Szukaj

Informacje o BMW Z4

Lata produkcji: 2002 – teraz
Segment: Auta sportowe

Sportowy samochód (segment G) o nadwoziu typu roadster produkowany w latach 2002-2016. Z4 był następcą modelu Z3 i kontynuatorem tradycji innych słynnych roadsterów BMW: Z1 oraz 507. Pierwsza generacja auta (E85) zaprojektowana przez Duńczyka Andersa Warminga była dostępna tylko na rynkach europejskim i amerykańskim. W 2002 roku model zdobył nagrodę „Design of the Year” przyznawaną przez Automobile Magazine. W 2009 roku debiutował Z4 II, której projekt wyszedł spod rąk Julianne Blasi. Dostępny także w wersjach coupe oraz hardtop (II generacja), a także w mocniejszej wersji Z4 M (I generacja).

czytaj więcej
Powagosław

Czyli w pogoni za Porsche Boxsterem. Wciąż daleko, ale dzięki drugiej generacji, Z4 jest jakby bliżej wymarzonego wzoru, pozostając samemu wzorem dla 80 proc. rynku.

~Powagosław
Luzacjusz

Wstydźcie się panowie. Ten samochód zaprojektowała kobieta. Być może w przerwach między praniem i prasowaniem. Propozycja: dajmy paniom te parytety również w motoryzacji. Będzie o połowę mniej brzydkich samochodów.

~Luzacjusz

BMW Z4 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny BMW Z4

Liczba ocen: 37
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,8
~Z4 Wlkp.
Cabrio 2.5 i 222KM 163kW
BMW Z4 E85
Samochodzik rewelacja! Służy mi jako odskocznia i można nim trochę poświrować. Obecnie jest to 3 auto w rodzinie. Nie wyobrażam sobie tym samochodem jeździć na co dzień oraz zimą. Posiadam też motocykl i powiem szczerze że od momentu jak kupiłem Ztke motocyklem jeżdżę znacznie rzadziej. Mimo tego że Ztka jest z 2003 roku to wygląda jak pojazd nie z tej epoki i przykuwa spojrzenia dosłownie wszystkich. Roadster, wolność i dosłowny wiatr we włosach - trochę mocno wieje. Bardziej niż w Z3 ale właśnie to jest najlepsze. Szczerze polecam jako trzecie. Uważajcie bo nie trudno wrócić tym samochodem z jakąś panią :-D
4,6
~W.
Cabrio 2.5 i 222KM 163kW
BMW Z4 E85
Na wstępie - mam model o mocy 192KM którego brak w zestawieniu i możliwości wyboru w tych opiniach! Co do auta - Nigdy nie podejrzewalbym, że kupię takie auto. A że roadster, a że 2 miejsca.... Do momentu jak do niego nie wsiadłem i nie przejechałem kawałek... Samochód genialny w prowadzeniu, a ponadczasowy wygląd tylko dopełnia szczęścia. To auto sprawia tak wielką radość z jazdy, że sam się łapie na tym, że jadę z bananem na twarzy cały czas! ;)
4,2
~maximilian
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
BMW Z4 E85
To jest roadster i nie mylic ze zwyklym cabrio dla wygody. Bardzo twarde, sportowe auto, ktorego glowna zaleta jest mocny silnik, ladny design i cabrio. Nie ma sensu kupowac go w wersji z dachem (coupe) i malym silnikiem...

Raporty spalania BMW Z4

Liczba raportów: 46
Średnie spalanie dla BMW Z4
8,5 – 15,3
l/100 km
24,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Roadster sDrive35i 306KM 225kW
BMW Z4 E89
Mam bmw z4 2 lata, więc o spalaniu mogę coś powiedzieć. Z dwuletniego okresu użytkowania średnie spalanie wynosi 9,2 l/100km (miasto, droga do pracy, autostrada). Przykładowy przejazd tylko autostradowy na odcinku 170 km, średnia prędkość 136km/h, spalanie 8,5 l/100km ( ze względu na ruch na autostradzie max jazda 180km/h ) Trasa na odcinku 300km, przy średniej prędkości 106km/h spalanie 8,5 l/100km . Czego można chcieć więcej :-) Jazda w mieście i częste stanie w korkach i na światłach spalanie wzrasta. Wartości zależą już od indywidualnego stylu jazdy.
9,2
Cabrio 2.2 i 173KM 127kW
BMW Z4 E85
Auto posiadam od kilku miesięcy i już w nie złożyłem ponad 5 tyś. złotych. Mimo tego opłacało się. Nikt nie przejdzie koło niego obojętnie. Każdy się obejrzy. Na trasie 1400 km auto nie jest męczące i w miarę wygodne. Średnie spalanie w granicach 10 litrów z prędkościami powyżej 130 km/h. Na felgach 18" po Polskich drogach bardzo męczące, każda koleina i dziura zniechęca do jazdy. Auto przystosowane tylko do gładkich równych dróg.
9,2
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
BMW Z4 E85
Silnik 3.0i i spalił 7.5 na trasie przy normalnej jeździe 90-120km/h bez tempomatu, używając do wyprzedzania trybu SPORT... jestem zachwycony, zwłaszcza że mój stary Focus w 1.6 palił ok 7-8l/100km w trasie.
BMW Z4