Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

BMW Seria 5 w pigułce

BMW Seria 5 w pigułce

Sprawdź vin

Sprawdż raport historii auta, podaj numer VIN

Informacje o BMW Seria 5 F10-F11

Lata produkcji 2010 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu. Na rynku debiutował on w 2009 roku (w Europie samochód jest dostępny od 2010 roku). Głównym odpowiedzialnym za zaprojektowanie nowego BMW 5 jest Adrian van Hooydonk, szef designerów marki, jednak duży udział w pracach nad stworzeniem auta miał też Polak, Jacek Frohlich. Stylistycznie nowa „Piątka” nawiązuje do bardziej tradycyjnego wyglądu BMW. Model dostępny jest w wersji sedan (F10 – tak nazywa się płyta podłogowa, na której go zbudowano) oraz kombi (płyta podłogowa F11).

Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.

~Powagosław

W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

~Luzacjusz

BMW Seria 5 F10-F11 – Wybierz nadwozie

Dane techniczne BMW Seria 5 F10-F11

Moc silników 143–560 KM
Pojemność silników 2,0–5,0 l
Prędkość maksymalna 20–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 4,3–10,1 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 338
Koszt ogólny 40,29 PLN
LPG321 PLN
ON37.79 PLN
PB102.57 PLN
Wydatki serwisowe 11,64 PLN Pozostałe wydatki 121,59 PLN

Publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

2 pomiary

Dla BMW Seria 5. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia