Szukaj

Informacje o BMW X3 G01 SUV

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Trzecia, obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2017 roku. Pod względem stylistycznym w X3 wykorzystano rozwiązania zaprezentowane w większym modelu X5. Samochód znów zwiększył swoje rozmiary, przez co jest dziś większy niż pierwsza generacja wspomnianego X5. Zbudowano go na zmodyfikowanej wersji nowej płyty podłogowej BMW CLAR Platform (Cluster Architecture), którą wcześniej wykorzystano w Serii 7. Dzięki niej X3 GO1 jest też o 100 kg lżejszy od swojego poprzednika. Projektantem auta jest Australijczyk Calvin Luk.

 

czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej muskularny, ale i najbardziej harmonijnie skomponowany ze wszystkich dotychczasowych X3. A jego rozmiary? Jeśli 15 lat temu myślałeś o X5, dziś X3 oferuje jeszcze więcej.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Ktokolwiek w BMW czuwa nad ewolucją X3 powinien pisać scenariusze seriali Netflixa. Dawkowanie emocji – level expert. X3 był brzydki, potem wyładniał, a teraz to naprawdę klasa. I pamiętajmy, że niektórzy robią to samo, tylko w odwrotnej kolejności.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,1 m
Promień skrętu 6,05 m
Długość 4708 mm
Szerokość 1891 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2089 mm
Wysokość 1678 mm
Rozstaw osi 2864 mm
Rozstaw kół - przód 1616 mm
Rozstaw kół - tył 1632 mm
Zwis przedni 858 mm
Zwis tylny 989 mm
Prześwit 204 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1033 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 994 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1483 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1458 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1600 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 550 l
Głębokość brodzenia 500 mm

