Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager III Minivan

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz

Chrysler Voyager III Minivan – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Długość 4733 mm
Szerokość 1950 mm
Wysokość 1740 mm
Rozstaw osi 2878 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1439 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 450 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~PiotrS
Minivan 3.3 V6 158KM 116kW
Chrysler Voyager III
Serdecznie polecam to auto szczególnie rodzinom z dziećmi. My używamy go od 9 lat i choćbyśmy chcieli- nie możemy i nie chcemy wymienić na nowszy, bo po prostu nie ma po co. Auto mimo swojego wieku wygląda świetnie (fakt- trzeba o to dbać i czasem doinwestować) jest mega wygodne (fotele kapitańskie dużo miejsca) i ekonomiczne- 15l gazu/ 100km. Komfort podróżowania tym autem nie może się równać z podróżą jakimkolwiek sedanem czy kompaktem- jest cicho, wygodnie i bezpiecznie. Nie polecam natomiast diesla- głośny i awaryjny. Benzynkę 3.3 w automacie polecam!
4,2
~Mariusz Wałbzych
Minivan 2.0 i 133KM 98kW
Chrysler Voyager III
Kupiłem auto sprowadzone z Włoch ponoć z przebiegiem ok 147 tkm . Nie widziało zimy. Absolutny brak korozji. Wszystkie nakrętki pod autem jak w 2 letnim samochodzie i wszystko w oryginale. Zewnętrznie takie sobie lepiej . Na dzień dzisiejszy 164 tkm przejechane używam wyłącznie na wypady na wakacje i nad wodę oraz jak trzeba coś większego załadować. Polskiej zimy również nie widziało . Zimuje w garaży, a poruszam się Audi 80 Quattro. Szkoda mi sprzedać Wojtka za bezcen. Tak sprawne, z małym przebiegiem duże i ekonomiczne auto. Ma mnie w garażu dożywocie będzie bus i dostawczak. Tym bardziej że rocznie robię nim do 4tys.
4,8
~Krzysztof Storsen
Minivan 3.3 V6 158KM 116kW
Chrysler Voyager III
Voyager to dla mnie najlepszy samochód jakim jeździłem. Nie zamieniłbym na inny w tej klasie i cenie. Mimo wielu przeciwnych opini moich znajomych co do jego kupna, uważam że to był bardzo dobry wybór. Panuje mylne przekonanie, że takie samochody się psują, dużo palą i nie wiadomo co tam jeszcze. Dbać trzeba jak o każde auto bo zepsuć można wszystko. Mój voyager ma instalację gazową sekwencyjną, która sprawuje się znakomicie. Kupiłem go z instalacją i nigdy nie miałem problemów z gazem. Raz w roku przed przeglądem jadę do serwisu żeby podłączyli do komputera i sprawdzili czy wszystko gra. Spala gazu od 11 na trasie do 16 w mieście. Staram się jeździć w miarę ekonomicznie ale czasem na dłuższej prostej lubię depnąć. Fajnie się zbiera-tu automat działa rewelacyjnie. Pamiętać tylko, żeby w skrzyni był dobry olej wymieniony na czas(ATF+3). Ważne jest, mając voyagera, żeby mieć zaufanego człowieka, który nie będzie się bał zajrzeć pod maskę tego samochodu. Jest tam trochę elektroniki i wężyków z podciśnieniem, które czasem trzeba \"poruszać\". Ważne, żeby nie eksperymentować gdy wystąpi usterka. Jechać na komputer, załacić kilkadziesiąt pln i mieć pewność co jest nie tak. Inaczej wchodzi się w koszty. U mnie była kiedyś cewka do wymiany, a \"fachowcy\" zanim do tego doszli to wymienili części na ok 800 zł (cewka używana 100 zł). Stąd mam nauczkę i kilka nowych rzeczy w aucie. Jeżeli chodzi o wygodę to nie mam się tu za bardzo z czym porównywać...jazda to czysta przyjemność. Moja żona kocha to auto (jej ulubiony gadżet to podświetlane lusterko w osłonie słonecznej z regulowanym natężeniem światła), dwoje dzieci z tyłu mają raj. W samochodzie można chodzić między fotelami. Kanapę z ostatniego rzędu wyrzuciłem na rzecz większego bagażnika, przez co zrobił się 4-osobowy samochód \"dostawczy\". Może jeszcze jakieś wady, żeby nie było...Hamulce wg mnie za słabe, trzeba uważać. przy prędkości powyżej 130 robi się głośno, gdzieś powietrze świszczy za mocno. Trochę mało ergonomiczny dostęp do radia. Sam sprzęt grający-super-Infinity+zmieniarka na 6 cd. Wymieniłem w nim amortyzatory po ok 130 za sztukę. Duże koła 16 cali trochę droższe przez to opony. To chyba tyle, zachęcam do kupna voyagera, jeżeli ktoś szuka samochodu nieprzeciętnego, rodzinnego i takiego żeby jeszcze jakiś towar przewieźć. No i ten silnik..pięknie gra. Polecam.
