Szukaj

Informacje o BMW X6 F16 Crossover

Lata produkcji: 2014 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. W porównaniu do swojego poprzednika, X6 F16 jest nieznacznie większy (o 32 mm dłuższy, 6 mm szerszy i 12 mm wyższy). Choć zmiany stylistyczne są raczej nieznaczne i design auta to rozwinięcie koncepcji pierwszej generacji X6 (a także innych modeli z serii X), samochód jest zupełnie nową konstrukcją, lżejszą o ok. 40 kg od modelu E71. F16 dzieli płytę podłogową z nową generacją modelu X5 (F15).
czytaj więcej
Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz

BMW X6 F16 Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,8 m
Promień skrętu 6,4 m
Długość 4910 mm
Szerokość 1989 mm
Wysokość 1702 mm
Rozstaw osi 2934 mm
Rozstaw kół - przód 1641 mm
Rozstaw kół - tył 1707 mm
Zwis przedni 897 mm
Zwis tylny 1079 mm
Prześwit 212 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1013 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 961 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1562 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1514 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 560 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,7
~Matt
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
Bardzo dobry samochód, bezawaryjny, dynamiczny i zaskakująco oszczędny. Rozważałem Q7, X5, Grand Cherokee, a X6 omijałem, bo stylistyka wydawała mi się kontrowersyjna. Ostatecznie właśnie na X6 dostałem najlepszą ofertę i to zdecydowało. I ani razu nie żałowałem. Wbrew pozorom, auto okazało się bardzo uniwersalne. bagażnik duży aż z zapasem (pozory mylą), a brak wycieraczki na tylnej szybie (wskazywany jako wada w każdym teście) w ogóle nie jest problemem. Auto jeździ fantastycznie, dobrze się prowadzi, a przy tym jest wystarczająco komfortowe (nawet na 20" felgach, na 19" zimówkach jest zauważalnie lepiej). Średnie spalanie z 34tys.km wynosi 8,8 na 100, bardziej niż dobry wynik biorąc pod uwagę masę, gabaryty i osiągi.
4,4
~Marek
BMW X6 F16
Crossover xDrive30d 258KM 190kW
Auto rewaelacyjane !. Prowadzenie powala. Na zakrętach trzyma się jak przyklejone na 20" felgach. Pomimo ze jest to Silnik 30d przyjemność z jazdy jest ogromna. Dźwięk w H&K super. Czysto dynamika dobra. Jakość materiałów też bez zarzutu. Auto nie robi takiego wrażenia aż do momentu jak się nim nie przejedziesz bardziej dynamiczne. Wielki słoń z wyglądu a w czasie jazdy zwinny jak puma. Wahałem się przed zakupem Macan, XC90, X5, Q7,MB GLE Coupe. BMW wygrał i następnym razem będzie również ta marka. Układ jezdny 6+.
3,6
~Jaroslaw
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
Auto tak jak ładne tak i drogie w utrzymaniu ,przebieg od 100 tys zaczynają się kosztowne wizyty w ASO , lepiej się z 2 razy zastanowić nad zakupem ,mam też GLC z tego rocznika fakt że 2,2 Diesel ale jest petarda wizyta tylko Olej i Filtry .BMW klocki 20 tys km , tarcze 40 tys km max a koszt to 7-10 tys ! Za os ! Olej to 3 tys ! AC 17 TYS ! KPL OPON 8-10 TYS , AWARIE I WYCIEKI Z TYLNEJ OSI za 8 tys,ZAPOCENIE MISKI OLEJOWEJ 5 TYS ,teraz silnik padł.
Średnie spalanie dla BMW X6 F16 Crossover
11,7 – 18,1
l/100 km
8,5 – 9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,6
BMW X6 F16
Crossover xDrive50i 450KM 331kW
Auto od nowości w naszych rękach. Już prawie 150 tysięcy kilometrów przejechane bez większych awarii. Daje dużo frajdy, przyspieszenie i dźwięk V8 robi swoje do tego świetne trzymanie w zakrętach jak na takiego bydlaka. W trybie Eco na spokojnie w trasie auto nie do poznania, spalanie w okolicach 10 litrów jeżeli się naprawdę oszczędzamy czego nie polecam przy takim silniku ;- ) Sport+ to najwłaściwszy tryb jazdy, jeżeli mamy jakieś umiejętności do zaoferowania, to auto jak i kierowca będzie szczęśliwe.
18,5
BMW X6 F16
Crossover xDrive50i 450KM 331kW
Tyle mocy, tyle koni, tyle wagi a na Eco Pro pali nie całe 11 litrów! Świetna robota BMW. Przesiadka z poprzedniego X6 i widzę potężną zmianę jaką jest prowadzenie.. Fenomenalnie się tym jeździ.. Poezja, aż kusi by SPORT + był najczęściej używanym trybem jazdy ale wtedy zaczyna się częstsze tankowanie ;- ) Chociaż jadąc na SPORT krajową siódemką odcinek 200KM w niewielkich korkach auto pali nie więcej niż 16 litrów, czasami się wyprzedzi ale zazwyczaj jedzie coś z naprzeciwka, więc nie ma dużych możliwości, czyli prędkość praktycznie stoi w miejscu 90-100 dlatego Eco Pro jest czymś fantastycznym w takich sytuacjach a również mocy nie brakuje i dźwięk też nie wiele gorszy, chociaż jak tu można w ogóle mówić o "gorszym" dźwięku.. 4.4 V8 robi swoje. Mijani mają nie lada rozrywkę gdy mija ich F16 a dźwięk nie dużo odstaje od odrzutowca.
9,3
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
Kosztowne auto w zakupie i utrzymaniu , przy przebiegu 150 tys należy rozebrac silnik i wymienić panewki lub korbowody , 200 tys to regeneracja turbiny dużej, ominięcie tych regeneracji to niemal pewne kłopoty i przysłowie chytry dwa razy traci będzie odpowiednie.Mimo tych wad auto wspaniale silnik petarda a że koszty utrzymania duze no biedny raczej nie kupuje.
BMW X6 F16 Crossover