Układ elektryczny
: Wymiana baterii GSM w ASO nawet 4,5 tys u „Zenka” 350 PLN
5,0
Całokształt
Nie wiem czemu nie mogę podać przebiegu większego niż 1000 km a mam 126000 km przebieguAuto jest w porządku, pomieści i spakuje na wakacje rodzinę 2+2 na podróż po europie, w środku ciche, mam podwójne szyby, panuje spokój, silnik daje radę na spokojnie bez stresu przy prędkościachrównież autostradowych włączysz się do wyprzedzania na lewy pas za każdym razem wszędzie i przy każdej prędkośc zaznaczam że przy tym silniku 3.0i nie mniejszym, a na jednopasmówkach wyprzedzasz na spokojnie kolumny samochodów, nie zapomnij przy tym polecieć długimi żeby pozostali nie wjechali pod maskę dla bezpieczeństwa daj im proszę znać.
Pali przy tym licz proszę 9-11 L na 100 nie mniej nie więcej bo ciśniesz zawsze więcej niż wszyscy. Przy prędkościach 180 km w trasie spali przy tym 2-3L więcej. W trasie i po mieście jest naprawdę ok, cieszysz się z jazdy w kraju jak i za granicą, w mieście zaparkujesz łatwo, auto nie jest gabarytowo duże. Ja nie mam elektrycznych siedzeń, żona jak i ja nie wymagają tego (to po co przepłacać kilka tys?) Możemy się czepiać nie ma regulowanych oparć w 2 rzędzie jak w innych markach gdzie bagażnik zamyka się po Twoim zaśnięciu. Bagażnik z siatką w standardzie załatwia sprawę przy każdej długiej podróży, tak szczerze jeździmy z nią zawsze, nawet po mieście, belka jest schowana w podłogę. Sterowanie zdalne szyby, wentylacja, klakson, światła w standardznie: (nie klima i ogrzewanie) masz z telefonu, a jeśli chcesz do tego webasto i dodatkowe dopłaty również w ASO, proszę dopłać. Kamery 360’ działają dobrze i dużo lepiej w dzień i w nocy nic przy tańszych konkurentach, sprawdź proszę jak to działa u konkurencji tańszej, nie żądło kamery te pokazują w szczególności w nocy tyle co nic w porównaniu z tym co jest zainstalowane w BMW System 360’ nie oznacza tego samego co w każdej marce.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idzie i zbiera się dobrze i nawet bardzo dobrze
4,0
Skrzynia biegów
Czasem z 1-2 szarpnie dlatego odejmuje
5,0
Układ jezdny
Cieszysz się jazdą nawet na zakrętach, tam masz ochotę nawet wcisnąć gaz i chcesz więcej
3,0
Karoseria
Daję 3 tylko dla tych co biegają z suwmiarką, a nawet palcem,, tak tutaj zobaczysz wtedy różnicę, przechodząc obok samochodu tego nie zauważysz, jeśli zwracasz uwagę na to czy tu i tam jest różnica w spasowaniu to nie kupuj tego samochodu, jeśli przechodzisz i nie robi na tobie to większej różnicy, to nie jest informacja dla Ciebie, rdza nie bierze, cała reszta jest naprawdę ok
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam wentylowanych siedzeń przy trasach kilkugodzinnych przydałaby się wentylacja siedzeń, ja tego nie mam, a mam tendencję nadpotliwości, mimo to żyję i jeżdżę nim ponad 5 lat, ale piszę dla Ciebie żebyś wiedział.
5,0
Ergonomia
Jest 5 gwiazdek
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daję 4, zimą czasem paruje trzeba dać silny podmuch zwłaszcza po siłowni lub dzieciaki po treningu, żeby nie zaczęły parować, ogólnie daje radę nie przejmuj się tym proszę
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest bardzo dobrze, oczywiście w X5 będzie więcej ale licz wtedy wyraźnie więcej w PLN, przy tym doposażeniu powiedzmy +/- x2
4,0
Wyciszenie
S klasa ma lepiej, chociaż nie jeździłem a, X5 jeździłem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ASO mówili mi że skóry wymagają pielęgnacji itp, jak skończył się pakiet serwisowy BMW korzystam z serwisów specjalizujących się w naprawach BMW i ceny są przyzwoite, do wymiany, olej, klocki, tarcze, amortyzatory, bateria GPS, chociaż straszą w ASO o nieszczelności anteny i takie tam, olej wymieniaj na silniki proszę co 10-15 tys nie jak twierdzi ASO 30 tys. Dlaczego? Dłużej pojeździsz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek ceny do jakości jest w porządku, nie oczekuj luksusu „willi z basenami” bo za luksus zapłacisz, bo byle czym słono, chociażby „zawieszenie na poduszkach” wygoda i luksus jasna sprawa, ale przy używanym samochodzie przed wymianą dodaj kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt tys w zależności od marki i klasy na ich wymianę Każda klasa+ będzie kosztowała w serwisie więcej, a tutaj masz naprawdę dobrze, morzesz szukać dalej i więcej ale jeśli myślisz nad tym samochodem, to załatwi on Twoje potrzeby.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie kupisz już nowego, tak wiec licz drobne sprawy, pomijając auta wypadkowe, gdzie możesz spotkać się z wydatkami tu i tam, auto od pierwszego właściciela nie ma niespodziewanych wydatków
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moja jedyna to bateria gsm, serwis ASO wycenił na 3,5 do 4,5 tys, po przeczytanie forum poszedłem za intuicją i zrobiłem za 350 zł z robocizną, co istotne ASO zeszło po moich wskazówkach do 1500 zł
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 30i 252KM 185kW
[l/100km]