Szukaj

Informacje o BMW Z4

Lata produkcji: 2002 – teraz
Segment: Auta sportowe

Sportowy samochód (segment G) o nadwoziu typu roadster produkowany w latach 2002-2016. Z4 był następcą modelu Z3 i kontynuatorem tradycji innych słynnych roadsterów BMW: Z1 oraz 507. Pierwsza generacja auta (E85) zaprojektowana przez Duńczyka Andersa Warminga była dostępna tylko na rynkach europejskim i amerykańskim. W 2002 roku model zdobył nagrodę „Design of the Year” przyznawaną przez Automobile Magazine. W 2009 roku debiutował Z4 II, której projekt wyszedł spod rąk Julianne Blasi. Dostępny także w wersjach coupe oraz hardtop (II generacja), a także w mocniejszej wersji Z4 M (I generacja).

czytaj więcej
Powagosław

Czyli w pogoni za Porsche Boxsterem. Wciąż daleko, ale dzięki drugiej generacji, Z4 jest jakby bliżej wymarzonego wzoru, pozostając samemu wzorem dla 80 proc. rynku.

~Powagosław
Luzacjusz

Wstydźcie się panowie. Ten samochód zaprojektowała kobieta. Być może w przerwach między praniem i prasowaniem. Propozycja: dajmy paniom te parytety również w motoryzacji. Będzie o połowę mniej brzydkich samochodów.

~Luzacjusz

BMW Z4 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny BMW Z4

Liczba ocen: 42
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~siwy
Cabrio 2.0 i 16V 150KM 110kW
BMW Z4 E85
Auto jest piękne i daje frajdę z jazdy. Miło też popatrzyć na nie gdy stoi w garażu. Zwraca uwagę innych. Doskonałe auto na krótkie przejażdżki przy ładnej pogodzie. Ale jeśli marzyłeś o dalekiej podróży wakacyjnej takim samochodem, oczekujesz od życia odrobiny luksusu i masz więcej niż 30 lat na karku - odradzam. Najdłuższa trasa z moją małżonką trwała 5 godzin - w życiu tak umęczony jazdą autem nie byłem (a pogoda była wspaniała). Hałas przeogromny, słońce (mimo sprawnej klimy) pali niemiłosiernie, zawieszenie twarde, pozycja za kierownicą bardziej leżąca niż siedząca, nieustanny wiatr na twarzy - to wszystko powoduje, że po dłuższej jeździe marzysz tylko o tym żeby się skończyła jak najszybciej. Gdybyś jednak mimo to zechciał wyjechać w dłuższą podróż, to spokojnie spakujesz się we 2 osoby. Bagażnik całkiem duży i ustawny. Auto nie ma miejsca na koło zapasowe, i jeśli nie ma założonych opon runflat, to kup sobie zestaw naprawczy i autoassistance. Samochód przeznaczony zdecydowanie na boczne drogi lub miasto. Jazda autostradą lub trasą szybkiego ruchu to ogromny hałas i zawirowania powietrza (windshot niewiele daje). Przyjemna prędkość podróżowania z otwartym dachem to 80-90 km/h. Wszystko powyżej chce głowę urwać. Max z otwartym dachem jechałem 170 km/h - dało się ale przyjemne nie było. Czy kupiłbym takie auto ponownie? NIE (hałas, niewygoda). Wyobrażenia o wspólnych weekendowych lub wakacyjnych wypadach z kobietą nie wytrzymały konfrontacji z brakiem komfortu. Mimo to nie planuję go sprzedać :) Całe życie marzyłem o roadsterze :)
3,8
~Z4 Wlkp.
Cabrio 2.5 i 222KM 163kW
BMW Z4 E85
Samochodzik rewelacja! Służy mi jako odskocznia i można nim trochę poświrować. Obecnie jest to 3 auto w rodzinie. Nie wyobrażam sobie tym samochodem jeździć na co dzień oraz zimą. Posiadam też motocykl i powiem szczerze że od momentu jak kupiłem Ztke motocyklem jeżdżę znacznie rzadziej. Mimo tego że Ztka jest z 2003 roku to wygląda jak pojazd nie z tej epoki i przykuwa spojrzenia dosłownie wszystkich. Roadster, wolność i dosłowny wiatr we włosach - trochę mocno wieje. Bardziej niż w Z3 ale właśnie to jest najlepsze. Szczerze polecam jako trzecie. Uważajcie bo nie trudno wrócić tym samochodem z jakąś panią :-D
4,3
~Mdeyna
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
BMW Z4 E85
Samochód jest wspaniały - ale tylko dla kogoś kto wie czego chce. Nie jest to samochód łatwy w odbiorze (no poza wyglądem - samochód jest po prostu piękny) ciężko się parkuje, trzeba uważać na wszelkie dziury, zawieszenie jest twarde a widoczność nienajlepsza. Ale pomimo tego, jeśli chcesz PRAWDZIWEGO roadstera, SPORTOWY samochód to lepiej trafić nie mogłeś. Ogromna radość z jazdy, świetny silnik i niesamowite zawieszenie.

Raporty spalania BMW Z4

Liczba raportów: 53
Średnie spalanie dla BMW Z4
8,1 – 18,0
l/100 km
24,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Roadster sDrive35i 306KM 225kW
BMW Z4 E89
Mam bmw z4 2 lata, więc o spalaniu mogę coś powiedzieć. Z dwuletniego okresu użytkowania średnie spalanie wynosi 9,2 l/100km (miasto, droga do pracy, autostrada). Przykładowy przejazd tylko autostradowy na odcinku 170 km, średnia prędkość 136km/h, spalanie 8,5 l/100km ( ze względu na ruch na autostradzie max jazda 180km/h ) Trasa na odcinku 300km, przy średniej prędkości 106km/h spalanie 8,5 l/100km . Czego można chcieć więcej :-) Jazda w mieście i częste stanie w korkach i na światłach spalanie wzrasta. Wartości zależą już od indywidualnego stylu jazdy.
9,2
Cabrio 2.2 i 173KM 127kW
BMW Z4 E85
Auto posiadam od kilku miesięcy i już w nie złożyłem ponad 5 tyś. złotych. Mimo tego opłacało się. Nikt nie przejdzie koło niego obojętnie. Każdy się obejrzy. Na trasie 1400 km auto nie jest męczące i w miarę wygodne. Średnie spalanie w granicach 10 litrów z prędkościami powyżej 130 km/h. Na felgach 18" po Polskich drogach bardzo męczące, każda koleina i dziura zniechęca do jazdy. Auto przystosowane tylko do gładkich równych dróg.
9,2
Cabrio 3.0 i 231KM 170kW
BMW Z4 E85
Silnik 3.0i i spalił 7.5 na trasie przy normalnej jeździe 90-120km/h bez tempomatu, używając do wyprzedzania trybu SPORT... jestem zachwycony, zwłaszcza że mój stary Focus w 1.6 palił ok 7-8l/100km w trasie.
BMW Z4