofia, a i sam TT żadnych gwałtownych ruchów nie potrzebował. Audi najlepiej wychodzi delikatne poprawianie swoich samochodów. Wyszło i tym razem. ~Powagosław
Luzacjusz
Może to nie to samo, co Porsche 911, ale kształty TT są już marką samą w sobie. No tak, przyzwyczailiśmy się, złośliwie porównujemy z Golfem. Spragnionych wrażeń zachęcam do zajrzenia do środka tego auta. Tam kryje się designerska ziemia obiecana. ~Luzacjusz

Audi TT 8J – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Audi TT 8J

Liczba ocen: 17
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Widoczność

Raporty spalania Audi TT 8J

Liczba raportów: 27
Średnie spalanie dla Audi TT 8J
8,7 – 13,8
l/100 km
6,8
l/100 km
8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,1
Coupe Facelifting 2.0 TFSI 211KM 155kW
Audi TT 8J
Po dużym mieście około 10 litrów, jak jeździmy bardzo delikatnie to można zejść na 9 litrów. Dramat zaczyna się kiedy dociskamy gaz i chcemy pojechać trochę szybciej... Powyżej 170 km/h już lepiej nie patrzeć na aktualne spalanie bo zaczynają lecieć łzy. Przy 180 km/h samochód pali około 15 litrów... To jakiś smutny żart bo 15 letni Saab 9-3 Aero 2.0T przy takich prędkoścach pali oko 12-13 l. Dodam że jeżdżę na paliwie V Power 100 Racing także na pewno mam trochę mniejsze spalanie niż by było na 95. Ale samochód jest tak rewelacyjny że wynagradza to z nawiązką. Polecam każdemu. Szczególnie jeśli nie szalejecie na autostradzie albo jesteście spokrewnieni z przezesem Orlenu ;)
8,7
Roadster 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi TT 8J
moja instalacja LPG jest hybrydą. Spala zarówno benzynę i gaz jednocześnie. Zapisuję wszystkie wyniki. Podsumowanie robię co 10 tyś km. Średnie spalanie gazu 9,5 ltr/100, benzyna 2,1 ltr/100 Trasa-miasto ok. 50/50, maksymalne prędkości 140 km/h koszty nie przekraczają 25 zł/100 jazda na benzynie 10/100 - oszczędność w granicach 10 zł na 100 km, to mało, ale daje komfort psychologiczny. Nie wyczuwam różnicy w osiągach. Bardzo długo się nagrzewa, co powoduje większe zużycie benzyny. Następna instalacja gazowa to wtrysk benzyny w fazie ciekłej. Spowoduje to 0 zużycie benzyny. Przegląd 162 zł co rok. Jazda zimą - bez problemów. Pojemność butli gazowej 43 ltr. tankujemy max. 38 ltr. Zasięg od 360 km do 550 km.
7,0
Coupe 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi TT 8J
Przy spokojnej jeździe ok 6,5l jadąc przepisowo, autostrada ok 7,5-8l jadąc na tempomacie 150-160km/h... a jak ktoś lubi może zawsze przyspieszyć do 220... wtedy spali 15-16l tylko jak długo da się jechac z taka prędkością po zatłoczonej autostradzie??? Lekki samochód i niskie opory aero dają przyjemność z jazdy...
Audi TT 8J