Szukaj

Informacje o Chrysler Crossfire

Lata produkcji: 2003 – 2007
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) produkowany w latach 2004-2009. Crossfire został wprowadzony na rynek jako następca dla modelu Prowler, który był sprzedawany zarówno pod szyldem Chryslera, jak i Plymoutha. Auto powstało we współpracy koncernów Chrysler i Daimler i w 40 proc. dzieli elementy z różnymi modelami Mercedesa. Pierwowzorem Crossfire był prototyp o tej samej nazwie z 2001 roku, zaprojektowany przez Erica Stoddarda. Model produkcyjny był dostępny w wersji coupe i roadster. Do wycofania z rynku sprzedano go w liczbie ponad 85 tysięcy egzemplarzy.
czytaj więcej
Powagosław
Zjawiskowy bolid, który wzbudza całą gamę intensywnych uczuć, od pożądania do zazdrości. Nie sposób przejść obok niego obojętnie i właśnie ta wyrazistość połączona z piekielną zadziornością nadwozia to dwa bardzo mocne powody, by kochać Crossfire’a. ~Powagosław
Luzacjusz
Wyobraźcie sobie Evę Mendes z garbem. Piękny uśmiech, ciałko też ma fajne, tylko ten garb. Z tyłu trochę widać… No ale, czy i tak chcielibyście z Evą (garbatą) robić to i tamto? Załóżmy, że tak. No bo Crossfire też jest taki. I nie mówcie, że jego garb wam przeszkadza. ~Luzacjusz

Chrysler Crossfire – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Chrysler Crossfire - wyceny aut używanych

Sprawdź zanim znajdziesz wymarzone auto
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~Maxmax
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Chrysler Crossfire
Dla mnie super samochód. Nie rozumiem osób, którym się nie podoba design. Wiadomo, że o gustach się nie rozmawia, ale swiptaill stał się modny. Na pewno charakter auta inny. Obecnie wszystkie są podobne, a ten Chrysler przynajmniej jakoś inaczej wygląda. Mercedes SLK nigdy nie miał charakteru. Jest to mój 3ci samochód i zawsze czekam na jazdę nim. Osiągi są wystarczające dla tego małego autka. U mnie nic nie czeszczy, ale regularnie 2x w roku w szczeliny natryskuję specjalnego środka smarnego. Tak zresztą robię w każdym aucie. Nowe mercedesy, czy BMW tez czeszczą - to kwestia różnicy temperatur i zabudowy auta. Co do awaryjności to jest ok. W USA na forach są ludzie co zrobili Crossami po 250-300tyś mil. To jest właśnie fajne. Jaki inny, sportowy samochód tyle przejeździ. Nowa alpina, porsche czy inne ile zrobią 50tyś? To nie sztuka wysilić silnik i po 100 tyś wszystko wymienić. Reasumując autko super.
4,5
~ScaRRyMaN
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Chrysler Crossfire
Super wygląd, świetnie się prowadzi, tani w eksploatacji, fenomenalny układ wydechowy. Rok bezawaryjnej jazdy, bardzo tanie części akcesoryjne typu sportowe amortyzatory czy sprężyny obniżające, opony w dość tanim rozmiarze. Dobre wyciszenie wnętrza mimo bezramkowych drzwi, fenomenalny zestaw audio, która gra jeszcze lepiej przy zmianie fabrycznego radia. Prostota wykonania i wszelakich napraw ułatwiają eksploatacje tego pseudo AMCARa. Pseudo, bo projekt anglika, części i produkcja niemiecka a tylko znaczek z USA się ostał
4,9
~bobi
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Chrysler Crossfire
Rewelacyjny samochód, sprawiający dużo frajdy z jazdy, a przy tym bezawaryjny (odpukać) i tani w utrzymaniu. Piękna, ponadczasowa sylwetka (chociaż to akurat kwestia gustu), z uwagi na niedużą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy i jeszcze mniej obecnie jeżdżących po drogach z zadatkami na klasyka w przyszłości. Z minusów - można zapomnieć o anonimowości, ale można z tym żyć ;-) tak całkiem poważnie do minusów można zaliczyć wykończenie wnętrza, ale pozostałe zalety rekompensują to z nawiązką i ciężko za to odjąć cały punkt w ocenie, dlatego za całokształt zdecydowanie 5, ewentualnie z małym minusem za to wnętrze. To, że auto powstało na podzespołąch Mercedesa SLK, to tylko jego ogromna zaleta. Przejęło wszystkie zalety Mercedesa z tego okresu (trwałość, tanie części eksploatacyjne, bezawaryjność) oprócz 1 wady - Crossfire nie rdzewieje :-) Półtora roku użytkowania tego samochodu przekonało mnie do marki Chrysler tak bardzo, że od tygodnia jestem właścicielem drugiego modelu tej marki - Chryslera 300C 3.5 V6 2008 r. (po lifcie).
Średnie spalanie dla Chrysler Crossfire
11,1 – 14,4
l/100 km
14,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

14,8
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Chrysler Crossfire
Co tu dużo mówić, jak na ten silnik spalanie super. W benzynie też nieźle 9 trasa, 10 autostrada, 15 ostrzejsza jazda lub miejska. W gazie w mieście 14-15, w trybie mieszanym (więcej trasy) średnio 12-13, natomiast jak będziemy go dużo gazować to 19 też spali. Generalnie bardzo duża rozpiętość spalania tak jak ktoś już napisał spali 10-20 (spokojna jazda - sportowa), W moim przypadku automat. Ps jakby się ktoś zastanawiał to automat trzyma cały czas na wyższych biegach utrzymując poniżej 2tyś obrotów (jeśli go nie gazujemy) dlatego spalanie może być faktycznie trochę niższe niż w manualach.
10,2
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Chrysler Crossfire
Mocna 5. Ceny części mechanicznych wręcz śmieszne, wszędzie znaczki Mercedesa (układ hamulcowy, zawieszenie, układ chłodzenia, układ kierowniczy, wszystkie sterowniki, itp.). Dlatego utrzymanie auta na codzień bardzo tanie (pod warunkiem, że kupi się zadbany egzemplarz, a nie zajechanego szrota). Problem jest z cenami części karoseryjnych, używana lampa przednia 1500 zł., maska 2500 zł., kompletny zderzak przedni 2500 zł., grill 1000 zł., dlatego warto wykupić pełne Auto Casco. Największy wydatek jaki miałem po zakupie samochodu, to zakup nowych opon Michelin Pilot Sport 3 w rozmiarze jak napisałem wcześniej, za kwotę 2.500 zł. Zużycie paliwa: trasa 9-9,5 l./100 (można zejść niżej, ale osiągi silnika naprawdę kuszą ;-)), miasto 12,5-13 l./100 (nazwałbym to normalną jazdą z elementami dynamicznymi).
10,0
Roadster 3.2 i V6 18V 215KM 158kW
Chrysler Crossfire
chciałbym zaznaczy doskonałe spalanie ale to chyba dla aut palących 5L, generalnie auto zaskoczyło mnie spalaniem jak na 1500 kg i silnik 3,2 naprawdę super miasto ostra jazda-max 15 L, miasto normalna jazda z akcentami dynamicznymi-11 L, trasa dynamiczna jazda- 9-10 L myślę że to naprawdę ok. byle jaki benzyniak 1,6 w mieście musi spalić 10L jak ktoś mówi inaczej to kłamie..:),przeglądy nie tanie w serwisie autoryzowanym 1600 zł, w serwisie nieatoryzowanym ale pożądnym 800 zł, sam olej to dobra połowa 8L
Chrysler Crossfire