Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Volkswagen Golf II 1.6 D 54KM 40kW 1983-1991

Lata produkcji: 1983 - 1991
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż następcy Golfa I ruszyła w 1983 roku. Pod względem wyglądu, Golf drugiej generacji tylko delikatnie różnił się od swojego poprzednika. W rzeczywistości był od niego trochę większy i nowocześniejszy. Na fali ogromnej popularności modelu, w 1984 Volkswagen zaprezentował Jettę, Golfa II w wersji sedan. Produkcja Golfa II zakończyła się w 1992. Przez osiem lat sprzedano ponad 6,3 miliona sztuk modelu. Do dziś jest on popularnym samochodem klasy średniej, chętnie sprowadzanym do Polski.
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf II 1.6 D 54KM 40kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 685
Koszt ogólny 6,83 PLN
ON13.8 PLN
Wydatki serwisowe 9,28 PLN Pozostałe wydatki 4,99 PLN

Autodiagnoza Volkswagen Golf II

Liczba wpisów: 238
Falują obroty, po redukcji na 2 bieg lub luz samochód gaśnie.
dodał: ~Dariusz Chodakowski, 2 lata temu
Samochód gaśnie na 2 i jałowym biegu po około 10 minutach jazdy,żeby ponownie odpalić muszę trzymać nogę na gazie żeby wszedł na obroty.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana,pompa paliwa ok,wymiana cewki nie pomogła.
Przy wysokich temperaturach gaśnie w korku i później nie odpala
dodał: Monika89, 3 lata temu
W upalne dni kiedy silnik się już nagrzeje (temperatura odpowiednia 90 stopni i nie rośnie) jeśli stoję w korku auto gaśnie i później nie chce już odpalić. Rozrusznik kręci, ale nie chce odpalić. Jeśli jednak zdarzy mu się odpalić to pochodzi minutę do 2 i znów gaśnie. Również po krótkim postoju np. na parkingu pod sklepem później nie chce odpalić. W trakcie pracy silnika gaśnie tylko w korkach kiedy stoję, nigdy w trakcie jazdy. Po ok 3 godzinach kiedy całkiem ostygnie odpala bez problemu.Wydaje mi się, że coś się przegrzewa, tylko co? Kilka miesięcy temu wymieniana była cewka zapłonowa.
Lampki oświetlenia nie gasną, nie gaśnie kontrolka otwartych drzwi.
dodał: hannibal67, ponad rok temu
Nie gasną lampki - jedna i druga, oświetlenia drzwi pasażera tylne. Prawdopodobnie świeciła się cały czas lampka bagażnika, poprzedni właściciel wyciągnął żarówkę. Świeci się cały czas kontrolka otwartych drzwi.

Dane techniczne Volkswagen Golf II 1.6 D 54KM 40kW 1983-1991

Podstawowe parametry Volkswagen Golf II 1.6 D 54KM 40kW
Produkowany od 1983 do 1991 roku
Pojemność skokowa 1588 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 54 KM (40 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 100 Nm przy 2300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 23,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76,5 x 86,4 mm
Przeniesienie napędu Volkswagen Golf II 1.6 D 54KM 40kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 4

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf II Hatchback