Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 E63-64 Coupe 650i 367KM 270kW 2005-2010

Lata produkcji: 2005 – 2010
Segment: Auta sportowe
Duże, szpanerskie auto z dużymi i szpanerskimi silnikami. Na szczycie benzynowy V10 o pojemności 5.0l i mocy ponad 500KM. Do jakiej wersji można go wsadzić? Oczywiście tylko M6 – kosmiczna elastyczność, 4.6s do 100km/h i nieprzespane noce wliczone w cenę. To oferta dla nadczłowieka, ale jeśli macie dużą gotówkę, która was pali i nie chcecie przesadzić, to warto skusić się na jedną z widlastych ósemek. Nie chodzi tylko o osiągi. Wystarczy przekręcić kluczyk i wcisnąć gaz – głęboki, basowy pomruk spada z nieba i poraża. Takich doznań jest w stanie dostarczyć motor 4.4l 333KM i 4.8l 367KM. Ten pierwszy można dostać w wersji przygotowanej przez Alpinę. Dla niewtajemniczonych – to coś w stylu AMG u Mercedesa. Po zmianach moc 4.4-litrowej jednostki rośnie do ponad 500 koni. Spalanie? To pytanie jest nie na miejscu, dlatego silnik Diesla jest tylko jeden. Ma 3 litry, 6 cylindrów i 286KM. Z autem radzi sobie naprawdę nieźle, ale po prostu nie wypada go kupować.
czytaj więcej
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2010 roku
Pojemność skokowa 4799 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 367 KM (270 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 490 Nm przy 3400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

3,7
~Bisiklet
BMW Seria 6 E63-64
Coupe 650i 367KM 270kW
Gdy kupiłem ten samochód dostałem kluczyki z breloczkiem, na którym było napisane "BMW ultimate driving machine". Doskonale opisuje ten samochód. Jazda to czysta przyjemność w każdym calu. Moc, skrzynia biegów no i ten dźwięk. Tęsknię za tym uczuciem ponieważ auto już sprzedałem. Przyspieszenie 0-100 robi wrażenie ale jeszcze większe robi to że od 100 do 200 jest podobny czas. Na autostradzie przy 180-200 samochód generalnie się nie męczy. Teraz minusy: każda naprawa kosztuje małą fortunę a psuje się ciągle coś. Olej cieknie, to norma. Ogólnie kupiłem samochód a później przez dwa lata drugie tyle dołożyłem w naprawach. Inna sprawa że chciałem mieć zrobione wszystko dokładnie i wolałem dołożyć i mieć pewność że jest ok. Wszystko w tym aucie jest mega drogie, pasuje lać 98 na stacji i pali okropnie dużo.
4,4
~Artur
BMW Seria 6 E63-64
Coupe 650i 367KM 270kW
Super się prowadzi,świetne podczas wyprzedzania,b.dobrze reaguje na dotknięcie pedału gazu,wyśmienite hamulce(zmieniłem fabryczne tarcze i klocki) dlatego uwielbiam kręte trasy o małym natężeniu ruchu,dużo takich tras jest w dolnośląskim i lubuskim,gdzie mieszkam.Na autostradach można rozwinąć 200-240,i w pełni pewnie prowadzić, bo auto jest przyklejone do asfaltu,oczywiście każdy sam musi określić warunki pogodowe i drogowe.
4,5
~Majkel
BMW Seria 6 E63-64
Coupe 650i 367KM 270kW
Takie auto chciałem. Idealne w trasy gran turismo. W sam raz z przodu ja i żona a z tyłu 2 chłopaków.
BMW Seria 6 E63-64 Coupe