Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW 2013-2016

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW 2013-2016

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Wyższa klasa średnia

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzynÄ… – ani za szybkÄ…, ani za wolnÄ…. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już póÅ‚kÄ™ droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje siÄ™ zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli siÄ™ga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idÄ… jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsÅ‚abszy wariant, który oferuje 184KM w zupeÅ‚noÅ›ci wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i Å‚atwe, czuć moc pod prawÄ… stopÄ…, a elastyczność rozpieszcza. DźwiÄ™k zresztÄ… też – choć nie tak jak we flagowym V8.

czytaj więcej
Powagosław

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław
Luzacjusz

W reklamach sieci komórkowej pojawiali siÄ™ czasoumilacze i czasowstrzymywacz. IdÄ…c tym tropem, „piÄ…tka” to wzrokoprzyciÄ…gacz. A czyje spojrzenia przyciÄ…ga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, wiÄ™kszość wÅ‚aÅ›cicieli BMW zdążyÅ‚a już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2979 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 306 KM (225 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1200-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 89,6 x 84 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Åšrednie spalanie dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW 2013-2016
15,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW
Wersja po lifcie końcówka 2014, sprowadzona ze Stanów. Wszystkie pomiary robione 1000km po wymianie wszystkich płynów eksploatacyjnych i filtrów. w mieście - 13.4 L/100km , rozpędzenie tej krowy zużywa najwięcej paliwa, później toczy się sama cykl mieszany - 10.2 L/100km , prędkość do 70-80 km/h z częstym hamowaniem i rozpędzaniem się trasa - 8.0 L/100km , zrobiłem 820 km ze średnią prędkością 135km/h według komputera , Jedyne co może zrobię, to wymiana filtra paliwa na nowy, jako że siedzi fabryczny, a tak to robiłem płukankę silnika przed wymianą oleju, jak wspomniałem wymiana wszystkich filtrów i płynów. Fabryczny silnik bez żadnych modyfikacji i wgrywanych innych map silnika.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
11,8
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW
Auto sprowadzone ze stanów, mapa zrobiona na stage 1 345hp. W korkach w mieście nie zejdzie poniżej 14l jak by się człowiek nie starał. W mieście przy płynnej jeździe 50-70 około 11l, a w trasie przy ciągłej jeździe 160-180 to spada poniżej 10l. Wiadomo dużo zmienia jak ktoś ma ciężką nogę, bo pewnie i 20l da się bez większego problemu osiągnąć ale to już zależy jak kto jeździ.
Dodane ponad rok temu
20,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW
Zmieniona mapa na 340KM, w mieście poniżej 20 raczej nierealne, trasa 16-18
Dodane 6 lat temu

Usterki BMW Seria 5 F10-F11

Liczba wpisów: 10
Lampy parowanie
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring
  • inne
  • 179 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 0
Zaczelo sie od parowania lewej lampy, przy silnych opadach deszczu. Zdjecie dekielka i osuszanie nic nie pomoglo. Rozszelnione gdzies. Teraz nie dziala juz migacz, swiatla dzienne etc. Przy zakupie proponowalbym sprawdzic czy sa delikatnie zaparowane. Jezeli tak odrazu sprawdzic czy sa na gwarancji. Oszczedzicie pozniejszych kosztow. Nowe lampy chorendalnie drogie w Niemczech okolo 1500 euro za dwie plus motaz. Mozna wyslac do Polski co zreszta robie. Naprawa obu z roczna gwarancja okolo 700 euro wszystko (wysylka naprawa demontaz i ponowny montaz). Irytujaca usterka.
Dodane ponad rok temu
1 komentarz
Chłodniczka EGR
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 140kW 2013-2017
  • ukÅ‚ad wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 17
Nie 16
Uwaga na silniki 2.0d. na pojazdy z lat 2009-2016 jest akcja serwisowa dot. chłodniczki EGR, mianowicie - chłodniczka przepuszcza glikol do spalin, w wyniku czego może dojść do pożaru pojazdu. W Polsce, jak i na świecie producent przewidział akcję serwisową po wcześniejszej kontroli - nie mniej jednak - kontrolujcie Państwo poziom płynu w układzie chłodzenia. Jeżeli zbyt często trzeba go dolewać - być może Wasze auto w jak najszybszym czasie musi być poddane takiej kontroli i wymianie uszkodzonej chłodnicy EGR na koszt producenta.
Dodane 6 lat temu
2 komentarze
zawieszenie pneumatyczne
  • BMW Seria 5 F10-F11 Touring 535d 313KM 230kW 2011-2013
  • zawieszenie
  • 175 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Bardzo nietrwałe amortyzatory z tyłu, ciekną i się rozszczelniają, zawieszenie skomplikowane, pneumatyczne, koszmarnie drogie w naprawie. Zestaw na jedno koło to wydatek 4 tysiące złotych. Przekładnia xdrive również nietrwała, regeneracja kolejne 4 tysiące złotych. Auto wygodne, ale koszta utrzymania całą frajdę sprowadzają do zera.
Dodane 26 dni temu
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów