Szukaj

Informacje o Audi TT 8J Coupe 3.2 i V6 24V quattro 250KM 184kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 - 2010
Segment: Auta sportowe
Może i kojarzy się głównie z mruczącymi silnikami benzynowymi, ale TT drugiej generacji można dostać też z dieslem pod maską. Ma 2.0l i 170KM. Jego dynamika zupełnie wystarczy, a spalanie miło rozczaruje na stacji benzynowej. Prawdziwa zabawa czeka jednak pod innym adresem. Najsłabszy benzynowy motor ma 1.8l, doładowanie i 160KM – generuje podobne emocje do diesla, czyli jest wystarczający. Motor 2.0l jest droższy i dodaje trochę więcej pikanterii, którą faktycznie czuć. Jego moc waha się w granicach 200-272KM, świetnie wchodzi na obroty i warto wyłożyć na niego gotówkę, bo idealnie oddaje temperament wozu. Większy, 3.2l motor to złoty środek – ma 250KM, jest trochę mniej oszczędny, ale spodoba się miłośnikom pomruku widlastych „szóstek”.
Powagosław
Nie mogło być rewolucji, nie ta marka, nie ta filozofia, a i sam TT żadnych gwałtownych ruchów nie potrzebował. Audi najlepiej wychodzi delikatne poprawianie swoich samochodów. Wyszło i tym razem. ~Powagosław
Luzacjusz
Może to nie to samo, co Porsche 911, ale kształty TT są już marką samą w sobie. No tak, przyzwyczailiśmy się, złośliwie porównujemy z Golfem. Spragnionych wrażeń zachęcam do zajrzenia do środka tego auta. Tam kryje się designerska ziemia obiecana. ~Luzacjusz

Oceny Audi TT 8J Coupe 3.2 i V6 24V quattro 250KM 184kW 2006-2010

Ogólna ocena
4,46
Średnia dla segmentu 4,22
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Silnik + Skrzynia biegów + Całokształt
WADY - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki

Dane techniczne Audi TT 8J Coupe 3.2 i V6 24V quattro 250KM 184kW 2006-2010

Podstawowe parametry Audi TT 8J Coupe 3.2 i V6 24V quattro 250KM 184kW
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 3189 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 250 KM (184 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 95,9 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Audi TT 8J Coupe 3.2 i V6 24V quattro 250KM 184kW
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Quattro
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny

Publikacje o Audi TT

Newsy o Audi TT

Audi TT 8J Coupe