Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager III Minivan 2.0 i 133KM 98kW 1995-2000

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz
Produkowany od 1995 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1996 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 133 KM (98 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,2
~Mariusz Wałbzych
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
Kupiłem auto sprowadzone z Włoch ponoć z przebiegiem ok 147 tkm . Nie widziało zimy. Absolutny brak korozji. Wszystkie nakrętki pod autem jak w 2 letnim samochodzie i wszystko w oryginale. Zewnętrznie takie sobie lepiej . Na dzień dzisiejszy 164 tkm przejechane używam wyłącznie na wypady na wakacje i nad wodę oraz jak trzeba coś większego załadować. Polskiej zimy również nie widziało . Zimuje w garaży, a poruszam się Audi 80 Quattro. Szkoda mi sprzedać Wojtka za bezcen. Tak sprawne, z małym przebiegiem duże i ekonomiczne auto. Ma mnie w garażu dożywocie będzie bus i dostawczak. Tym bardziej że rocznie robię nim do 4tys.
3,9
~chosroes
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
Samochód, w moich oczach, ma zdecydowanie więcej zalet niż wad: (1) jest komfortowy, (2) znakomity dla rodziny z dziećmi - wkładanie , zapinanie, wyjmowanie małych dzieci zdecydowanie przyjemniejsze niż w zwykłym samochodzie osobowym (4) przesuwane boczne drzwi to rewelacja, (3) zawieszenie trochę wyższe niż w przeciętnym sam. osobowym - więc nie ma problemu z polskimi krawężnikami (5) do środka zmieści się praktycznie wszystko (6) dzieci go kochają -każde ma własny, regulowany fotel (7) no i wygląda super.
4,5
~TI
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
Bardzo dobry samochód rodzinny. Wygodny i przyjemny w prowadzeniu. Podobno jest taka opinia, że jak ktoś kupił raz Voyagera to już nie kupi nic innego. Zobaczymy jak narazie to mój pierwszy ale wydaje mi się, że w tej opinii może być wiele prawdy.
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager III Minivan 2.0 i 133KM 98kW 1995-2000
10,3
l/100 km
11,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
Witam właśnie sprzedałem takie auto ogólnie niskie spalanie przy tak dużym aucie jeżeli ktoś oczekuje wrażeń z osiągnięć tym autem to się mocno roczaruje to jest wada tego auta z tym motorem i to duża strasznie wolny. Poza tym auto bez awaryjne ja osobiście miałem lpg sekwencję i tylko taką polecam. Poza tym to przewody wysokiego napięcia należy dawać dobrej firmy i nie żałować kasy bo jak założyłem przewody sentecha to makabra a po założeniu przewodów bosch było okej.. I to nie jest reklama to FAKT..
12,7
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
Auto pracuje w mieście,praca-szkoła-przedszkole-dom.Używane na krótkich odcinkach dlatego spala dodatkowo ok 3L benz,w trasie do 100km/h spali 11LPG a na autostradzie przy 140km/h prawie 14LPG.Ogólnie auto fajne lecz słabe,kupiłem z powodu świetnego stanu,z przebiegiem 154tys. sprowadzone ze Szwajcarii.
10,3
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
Moj Voyager ma dość duży rozrzut w ilości spalania gazu, w "dużym" mieście pali ok 11,5 litra gazu,w miescie z miejszym, z mniejszą ilościa korków pali poniżej 10 l gazu, srednio licząc pali 10 l gazu /100km. Przy predkości 160 km na autobanie, przez 300 km spalił 12,5 l/100km, natomiast przy jeśdzie do 115 km /h spala średnio 8,5 l/100 ( wiec staram sie tak jeździć, bo tanio :) )
Alarm set, zegary, temperatura, anomalia.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000
  • instalacja elektryczna
Usterka co najmniej przedziwna. Po przekręceniu kluczyka pojawia się sygnał dźwiękowy, miga alarm set, zegary są martwe. Zimne luty naprawiałem, sprawdziłem obwody i to nic nie dało. Podpiąłem dodatkową masę do zegarów i też bez zmian. Poczekam tak, alarm miga, pika, minie tak minuta, coś gdzieś się rozgrzewa(?) i zegary wstają. Po tym jak zegary wstaną, na liczniku pokazującym całkowity dystans miga kropka pomiędzy ostatnią, a przedostatnią cyfrą. Normalnie nie powinno jej być, bo jest tylko na "trip", ale wtedy jest. Uruchamiam podświetlenie zegarów i widzę jak podświetlenie mryga, definitywnie coś "szumi" i robi zakłócenia, zegary bzikują, i czasem opadną do zera, zaraz wstaną, wskazówka prędkości polata na boki. Sprawdzałem panel sterowania nawiewem, brak zimnych lutów. Sprawdzałem body komputer, przelutowałem gniazda, piny i wtyczki, bez zmian. Podałem masę do zegarów bez zmian. Lutowałem zimne luty na przełączniku do świateł, bez zmian. Usunąłem luźny kabel pomiędzy silnikiem a karoserią, bez zmian. Resetowałem komputer brakiem klemy, wyjmując bezpiecznik, bez zmian. Czyściłem styki w dostępnych miejscach, bez zmian. Odpalić mogę czekając aż coś się zagrzeje, wstaną zegary, przestanie migać kropka, wtedy przekręcam kluczyk na off i znowu na on i alarm set wtedy nie miga. Dzieje się to obecnie każdorazowo.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Zbyt długa pracy wtrysków.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.4 i 150KM 110kW 1995-2000
  • układ wtryskowy
W trakcie jazdy silnik nagle zaczął szarpać i przerywać (na wolnych obrotach) po wprowadzeniu na wyższe można jechać lecz jest bardzo duże spalanie. Usterka nastąpiła nagle bez jakichkolwiek objawów wcześniejszych. Pojazd sprawdzono w 2warsztatach komputerowo - brak jakichkolwiek błędów. Wymieniono świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, map sensor - bez zmian, w dalszym ciągu wtryski pracją zbyt długo. Dodaję, że sprawdzono wszystkie czujniki, sondę lambda nie stwierdzono usterek. Pomocy mechanicy zaczynaja rozkładać ręce.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Problem ze skrzynią biegów
  • Chrysler Voyager III Minivan 3.3 V6 158KM 116kW 1995-2000
  • układ napędowy
Witam.Od kilku tygodni jestem posiadaczem Voyagera 3,3 1997r z automatyczną skrzynią biegów.Dziś pojawił się problem mianowicie:zaczęło się od tego,że po odpaleniu auto zaczęło prychać tak jakby paliwa mu brakło jednakże było zatankowane.Po ponownym uruchomieniu zrobiło się ok i mogłem kontynuować jazdę.Po przejechaniu kilku km zabrałem się do wyprzedzania ciężarówki ku mojemu zdziwieniu nie mogłem dokończyć manewru.Autko miało około 70km/h,obrotów około 3000 i fajrant nie chciało ani podnieść biegu ani zredukować.Później sprawdziłem to zachowanie jeszcze raz stanąłem w bocznej uliczce i ruszyłem.Vojtuś zmienił bieg jechaliśmy powolutku,gdy przyspieszyłem sytuacja się powtórzyła to znaczy wysokie obr. niewielka prędkość tak jakby biegi się skończyły.Proszę o pomoc,jaka może być przyczyna i jak jej się pozbyć.Pozdrawiam Czyżby skończyła się skrzynia
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Chrysler Voyager III Minivan