Szukaj

BMW i3 Hatchback i3 – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o BMW i3 Hatchback i3

Lata produkcji: 2013 – 2017
Segment: Auta małe
Miejski model segmentu A napÄ™dzany silnikiem elektrycznym, produkowany od 2013 roku. Pierwszy w historii samochód BMW stworzony od podstaw pod kÄ…tem zastosowania w nim tego typu napÄ™du. Samochód jest również pierwszym w nowej gamie modeli niemieckiej marki – BMW i, która ma oferować ekologiczne auta nowej generacji. Pierwowzorami i3 byÅ‚y prototypy o nazwie Mega City Vehicle (rok 2011) oraz i3 Concept Coupe (rok 2012), jednak tak naprawdÄ™ prace nad tÄ… rodzinÄ… elektrycznych pojazdów marki prowadzone byÅ‚y od roku 2007. Projektantem i3 jest Richard Kim.
czytaj więcej
Powagosław
Design nadwozia może budzić kontrowersje (choć wnÄ™trze bardzo ciekawe), ale celem tego auta jest wyróżnianie siÄ™ na tle samochodów z „tradycyjnym” napÄ™dem. W dodatku stworzenie w tym segmencie grupy premium może być pionierskim krokiem. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Czy to futurystyczna wersja Audi A2? Sorry, to BMW. Zatem przeszarżowany jak samochód przyszÅ‚oÅ›ci z jakiegoÅ› szalonego filmu s-f z lat 90. „SÄ™dzia Dredd”? ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 4
Åšrednica zawracania 9,9 m
Promień skrętu 4,95 m
Długość 3999 mm
Szerokość 1775 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2039 mm
Wysokość 1578 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Rozstaw kół - przód 1571 mm
Rozstaw kół - tył 1576 mm
Zwis przedni 707 mm
Zwis tylny 722 mm
Prześwit 140 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1007 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 946 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1392 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1281 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1100 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 260 l
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Mateusz56
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny +R2/647 170KM 125kW
Moje pierwsze elektryczne autko. Jeżeli bmw i3 to tylko i wyłącznie z wersją REX (Range Extender), bez tej opcji to jakieś nieporozumienie. Mam 190 cm wzrostu oraz wysokich rodziców, miejsca jest bardzo dużo w środku. Przyspieszenie tego auta to największy jego atut, zawsze będziesz pierwszy na światłach :) W tym aucie nie ma się co zepsuć, zrobiłem nim w przeciągu 3 lat, 160 tyś km, jeździłem głównie w trasie, cała Europa przejechana wielokrotnie, oczywiście Polska morze i góry i nie miałem żadnych problemów z autem. Zbiornik na benzynę do Agregatu prądotwórczego troszkę mały, max 10 L pod korek ale jakie to ma znaczenie skoro z tego auta nie chcę się wysiadać tylko się chce podróżować i zwiedzać świat. Auto idealne do miasta i nie tylko do miasta. Idealna widoczność, niskie zużycie energii, auto nigdy nie zardzewieje, komfort jazdy mega, duża przestrzeń dla kierowcy oraz pasażerów. To jest właśnie BMW. Bardzo dynamiczne BMW i3 REX. Polecam z całego serca :)
Dodane 3 miesiÄ…ce temu
4,9
~Estalia
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny +R2/647 170KM 125kW
Auto bardzo dopracowane, sprawia niesamowitą frajdę z jazdy - jak każde rasowe BMW, a futurystyczny wygląd i wnętrze tylko utwierdza nas, że to nowa era w motoryzacji, jak obcowanie z przyszłością na codzień. Nazywamy go Walle. Żeby uniknąć kompromitacji lepiej nie ścigaj się z nim spod świateł.
Dodane 7 lat temu
4,6
~pp
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny 170KM 125kW
Niezwykły samochód pod wieloma względami. Wycieczka w przyszłość, tu prawie wszystko jest inaczej.
Dodane 9 lat temu
Åšrednie spalanie dla BMW i3 Hatchback i3
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

127
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny +R2/647 170KM 125kW
Miałem Renault Zoe, następnie Nissan Leaf, ostatnio Tesla model 3 a obecnie mój Faworyt czyli BMW i3 z Range Extender. To najlepsze auto jakie użytkuje. Idealne do miasta ale w trasie również sobie poradzi pod warunkiem że max prędkość 100 km/h. W mieście przejechanie 100 km kosztuje mnie 11 zł, jeżeli bateria mi się wyładuje do ok 10%, mając range extender czyli mały silniczek, generator prądu, można jechać dalej, zbiornik paliwa tylko 9-10 litrów max ale testowałem spalanie po mieście Warszawa, spalanie wynosi 3-4 L na 100 km jadąc na wyładowanej baterii. Znam osobę która tym bmw czy i3 BMW range extender z akumulatorem 60 Ah, jeździ po całej Europie i na liczniku nabił 278 tyś km, auto nie do zajechania, a silnik spalinowy 2 cylindry 8 zaworów, prosty w naprawie, regeneracji, ale póki co niema potrzeby remontu. Wymiana oleju co 2 lata zaleca producent, ja wymieniam co rok czyli.. obliczyłem że na silniku spalinowym przejeżdżam rocznie 800 Km czyli tyle co nic, resztę jadę na prądzie. Polecam z całego serca wersję TYLKO i Wyłącznie BMW i3 z Range Extender czyli z tzw. REX. Korozja nigdy nie wystąpi w tym aucie. PS. przyspieszenie od 0 do 60 km/h... około 3 sekundy, do setki ma poniżej 8 sekund więc super... ALE.. na światłach.. w stolicy... autka 400 koni nie mają szans ze mną na starcie czyli od zera do 50 km/h. Tylko Tesla mnie potrafi wyprzedzić na światłach.. i to jeszcze nie każdy model :) Kocham to auto ! Mając benzynkę w baku możesz dojechać na koniec świata :D... a Tesla.. ? śmiech na sali.. i cena Tesli nieproporcjonalna do zasięgu i jakości, miałem to wiem. Porażka !
Dodane 7 miesięcy temu
127
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny +R2/647 170KM 125kW
Posiadam wersję z Range Extender więc zasięg jest tak odległy byle tylko paliwo benzyna była w zbiorniku. Można zwiedzić całą Europę tym autkiem. Zwiedziłem kilka krajów. Jazda w mieście do zasięg na baterii 140-160 km, jazda po całkowitym wyczerpaniu baterii, wtedy autko jeździ nadal na prądzie ale z range extender, spalanie benzyny w mieście to 4 L/100 km, spalanie na trasie 100-120 km/h niestety spalanie 8-10 L/100 KM, auto jest idealne do miasta i uwielbia korki bo wtedy nic nie spala ani nie zużywa energii. Polecam z całego serca. Zakochałem się w tym aucie na maxa a miałem już ponad 40 aut. To zostanie do końca mojego życia :)
Dodane 7 miesięcy temu
113
BMW i3
Hatchback i3 Elektryczny +R2/647 170KM 125kW
Idealne auto do miasta. Idealne autko na trasy pod warunkiem że nie przekraczamy 100 km/h. Średnie zużycie energii w moim BMW i3 60 Ah po przejechaniu 4200 km, to 12 kWh/100 km. Nie mam lekkiej nogi, lubię być pierwszy na światłach w mieście, w trasie raczej się trzymam prędkości 90-120 km/h max. Największy zasięg osiągnąłem jadąc w trasie 70 km/h, wtedy zużyłem średnio 9 kWh/100 km, 146 km na baterii 60 Ah.
Dodane 3 miesiÄ…ce temu
BMW i3 Hatchback i3

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów