Szukaj

Informacje o Chevrolet Blazer II 4.3 i V6 193KM 142kW 1995-2005

Lata produkcji: 1995 – 2005
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 1995 do 2005 roku
Pojemność skokowa 4300 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 193 KM (142 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 353 Nm przy 2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~Greg (dekiel2@poczta.onet.pl)
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
Mój samochód to dokładnie GMC Jimmy, ale to to samo co Chevy Blazer, dodatkowo mój to wersja kanadyjska - wszystko w skali metrycznej. Niestety samochód który nabyłem był strasznie zaniedbany (servis u kowala;)), na dodatek przy kupnie jak go sprawdzałem w servisie w Nadarzynie pod Wawą wycenili mi części z robocizną na 5tyś..., potem pojechałem go robić gdzie indziej i suma sie podwoiła;)) Tak więc Nadarzyn omijajcie z daleka. Auto mimo dużych gabarytów wspaniale się prowadzi, konfort jazdy jest bardzo duży (jak to w autach made in USA;)) ), mimo iż jest to już 8 latek to wszystkie rowiązania konstrukcyjne dziś stosowane w nim się znajdują. Pierwotnie zamontowany sprzęt grajacy bije na głowe niektóre fury po tuningu. Samochód bardzo przestronny. Ładowność ok 450kg. W terenie sprawuje sie znakomicie. Niestety przy napędzie na tylnią oś i mocy 200KM, przy gorszej pogodzie jego "dupsko" ma tendencje do uciekania. Jak każda wieksza fura jest wrażliwy na podmuchy wiatru. Max predkość to 110/120 km/h po tym zaczyna płynąć i hałasują opony. Możliwość regulacji tylniego zawieszenia poprzez pneumatycznie popmowane amorki z tyłu. Podwozie oparte na solidnej ramie. Możliwość podgrzania bloku silnika w zimie przed odpaleniem. Niestety jest paliwożerny, żadko coś sie psuje, ale jeśli już to koszta napraw są duże. I polecam do tego dobry serwis. Ale jeśli chodzi o przyjemność z jazdy i prowadzenia "smoka" ... zarówno w mieście, na trasie jak i w terenie - poprostu rewelacja;)))
4,8
~lplaus0426@rogers.com
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
Jak do tej pory wyglada na bardzo praktyczny SUV,model nie jest ten najlepszy bo to LS,to jednak wspaniale spisuje sie na drodze,sprawdzilem to juz osobiscie podczas ostatniej zawieruchy snieznej .a zaraz potem gololedzi.No coz trudno jest ocenic go wyzej ,gdyz pare lat wstecz dosiadalem GMC 6.5 l,turbo disel Suburban,lecz to juz o glowe wyzsza klasa.
4,7
~mis@puchatek.com
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
Jest to drugi najlepiej wyposazony model z tej serii : pelna elektryka-lusterka(podgrzewane i sterowane), fotel kierowcy, okna, centr. zamek, autom. otwierana i podgrzewana tylna szyba), skora, Alufelgi, przyciemnione szyby, automatycznie przyciemniane tylne lusterko, full klima, dzielone-skladane tylne siedzenia, ABS, 4x4, CD + magnetofon, wbudowane autom. otwieranie drzwi garaz., Alarm, dwie poduszki powietrzne, relingi, automat. swiatla drogowe.,
Średnie spalanie dla Chevrolet Blazer II 4.3 i V6 193KM 142kW 1995-2005
14,9
l/100 km
19,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

19,0
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
Mój blazer pali minimalnie 25 l benzyny w mieście, a 13 l w trasie. Jak jezdziłem na gazie to palił 30 l w mieście, a 16 l na trasie. Nie polecam blazera na gaz. Nie chce dobrze jezdzić nawej na nowej instalacji. Przerobiłem już kilka. Skaczą obroty na biegu jałowym i gaśnie. Co 15 tys km trzeba wymieniać reduktor silniki krokowe i świece. Na benzynie pracuje pięknie. W mieście pali 25 l benzyny spokojną patrolową jazdą ( tak jak jezdzi policja ). Dynamiczną jazdą 35-40 l, a w terenie i w zimę 45-50L. Autko pięknie radzi sobie w terenie, jest bardzo wygodne i raczej nie można narzekać na awarie. Tylko należy pamiętać aby blazera absolutnie nie gazować!
20,7
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
Witam. Autko mam podniesione o 2cale i kola bfgoodrich at 31cali. W polsce czesci zamienne w bardzo slabej jakosci,polecam jednak zamawiac w USA. Spalanie w trasie do 100km/h to ok 20l gazu a benzyny 16l miasto to juz min. 30l gazu.
18,3
Chevrolet Blazer II
Terenowy 4.3 i V6 193KM 142kW
silnik 4.3 i automat dosc starej lecz niezawodnej konstrukcji - suma sumarów musi swoje spalić. Jeżdże głównie po mieście i spalanie gazu waha sie ok 20l na 100 km. wiec jak na typowego amerykana jest ok. ogolnie samochód niezawodny !
Chevrolet Blazer II