Szukaj

Informacje o Audi TT 8J Roadster

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Auta sportowe
Mały samochód sportowy (segment G) o nadwoziu typu coupe lub roadster produkowany od 1998 roku. Początki modelu sięgają 1994 roku, kiedy w VW Design Center w USA rozpoczęły się prace projektowe, których efektem był prototyp TT zaprezentowany rok później. Nazwa auta pochodzi od wyścigu Tourist Trophy, który przed laty wygrywali kierowcy NSU (poprzednik Audi). W latach 2006-2014 oferowano drugą, zaś od 2014 roku – trzecią, najnowszą generacją auta. TT okazał się sukcesem rynkowym i wizerunkowym Audi. Wielokrotnie nagradzanym – m.in. tytułem World Design Car of the Year (2007).
czytaj więcej
Powagosław
Nie mogło być rewolucji, nie ta marka, nie ta filozofia, a i sam TT żadnych gwałtownych ruchów nie potrzebował. Audi najlepiej wychodzi delikatne poprawianie swoich samochodów. Wyszło i tym razem. ~Powagosław
Luzacjusz
Może to nie to samo, co Porsche 911, ale kształty TT są już marką samą w sobie. No tak, przyzwyczailiśmy się, złośliwie porównujemy z Golfem. Spragnionych wrażeń zachęcam do zajrzenia do środka tego auta. Tam kryje się designerska ziemia obiecana. ~Luzacjusz

Dane techniczne Audi TT 8J Roadster

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 2
Długość 4178 mm
Szerokość 1842 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1952 mm
Wysokość 1358 mm
Rozstaw osi 2468 mm
Rozstaw kół - przód 1572 mm
Rozstaw kół - tył 1558 mm
Zwis przedni 902 mm
Zwis tylny 808 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 956 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1352 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 700 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 250 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Wysokość bagażnika 245 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1001 mm
Drzwi tylne - szerokość 856 mm

Oceny Audi TT 8J Roadster

Liczba ocen: 1
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki

Wybrane oceny

3,5
~globalmarket
Roadster 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi TT 8J

Raporty spalania Audi TT 8J Roadster

Liczba raportów: 4
Średnie spalanie dla Audi TT 8J Roadster
9,3 – 11,8
l/100 km
8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,7
Roadster 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi TT 8J
moja instalacja LPG jest hybrydą. Spala zarówno benzynę i gaz jednocześnie. Zapisuję wszystkie wyniki. Podsumowanie robię co 10 tyś km. Średnie spalanie gazu 9,5 ltr/100, benzyna 2,1 ltr/100 Trasa-miasto ok. 50/50, maksymalne prędkości 140 km/h koszty nie przekraczają 25 zł/100 jazda na benzynie 10/100 - oszczędność w granicach 10 zł na 100 km, to mało, ale daje komfort psychologiczny. Nie wyczuwam różnicy w osiągach. Bardzo długo się nagrzewa, co powoduje większe zużycie benzyny. Następna instalacja gazowa to wtrysk benzyny w fazie ciekłej. Spowoduje to 0 zużycie benzyny. Przegląd 162 zł co rok. Jazda zimą - bez problemów. Pojemność butli gazowej 43 ltr. tankujemy max. 38 ltr. Zasięg od 360 km do 550 km.
9,3
Roadster 2.0 TFSI 200KM 147kW
Audi TT 8J
Silnik doskonały. Duża moc, pełna dynamika przy niewygórowanym spalaniu. W trasie przy 130 km/h spalanie poniżej 10L/100. Przy 80 - poniżej 7. W mieście ok 10-11 przy spokojnej jeździe. W mieście spalanie w dużej mierze zależy od stylu jazdy. Można zamknąć się w 10 ale można też przekroczyć 15 jeżdżąc gaz-hamulec.
11,8
Liczba komentarzy: 1
Roadster 3.2 i V6 24V quattro 250KM 184kW
Audi TT 8J
Na dłuższą metę, tym autem nie da się jeździć spokojnie, aż się prosi by wcisnąć gaz do końca. Zdecydowanie auto dla osób których nie boli częste podjeżdżanie na stacje paliw.
Audi TT 8J Roadster