Szukaj

Informacje o Audi TT 8J Roadster 3.2 i V6 24V quattro 250KM 184kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Auta sportowe
Może i kojarzy siÄ™ głównie z mruczÄ…cymi silnikami benzynowymi, ale TT drugiej generacji można dostać też z dieslem pod maskÄ…. Ma 2.0l i 170KM. Jego dynamika zupeÅ‚nie wystarczy, a spalanie miÅ‚o rozczaruje na stacji benzynowej. Prawdziwa zabawa czeka jednak pod innym adresem. NajsÅ‚abszy benzynowy motor ma 1.8l, doÅ‚adowanie i 160KM – generuje podobne emocje do diesla, czyli jest wystarczajÄ…cy. Motor 2.0l jest droższy i dodaje trochÄ™ wiÄ™cej pikanterii, którÄ… faktycznie czuć. Jego moc waha siÄ™ w granicach 200-272KM, Å›wietnie wchodzi na obroty i warto wyÅ‚ożyć na niego gotówkÄ™, bo idealnie oddaje temperament wozu. WiÄ™kszy, 3.2l motor to zÅ‚oty Å›rodek – ma 250KM, jest trochÄ™ mniej oszczÄ™dny, ale spodoba siÄ™ miÅ‚oÅ›nikom pomruku widlastych „szóstek”.
czytaj więcej
Powagosław
Nie mogło być rewolucji, nie ta marka, nie ta filozofia, a i sam TT żadnych gwałtownych ruchów nie potrzebował. Audi najlepiej wychodzi delikatne poprawianie swoich samochodów. Wyszło i tym razem. ~Powagosław
Luzacjusz
Może to nie to samo, co Porsche 911, ale kształty TT są już marką samą w sobie. No tak, przyzwyczailiśmy się, złośliwie porównujemy z Golfem. Spragnionych wrażeń zachęcam do zajrzenia do środka tego auta. Tam kryje się designerska ziemia obiecana. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 3189 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 250 KM (184 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 95,9 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Quattro
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Audi TT 8J Roadster