Szukaj

Informacje o BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L 750i 450KM 331kW 2015-2019

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: Auta luksusowe

Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Tradycyjnie w historii flagowego sedana BMW, G11 stanowi pod względem stylistycznym jedynie ewolucję designu swojego poprzednika. Więcej zmieniło się od strony konstrukcyjnej. Dzięki zastosowaniu włókna węglowego oraz aluminium (np. pokrywa bagażnika i części zawieszenia), auto waży 130 kg mniej niż model piątej generacji. G11 jest pierwszym BMW zbudowanym na nowej płycie podłogowej BMW CLAR Platform. Model dostępny jest również w przedłużonej wersji G12.

czytaj więcej
Powagosław
Jak to „wygląda jak poprzednia generacja”? G11 jest smuklejszy, zgrabniejszy i bardziej elegancki. Dużo dynamiki dały mu nieco bardziej kanciaste kształty. Jako limuzyna – wzorzec. ~Powagosław
Luzacjusz
Wiedzieliście, że ten samochód może w środku pachnieć tak, jak zażyczy sobie jego właściciel? To ja poproszę, żeby u mnie w domu pachniało jak w BMW. A co ja sądzę o Serii 7? Cóż, żeby wygrać z Mercedesem widocznie trzeba się do niego upodobnić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2019 roku
Pojemność skokowa 4395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 450 KM (331 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 1800-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 88,3 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Całokształt - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Wojtek
BMW Seria 7 G11-G12
Sedan L 750i 450KM 331kW
BMW 750 Li Xdrive to pojazd prawie doskonały. Silnik V8 jest jak szwajcarski zegarek. Pracuje cicho, a w porówmaniu z perfekcyjną skrzynią biegów to już majstersztyk. Tutaj Mercedes S500 4 Matic model z 2015 roku poprostu wypada dość blado. Uklad kierowniczy i zawieszenie pracują bardzo komfortowo. Wybralem ten model ponieważ wreście BMW. zdecydiwało się na pneumatyczne regulowane zawieszenie dzięki, któremu samochód plynie po drodze, ale nie jest pontonem jak S klasa. Wnetrze bardzo przestronne i miejsca dużo. Minimalnie gorzej się wsiada w porownaniu do S klasy W222. Kest bardziej sportowo luksusowy. Bardzo mocno rozbudowane media pracują perfekcyjnie, orzewanie i klima są wydajne i ciche, a fotele (w wersji komfort) bardzo dobre i regulowane w wielu pozycjach. Widoczność przy manewrowaniu bardzo dobra, ale dużo pomaga kamera sorround, ktora kontroluje otoczenie wokół pojazdu-warto mieć. Naglośnienie Harman-Kardon bardzo dobre i wystarczające. Lampy przednie są bardzo wydajne. Testowalem laserowe droższe i ledowe tańsze - nie ma co przeplacać roznica jest praktycznie niezauważalna. Spalanie to wielkie zaskoczenie. Mimo dużej mocy 450KM silnik przy normalnej jezdzie po miescie spala ok 13l/100km, Niedowierzałem gdy spojrzalem pierwszy raz na spalanie jadąc autostradą na odcinku drogi 290km i poruszając sie z prędkością 140 do 180km/h średnie spalanie (z przerwą na kawę) nie NIE PRZEKROCZYŁO 9,2litra/100km Po przejechaniu . Po 4 tankowaniach i przejechaniu ponad 3 tyś km w cyklu mieszanym samochod spala ok 11.6l/100km. Przed zakupem testowałem też BMW 740D i BMW 750D i z calą pewnością stwierdzam, że silnik 4.4 V8 benzynowy jest lepszy. 50D był narywisty, agresywny na każdym biegu co przeszkadzalo mi w komfirtowej jeździe. Jesli benzyna to 4.4 jeśli diesel to 40D. Generalnie. Jeśli jesteś na kupnie takiego pojazdu to uważam, że naprawdę warto się zastanowić nad tym modelem.Porownując do S klasy niczego mu nie brakuje a w wielu rozwiązaniach BMW kladzie na łopatki S-kę. Napewno w kulturze jazdy.
4,6
~Demon
BMW Seria 7 G11-G12
Sedan L 750i 450KM 331kW
niedoświetlona kamera cofania
  • BMW Seria 7 G11-G12 Sedan Facelifting 3.0 750d 400KM 294kW 2019-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 0
miałem kilka nowych 7- mek,pierwsza kupiona w 2009 roku była idealna,żadnych kłopotów nie sprawiała, druga którą kupiłem w w 2015 roku miała wiele usterek jaka wada przedniej osi,ciągłe pokazywanie że jest zbyt duży poziom oleju,wady te zostały po wielu wizytach usunięte,ale teraz w następnej którą kupiłem w listopadzie 2019roku pojawił się problem od którego fabyka umywa ręce.WADA POLEGA NA TYM ze obraz z tylnej z tylnej kamery w pochmurny dzięń i nocą jest prawie NIEWIDOCZNY co BARDZO UTRUDNIA COFANIE,SERWIS nagrał film z tą wadą ,wysłał do fabryki i dostał odpowiedz że oni uważają że to nie jest wada i tak ma być,chociaż w poprzednich modelach tej wady nie było.podejście fabryki tragiczne.TRZEBA po 20 latach zmienić markę!!!!
1 komentarz
WYTARTE TUEJE CYLINDROWE
  • BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L 750i 450KM 331kW 2015-2019
  • silnik
  • 70 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 1
NIEPOKJĄCE DZWIĘKI Z SILNIKA - SERWIS OPISUJE JAKO USZKODZENIE SILNIKA. WNIKLIWA ANALIZA SERWISU I DEMONTAŻ SILNIKA. PRZYCZYNA TO WYTARTE, WYTARTE! POWIERZCHNIE CYLINDRÓW. WYMIANA SILNIKA :-(
WYTARTE TUEJE CYLINDROWE
  • BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L 750i 450KM 331kW 2015-2019
  • silnik
  • 70 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
NIEPOKJĄCE DZWIĘKI Z SILNIKA - SERWIS OPISUJE JAKO USZKODZENIE SILNIKA. WNIKLIWA ANALIZA SERWISU I DEMONTAŻ SILNIKA. PRZYCZYNA TO WYTARTE, WYTARTE! POWIERZCHNIE CYLINDRÓW. WYMIANA SILNIKA :-(
BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L