Szukaj

Informacje o Chrysler Sebring II Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW 2000-2006

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1995 roku. Początkowo dostępny tylko w wersji coupe i kabrio, jako że pierwsza generacja Sebringa zastąpiła model LeBaron. Od debiutu Sebringa II w 2001 roku, auto oferowane jest też jako sedan, który w ofercie marki zastąpił Chryslera Cirrusa oraz Plymoutha Breeze. Do 2000 roku bliźniaczym modelem Sebringa był Dodge Stratus. Obecnie produkowana jest trzecia generacja auta, oparta na prototypie Airflite. Część elementów dzieli z Chryslerem Crossfire. W Rosji Sebring II powstaje na licencji jako Wołga Siber.
czytaj więcej
Powagosław
Dzięki Sebringowi Chrysler próbuje włączyć się do walki o klientów w klasie średniej (samochodów, nie klientów). Z jakim skutkiem? Sebring jest przede wszystkim za drogi. Za mniejsze pieniądze można mieć Passata lub Mondeo. Na dodatek, oba auta są od Sebringa ładniejsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja babcia piekła zawsze takie ciasta, że dr. Oetker mógłby jej foremki czyścić. Aż kiedyś na święta wyszedł jej zakalec. Cóż, nikt nie jest doskonały. Chrysler też. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2736 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 203 KM (149 kW) przy 5900 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 262 Nm przy 4850 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~Witolo
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Wszystko w jak najlepszym porządku, wprawdzie jakbym chciał się do czegoś doczepić totaki samochód mógłby mieć trochę większy bagaznik (po wstawieniu baku na LPG) z 490 litrów zmalał o jakieś 70 (niestety 5 cm wystawał zbiornik z miejsca na koło zapasowe) więc po podniesieniu o 5 cm całości (za pomocą styropianu) i wyrzuceniu koła dojazdowego z miejsca na koło do bagażnika w sumie straciłem jakieś 80-90 litrów. Gdyby bagażnik miał np 600 litrów taka zmiana nie byłaby bolesna.
4,3
[email protected]
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Fajne autko rodzinne i tak je należy traktować. Na eBay można kupić komputer pokładowy z wbudowanym kompasem, instalacja bejecznie prosta (wszystkie kable wyprowadzone za zaślepką) pokazuje m.in. zużycie paliwa, są lepsze radia do kupienia (np. na 6 płyt CD można dostać za ok 75$, pośledzić eBay
4,6
~Magda
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
No coz moge powiedziec , bardzo lubie moje autko, a w zimie to juz zupelnie nigdy nie mialam problemow a tu potrafi snieg sypnac, wszedzie wjezdza i sie nie buntuje duzo miejsca i wogole fajne jest :))))
Chrysler Sebring II Sedan