Oceny BMW X3 G01 SUV

Liczba ocen: 26
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

2,2
~T123
SUV 2.0 20i 184KM 135kW
BMW X3 G01
Dwie gwiazdki za logo i poprawny silnik. Generalnie ten samochód to duże rozczarowanie. Trudno znaleźć jakąś cechę, która wyróżniałoby to auto in plus. Jeździłem wieloma samochodami, żaden nie był oczywiście idealny, każdy miał jakieś minusy, ale w BMW naprawdę tych minusów jest sporo, plusów zaś brak i to jest to rozczarowanie. Po kolei. Zawieszenie - mam standardowe, ale jest tak twarde i sztywne, że kierowca rzuca w środku jak workiem z ziemniakami. współczuje tym, którzy maja M pakiet, tam jest jeszcze twardziej. Komfortu jest zero, jazda po zwyklej drodze to męka, auto wręcz zniechęca do rozwijania wyższych prędkości, bo wtedy jest więcej tych ostrych szarpnięć i przechyleń nadwozia na nierównościach, między bajki wkładam to gadanie o wspaniałym prowadzeniu się auta i konieczności czucia drogi. Samochód jest czuły na boczny wiatr, majta nim na boki jak zabawką i kierowca non stop musi kontrować to w jedna to w druga stronę, w dłuższej trasie na autostradzie czy S-ce przy złej pogodzie i wietrze to naprawdę czuje się dyskomfort, a już na pewno żadnej radości z jazdy, jak obiecuje BMW . Do tego twarde i niewygodne siedzenia (siedzenia sportowe), po dłuższych trasach wychodzę z samochodu zmęczony i obolały, po raz pierwszy w życiu kupiłem poduszkę na siedzenie, bo miałem już dość tej twardości. Cockpit Professional i nawigacja to totalna porażka, to więcej niż wstyd dla takiej marki. Rozdzielczość zegarów i wskaźników jak w starym IBM, nawigacja na kokpicie to jest joke – na czarnym tle szare kreski, które mają pokazywać układ ulic, bez nazw, bez kolorów, kompletnie nieprzydatne, a właściwie irytujące. Nawigacja na monitorze też niewiele lepsza – monitor jest niewysoki i jakiś pomylony projektant wpadł na pomysł aby ok 20% z wysokości ekranu jeszcze zabrać na pokazanie nieba na horyzoncie. Kolorystyka – dominuje szarość, tylko drogi krajowe (i tez nie wszystkie) i autostrady na żółto, wszystko inne szare, nie ma rozróżnienie na drogi ważniejsze i mniej ważne czy boczne, wjeżdżasz do jakiegoś miasta i wszystkie ulice na szaro, bez żadnego pogrubienie czy oznaczenia dróg głównych. Dodatkowo jakby było mało tych szarych kresek to oznaczone jeszcze wjazdy do posesji tak jak drogę. Nagłośnienie – niby HiFi, ale koło HiFi to nawet nie stało. Korektor tonów – jak w polskim Amatorze z lat 80, tylko tony wysokie i basy. Dźwięk nie ma przestrzeni, wszystko wydobywa się skupione z głośnika centralnego na desce. Sterowanie głosem – niedostępne w ustawieniu z polskim językiem. Widoczność na boki słabiutka – przeszkadzają głośniki zamontowane w trójkącie szyby, gruby słupek przedni i przednia szyba zaokrąglona w rogach jeszcze te widoczność dodatkowo zmniejszają. Światła premium z asystentem, same światła bez rewelacji praca asystenta słaba, ogranicza się do zmiany krótkie długie i ewentualnie doświetlenia pobocza, nie ma mowy o sekcyjnym doświetleniu znaków itp. Naprawdę światła w Passacie mojej żony są o generacje wyżej. Skrzynia przeciętną, przy zmianie przełożeń czuć szarpnięcia, zwłaszcza przy redukcji w dół, dojeżdżasz do ronda czy skrzyżowania, odpuszczasz gaz i delikatnie hamujesz i czuć jak za każdym razem skrzynia redukuje w dół i silnik pcha mocniej samochód w przód i musisz mocniej nacisnąć na hamulec, aby utrzymać tempo hamowania. Spalanie bardzo nierówne – bardzo szybko rośnie wraz ze wzrostem prędkości, na autostradzie przy 140-150 km to będzie 9,5-10 l. Zbiornik 65 l wiec zasięg ok 650-680 km, a praktycznie 600-620 km, to jest mało. Generalnie jak napisałem na wstępie, jest to wielkie rozczarowanie, wybrałem BMW, bo marka premium, bo takie to mają być wspaniałe te samochody. Nie ja jeden mam taka negatywną opinię, popatrzyłem na forum bmw klub i takich osadów jak mój nie brakuje. To chyba jest tak, że albo jesteś fanem i łykasz wszystko od BMW, albo patrzysz na to krytycznie i odkrywasz, że krój jest nagi.
