Szukaj

Przegub półosi wewnętrzny czy zewnętrzny - stuki, terkotanie
Volkswagen Golf II 1.6 D 54KM 40kW 1983-1991

  • Autor: kacz0r
  • Kategoria: układ napędowy
Problem mój, a właściwie mojego auta objawia się terkotaniem, stukaniem, nie wiem jak to dokładnie nazwać, z przodu z prawej strony. Jest to wyczuwalne i słyszalne zarówno podczas jazdy na wprost, jak i skręcie, również po wciśnięciu sprzęgła i wyrzuceniu na "luz". Dodatkowo CZASAMI, dość rzadko silne stukanie podczas skrętu w prawo, wyczuwalne pod całą podłogą - to pasuje do przegubu ZEWnętrznego, natomiast reszta objawów z tego co wyczytałem jest charakterystyczna dla przegubu WEWnętrznego. Czy możliwe jest, żeby 2 przeguby z jednej strony na raz poszły? Może te pierwsze stuki to również przegub ZEWnętrzny, a może jeszcze coś innego?

Komentarze

powiem ci tyle. jak chcesz to zrobic jak najtaniej to jedz na szrot, kup cała prawą pół-ośkę za groszę (40-50 zł jak dobrze wytargujesz) bo w poł-ośce masz oba przeguby i kup nowe łożysko (od 20-35) zł i po problemie. jak dobrze pokombinujesz to nie wydasz na to wiecej jak 120 zł, a jak sam wymienisz to nawet o te 50 zł mniej. mowie ci z wlasnego doswiadczenia, bo sam pierwsze wymienilem zewnetrzne - po 200 km znowu stukało, wymienilem wewnetrzne i cisza. po kilku tysiacach znowu stukanie i padlo lozysko. a jak wszystko zrobisz odrazu to i mechanik nie bedzie sie denerwowal ze co chwile przyjezdzasz, a bedziesz mial zrobione git.
Odpowiedz
przeważnie zewnęczny się psuje
Odpowiedz
Prosta sprawa połóż się pod samochodem i zobacz na którym przegubie są luzy a dokładniej złap za półośkę i poszarp
Odpowiedz
nie wiem czy jest to mozliwe.. takie cos mial znajomy w golfie IV - polosie.
Odpowiedz
Volkswagen Golf II