Szukaj

Informacje o BMW Seria 7 G11 Sedan L 750i 450KM 331kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Tradycyjnie w historii flagowego sedana BMW, G11 stanowi pod względem stylistycznym jedynie ewolucję designu swojego poprzednika. Więcej zmieniło się od strony konstrukcyjnej. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego oraz aluminium (np. pokrywa bagażnika i części zawieszenia), auto waży 130 kg mniej niż model piątej generacji. G11 jest pierwszym BMW zbudowanym na nowej płycie podłogowej BMW CLAR Platform. Model dostępny jest również w przedłużonej wersji G12.
czytaj więcej
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz

Dane techniczne BMW Seria 7 G11 Sedan L 750i 450KM 331kW od 2015

Produkowany od 2015 roku
Pojemność skokowa 4395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 450 KM (331 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 1800-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 88,3 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8

Oceny BMW Seria 7 G11 Sedan L 750i 450KM 331kW od 2015

Liczba ocen: 1
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Poważne usterki - Całokształt - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Wojtek
Sedan L 750i 450KM 331kW
BMW Seria 7 G11
BMW 750 Li Xdrive to pojazd prawie doskonały. Silnik V8 jest jak szwajcarski zegarek. Pracuje cicho, a w porówmaniu z perfekcyjną skrzynią biegów to już majstersztyk. Tutaj Mercedes S500 4 Matic model z 2015 roku poprostu wypada dość blado. Uklad kierowniczy i zawieszenie pracują bardzo komfortowo. Wybralem ten model ponieważ wreście BMW. zdecydiwało się na pneumatyczne regulowane zawieszenie dzięki, któremu samochód plynie po drodze, ale nie jest pontonem jak S klasa. Wnetrze bardzo przestronne i miejsca dużo. Minimalnie gorzej się wsiada w porownaniu do S klasy W222. Kest bardziej sportowo luksusowy. Bardzo mocno rozbudowane media pracują perfekcyjnie, orzewanie i klima są wydajne i ciche, a fotele (w wersji komfort) bardzo dobre i regulowane w wielu pozycjach. Widoczność przy manewrowaniu bardzo dobra, ale dużo pomaga kamera sorround, ktora kontroluje otoczenie wokół pojazdu-warto mieć. Naglośnienie Harman-Kardon bardzo dobre i wystarczające. Lampy przednie są bardzo wydajne. Testowalem laserowe droższe i ledowe tańsze - nie ma co przeplacać roznica jest praktycznie niezauważalna. Spalanie to wielkie zaskoczenie. Mimo dużej mocy 450KM silnik przy normalnej jezdzie po miescie spala ok 13l/100km, Niedowierzałem gdy spojrzalem pierwszy raz na spalanie jadąc autostradą na odcinku drogi 290km i poruszając sie z prędkością 140 do 180km/h średnie spalanie (z przerwą na kawę) nie NIE PRZEKROCZYŁO 9,2litra/100km Po przejechaniu . Po 4 tankowaniach i przejechaniu ponad 3 tyś km w cyklu mieszanym samochod spala ok 11.6l/100km. Przed zakupem testowałem też BMW 740D i BMW 750D i z calą pewnością stwierdzam, że silnik 4.4 V8 benzynowy jest lepszy. 50D był narywisty, agresywny na każdym biegu co przeszkadzalo mi w komfirtowej jeździe. Jesli benzyna to 4.4 jeśli diesel to 40D. Generalnie. Jeśli jesteś na kupnie takiego pojazdu to uważam, że naprawdę warto się zastanowić nad tym modelem.Porownując do S klasy niczego mu nie brakuje a w wielu rozwiązaniach BMW kladzie na łopatki S-kę. Napewno w kulturze jazdy.
BMW Seria 7 G11 Sedan L