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager III Minivan
10,3 – 15,4
l/100 km
8,7
l/100 km
8,2 – 17,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,3
Minivan 2.4 i 150KM 110kW
Chrysler Voyager III
Auto które posiadam jest wyposażone w instalację LPG co znacznie redukuje koszty. Średnie zużycie gazu podczas jazdy w mieście z włączoną klimatyzacją i przy średnim temperamencie to 16l/100km. W trasie jest znacznie lepiej 10-11l/100km, przy czym warto wspomnieć, że jazda w zakresie 100-120km/h nie będzie nas kosztować dużo więcej niż 120-140km/h i w każdym przypadku nie przekroczy 11l/100km LPG. Gorzej jest jeśli wdepniemy "gaz do dechy" wtedy zużycie paliwa niechybnie osiągnie wartość blisko 20l/100km a gdy dołączymy klimatyzację to możemy dodać kolejne 1-2 litry na każdą przejechaną setkę.
7,7
Minivan 2.5 TD 116KM 85kW
Chrysler Voyager III
Nie wiem skąd niektórzy mają spalanie 15 litrów no ale cóż .Nie należe do tych co powoli jeżdżą ,ale 9 litrów to mi wzial jak jechałem z predkością pomiedzy 140 a 180 no i w mieście .Po za tym mój silnik ma prawie 390 tyś nalatene i dalej dobrze sobie radzi .od wymiany do wymiany niema potrzeby dolewki ,wymieniam olej co 10000. Włoskie silniki nie lubią starego oleju.Wiec to trzeba pilnowac , a po drugie gubi plyn chłodzący i trzeba uzupełniać średnio raz w tygodniu .Ale to taka ich przypadlość .Miałem kanciaka i też tak miał .Dla detektywów nie wina to uszczelki pod głowicą .Ja jestem zadowolony z tego samochodu , mimo wczesniejszych obaw ,po opiniach z forum ,przed pierwszym zakupem.Pozdrawiam
13,2
Liczba komentarzy: 1
Minivan 3.3 V6 158KM 116kW
Chrysler Voyager III
Jak na taką przestrzeń, wygodę i silnik - to spalanie wbrew pozorom całkiem niezłe. Części tanie jak barszcz i ogólnie dostępne bez problemu. Są na tyle tanie, że nie warto nawet montować używanych. Awaryjność dotyczy tylko dieseli 2,5 przed 1999 rokiem. Reszta to jakiś chory anty-marketing. Benzynki są naprawdę ok. Oglądałem ostatnio z 20 nowych aut od 100 do 240 tys zł i jakoś nie mogę się na nic zdecydować. Są ładniejsze wizualnie ale zawsze maja coś w stosunku do voyagera spieprzone dokumentnie. Chyba ... go zajadę, bo żadne VW, Nissany, Mitsubishi, itd itp nie mogą zaspokoić moich wygodnych przyzwyczajeń z Voyagera. Pewnie kupie znowu Voyagera - tyle że dużo nowszego ... ale jednak z benzynką pod maską.......