4,9
~Nec
SUV 2.0 20d 190KM 140kW
BMW X3 G01
Udany model stylistycznie może się podobać szerszej grupie osób. Przebieg auta to 12000 km, silnik wkręca się w obroty przy wybranej opcji SPORT zadowalająco przy czym i spalanie jest znacznie większe niż przy ECO PRO, najlepszą wybraną opcją za standard można uznać COMFORT. Z ogumieniem Run Flat komfort jazdy spada z powodu twardych opon, ale w zamian braku komfortu można czuć się bezpieczniej przy przebiciu opony i jak to się mówi coś za coś. Jak dotąd "jeszcze" nic nie skrzypi i nie "trzeszczy" choćby siedzenia czy plastiki kokpitu. Szyby boczne przednie akustyczne "odpłacają" się jako opcja w zakupie jest ciszej w aucie znacząco. Na krótkich odcinkach podgrzewana kierownica to duży plus - warto dopłacić. Spalanie uzależnione jest w dużej mierze od stylu jazdy i tak przy spokojnej jeździe możemy uzyskać 5/l na 100 kilometrów, a możemy także uzyskać i 10/l na 100 kilometrów, co uzależnione jest nie tylko od nogi kierowcy ale i od warunków pogodowych np. wiatr, deszcz, itd. Jak w każdej nowej obecnie marce dużo elektroniki co przemawia na plus i oby tak dalej bezproblemowo - polecam BMW X3 G01
4,7
~gugu
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
BMW X3 G01
Bardzo ciche i przestronne auto. Przy kagańcu w formie akcyzy na auto silnik 30i wydaje się być idealnym rozwiązaniem pod względem kosztów zakupu. Pozytywnym zaskoczeniem jest spalanie, jak na tak duże i ciężkie auto. Wykończenie na wysokim poziomie. Doskwiera jedynie cena... Minimalne spalanie jadąc drogami krajowymi z krótkimi odcinkami ekspresówek w trybie eco-pro 6,4l (jak dla mnie rewelacja). W mieście przy krótkich odcinkach i nierozgrzanym silniku pond 12 spokojnie, przy wykorzystaniu dróg z ograniczeniem 70km/h i braku korków 8,5l, średnia miejska ciut poniżej 10l. Przesiadki z Accorda VIII gen. nie żałuję.
Średnie spalanie dla BMW X3 G01 SUV
9,5 – 15,0
l/100 km
6,3 – 8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
SUV 2.0 20d 190KM 140kW
BMW X3 G01
Raport po przejechaniu 13 000: Wszystkie wartości podane w raportach spalania są prawdziwe bo spalanie zależy tylko i wyłącznie od stylu jazdy. Auto ma 3 tryby jazdy (eco pro, comfort, sport), jest ciezkie, mało aerodynamiczne, ale silnik sam w sobie wydaje mi się oszczędny. - srednie całkowite spalanie po 13 000 km wg wskazań komputera u mnie to 8l/100. (30km dziennie w cyklu miejskim i raz w miesiacu trasa 1000km) W trasie: - przy jezdzie w okolicach 80-90km/h auto pali 4-4,5l/100km - przy 140km/h ok 7-7.5/100km - przy 220km/h 14.5l/100km W mieście: - 15km do pracy pokonywne w beznadziejnym, warszawskim korku- 8.5l/100 - to samo 15km do pracy w wakacje- 7-7.5l/100 - głupia, dynamiczna jazda po mieście i gazowanie od świateł do świateł 13-14/100 Da się jeżdząc w mieście mieć ok 7l/100km (warunkiem jest trzymanie się przepisów i brak korków), da się też na autostradzie mieć 6.5l/100, ale silnik i skrzynia są tak fajnie zgrane że nigdy tak nie robię, ponieważ samochód daje dużo przyjemności z samej jazdy. Mam nadzieję, że powyższe daje jakąs perspektywę. pzdr,
9,3
SUV 2.0 30i 252KM 185kW
BMW X3 G01
Bardzo dobre spalanie przy tego typu aucie, mocy i ciężarze. Właśnie przejechałem 60 tys km od nowości. Na trasie jeżdżę dość szybko, koło 180km/h, w mieście raczej zgodnie z przepisami. Komputer nieresetowany od nowości pokazuje 9,2 litra/100km.
10,0
SUV 2.0 20d 190KM 140kW
BMW X3 G01
Zrobione 3.000, więc liczę, że jest na przetarciu ale ogólnie dramat... Przy 200km/h - 13,5-14,0l Przy dynamicznej jeździe z przyspieszeniami i hamowaniem ( typowa jazda po A4 ) w okolicach 170 km/h - okolice 12l Spokojna jazda na tempomacie, zero ruchu, prędkość okolice 120km/h - 7,8l Miasto : korki - osiągnąłem nawet powyżej 15,5l standardowo około 12,0l Przy perfekcyjnym eco drivingu i przewidywaniu sytuacji udało się zejść do 9l.
BMW X3 G01 SUV