Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 E63-64 Coupe 630i 258KM 190kW 2004-2007

Lata produkcji: 2004 – 2007
Segment: Auta sportowe
Duże, szpanerskie auto z dużymi i szpanerskimi silnikami. Na szczycie benzynowy V10 o pojemności 5.0l i mocy ponad 500KM. Do jakiej wersji można go wsadzić? Oczywiście tylko M6 – kosmiczna elastyczność, 4.6s do 100km/h i nieprzespane noce wliczone w cenę. To oferta dla nadczłowieka, ale jeśli macie dużą gotówkę, która was pali i nie chcecie przesadzić, to warto skusić się na jedną z widlastych ósemek. Nie chodzi tylko o osiągi. Wystarczy przekręcić kluczyk i wcisnąć gaz – głęboki, basowy pomruk spada z nieba i poraża. Takich doznań jest w stanie dostarczyć motor 4.4l 333KM i 4.8l 367KM. Ten pierwszy można dostać w wersji przygotowanej przez Alpinę. Dla niewtajemniczonych – to coś w stylu AMG u Mercedesa. Po zmianach moc 4.4-litrowej jednostki rośnie do ponad 500 koni. Spalanie? To pytanie jest nie na miejscu, dlatego silnik Diesla jest tylko jeden. Ma 3 litry, 6 cylindrów i 286KM. Z autem radzi sobie naprawdę nieźle, ale po prostu nie wypada go kupować.
czytaj więcej
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 6 E63-64 Coupe 630i 258KM 190kW 2004-2007

Produkowany od 2004 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 258 KM (190 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny

Oceny BMW Seria 6 E63-64 Coupe 630i 258KM 190kW 2004-2007

Liczba ocen: 2
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Koszty utrzymania - Drobne usterki - Widoczność

Wybrane oceny

4,2
~S. Baron
Coupe 630i 258KM 190kW
BMW Seria 6 E63-64
Duże i długie. Dla pasażerów z tyłu miejsce na nogi praktycznie nie istnieje. Trzeba się przyzwyczaić do kiepskiego promienia skrętu i dość lekkiego sterowania (przyzwyczajenia z E46). Co do osiągów- mieszkam w mieście więc rzadko się rozpędzam. Mimo,że jest to wersja z najmniejszym silnikiem, wydaje mi się ,że auto posiada spory zapas w razie potrzeby wyprzedzenia.
4,5
~Petey
Coupe 630i 258KM 190kW
BMW Seria 6 E63-64
Auto podobalo mi sie od dobrych kilku lat, zakochalem sie jezdzac 2004/645i ktore kupil moj brat ok 3 lata temu. 630 byla wyborem pokierowanym tylko i wylacznie mniejszymi oplatami, mniejszym spalaniem itd. Po pierwszej jezdzie bylem troche zaskoczony duzym brakiem mocy w porownaniu z 645, ale cos za cos.
BMW Seria 6 E63-64 Coupe