Alarm set, zegary, temperatura, anomalia.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000
  • instalacja elektryczna
Usterka co najmniej przedziwna. Po przekręceniu kluczyka pojawia się sygnał dźwiękowy, miga alarm set, zegary są martwe. Zimne luty naprawiałem, sprawdziłem obwody i to nic nie dało. Podpiąłem dodatkową masę do zegarów i też bez zmian. Poczekam tak, alarm miga, pika, minie tak minuta, coś gdzieś się rozgrzewa(?) i zegary wstają. Po tym jak zegary wstaną, na liczniku pokazującym całkowity dystans miga kropka pomiędzy ostatnią, a przedostatnią cyfrą. Normalnie nie powinno jej być, bo jest tylko na "trip", ale wtedy jest. Uruchamiam podświetlenie zegarów i widzę jak podświetlenie mryga, definitywnie coś "szumi" i robi zakłócenia, zegary bzikują, i czasem opadną do zera, zaraz wstaną, wskazówka prędkości polata na boki. Sprawdzałem panel sterowania nawiewem, brak zimnych lutów. Sprawdzałem body komputer, przelutowałem gniazda, piny i wtyczki, bez zmian. Podałem masę do zegarów bez zmian. Lutowałem zimne luty na przełączniku do świateł, bez zmian. Usunąłem luźny kabel pomiędzy silnikiem a karoserią, bez zmian. Resetowałem komputer brakiem klemy, wyjmując bezpiecznik, bez zmian. Czyściłem styki w dostępnych miejscach, bez zmian. Odpalić mogę czekając aż coś się zagrzeje, wstaną zegary, przestanie migać kropka, wtedy przekręcam kluczyk na off i znowu na on i alarm set wtedy nie miga. Dzieje się to obecnie każdorazowo.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Zbyt długa pracy wtrysków.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.4 i 150KM 110kW 1995-2000
  • układ wtryskowy
W trakcie jazdy silnik nagle zaczął szarpać i przerywać (na wolnych obrotach) po wprowadzeniu na wyższe można jechać lecz jest bardzo duże spalanie. Usterka nastąpiła nagle bez jakichkolwiek objawów wcześniejszych. Pojazd sprawdzono w 2warsztatach komputerowo - brak jakichkolwiek błędów. Wymieniono świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, map sensor - bez zmian, w dalszym ciągu wtryski pracją zbyt długo. Dodaję, że sprawdzono wszystkie czujniki, sondę lambda nie stwierdzono usterek. Pomocy mechanicy zaczynaja rozkładać ręce.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Problem ze skrzynią biegów
  • Chrysler Voyager III Minivan 3.3 V6 158KM 116kW 1995-2000
  • układ napędowy
Witam.Od kilku tygodni jestem posiadaczem Voyagera 3,3 1997r z automatyczną skrzynią biegów.Dziś pojawił się problem mianowicie:zaczęło się od tego,że po odpaleniu auto zaczęło prychać tak jakby paliwa mu brakło jednakże było zatankowane.Po ponownym uruchomieniu zrobiło się ok i mogłem kontynuować jazdę.Po przejechaniu kilku km zabrałem się do wyprzedzania ciężarówki ku mojemu zdziwieniu nie mogłem dokończyć manewru.Autko miało około 70km/h,obrotów około 3000 i fajrant nie chciało ani podnieść biegu ani zredukować.Później sprawdziłem to zachowanie jeszcze raz stanąłem w bocznej uliczce i ruszyłem.Vojtuś zmienił bieg jechaliśmy powolutku,gdy przyspieszyłem sytuacja się powtórzyła to znaczy wysokie obr. niewielka prędkość tak jakby biegi się skończyły.Proszę o pomoc,jaka może być przyczyna i jak jej się pozbyć.Pozdrawiam Czyżby skończyła się skrzynia
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Chrysler Voyager III Minivan