Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager III Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz
Produkowany od 1995 do 2000 roku
Pojemność skokowa 2499 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 116 KM (85 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 262 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 21,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(58%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~zymir
Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
Ogólnie auto jest ok. Trzeba się przyzwyczaić do specyficznej skrzyni biegów ( biegi wchodzą trochę jak w traktorze) ale jest to kwestia przyzwyczajenia się. Autem jeżdżę już 7 lat, i nigdy mi nie stanęło na drodze. Bieżące naprawy finansowo nie szarpią zbytnio budżetu domowego. Jednak co roku wymieniam łączniki stabilizatora, świece żarowe oczywiście olej na bieżąco. Auto bardzo bezpieczne i wygodne. Mankamentem jest że radio jest w wersji USA i nie łapie wszystkich częstotliwości. Bardzo ważna rzecz rozrząd mam na kołach zębatych, czyli jest bezobsługowy ! Niektórzy narzekają na silniki z Włoch (VM) - ja nie narzekam. Wsiadam i jadę.
4,5
~PeeTee
Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
Jak się dba, to się ma. Stąd moja ocena. Siedząc za kierownicą tego auta, mówię sobie \"wyruszamy w rejs\" i tak też się dzieje. W samochodzie można poczuć się jak za sterami statku, ogólnie wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. I do tego to audio, poprostu miód. Wygląd ma zadziorczy, ten samochód jest pewny siebie, wielki, i ma duszę. Z nim jest jak z piękną kobietą, jeśli któregoś dnia zapomnisz zrobić dla niej tego, czego oczekuje, to każe Ci wyciągnąć poważne konsekwencje. W końcu wystrzelone głowice, albo rozwalony łańcuch na autostradzie to nie zbyt przyjemne doświadczenie. Ale wszystkim którzy potrafią, i ogólnie dbają o samochody, oczekują także czegoś od nich polecam to auto. Jest świetne.
4,6
[email protected]
Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
lepszy wan nie istnieje, prowadzę firmę budowlaną i pokonuje nim 5 - 10 tyś miesięcznie, auto nie sprawia ŻADNYCH problemów, kupiłem je w rodzinie dlatego wiem o nim wszystko, sprowadzone jako prawie nówka z austrii zrobiło u kuzyna 250000 km, jedyną grubszą rzeczą jaką robił była pompa wodna, samochód przy przebiegu 340000 km jeździ na oleju 10w/40 i o dolewkach nie muszę myśleć, kuzyn mówi że klekocze tak samo jak był nowy, te typy tak mają. Auto ze względu na swoje zawieszenie idealne do ciągnięcia lawet i przyczep, nie buja nim tak jak innymi samochodami nawet przy duzych prędkościach, samochodem zrobiłem 60 tyś i uważam go za niezawodny trzeba tylko dbać o niego a nie robić jak coś już odpadnie
Alarm set, zegary, temperatura, anomalia.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000
  • instalacja elektryczna
Usterka co najmniej przedziwna. Po przekręceniu kluczyka pojawia się sygnał dźwiękowy, miga alarm set, zegary są martwe. Zimne luty naprawiałem, sprawdziłem obwody i to nic nie dało. Podpiąłem dodatkową masę do zegarów i też bez zmian. Poczekam tak, alarm miga, pika, minie tak minuta, coś gdzieś się rozgrzewa(?) i zegary wstają. Po tym jak zegary wstaną, na liczniku pokazującym całkowity dystans miga kropka pomiędzy ostatnią, a przedostatnią cyfrą. Normalnie nie powinno jej być, bo jest tylko na "trip", ale wtedy jest. Uruchamiam podświetlenie zegarów i widzę jak podświetlenie mryga, definitywnie coś "szumi" i robi zakłócenia, zegary bzikują, i czasem opadną do zera, zaraz wstaną, wskazówka prędkości polata na boki. Sprawdzałem panel sterowania nawiewem, brak zimnych lutów. Sprawdzałem body komputer, przelutowałem gniazda, piny i wtyczki, bez zmian. Podałem masę do zegarów bez zmian. Lutowałem zimne luty na przełączniku do świateł, bez zmian. Usunąłem luźny kabel pomiędzy silnikiem a karoserią, bez zmian. Resetowałem komputer brakiem klemy, wyjmując bezpiecznik, bez zmian. Czyściłem styki w dostępnych miejscach, bez zmian. Odpalić mogę czekając aż coś się zagrzeje, wstaną zegary, przestanie migać kropka, wtedy przekręcam kluczyk na off i znowu na on i alarm set wtedy nie miga. Dzieje się to obecnie każdorazowo.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Zbyt długa pracy wtrysków.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.4 i 150KM 110kW 1995-2000
  • układ wtryskowy
W trakcie jazdy silnik nagle zaczął szarpać i przerywać (na wolnych obrotach) po wprowadzeniu na wyższe można jechać lecz jest bardzo duże spalanie. Usterka nastąpiła nagle bez jakichkolwiek objawów wcześniejszych. Pojazd sprawdzono w 2warsztatach komputerowo - brak jakichkolwiek błędów. Wymieniono świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, map sensor - bez zmian, w dalszym ciągu wtryski pracją zbyt długo. Dodaję, że sprawdzono wszystkie czujniki, sondę lambda nie stwierdzono usterek. Pomocy mechanicy zaczynaja rozkładać ręce.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Problem ze skrzynią biegów
  • Chrysler Voyager III Minivan 3.3 V6 158KM 116kW 1995-2000
  • układ napędowy
Witam.Od kilku tygodni jestem posiadaczem Voyagera 3,3 1997r z automatyczną skrzynią biegów.Dziś pojawił się problem mianowicie:zaczęło się od tego,że po odpaleniu auto zaczęło prychać tak jakby paliwa mu brakło jednakże było zatankowane.Po ponownym uruchomieniu zrobiło się ok i mogłem kontynuować jazdę.Po przejechaniu kilku km zabrałem się do wyprzedzania ciężarówki ku mojemu zdziwieniu nie mogłem dokończyć manewru.Autko miało około 70km/h,obrotów około 3000 i fajrant nie chciało ani podnieść biegu ani zredukować.Później sprawdziłem to zachowanie jeszcze raz stanąłem w bocznej uliczce i ruszyłem.Vojtuś zmienił bieg jechaliśmy powolutku,gdy przyspieszyłem sytuacja się powtórzyła to znaczy wysokie obr. niewielka prędkość tak jakby biegi się skończyły.Proszę o pomoc,jaka może być przyczyna i jak jej się pozbyć.Pozdrawiam Czyżby skończyła się skrzynia
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Chrysler Voyager III Grand Voyager