Szukaj

Informacje o Citroen C4 Picasso II

Lata produkcji: 2013 – 2018
Segment: VANy

Citroen C4 Picasso II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,3
~Robert
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 92KM 68kW
Kupiłem to auto trochę bez przekonania. Podobała mi się jego sylwetka i po zapoznaniu się z informacjami ogólnodostępnymi postanowiłem poznać się z francuską technologia. Jest to mój pierwszy francuski samochód i z tego co po tych kilku latach użytkowania ,nie ostatni. Auto ogólnie bardzo przyjemne w użytkowaniu. Jeździ się nim wygodnie tak w mieście jak również w dalszej trasie. Zawieszenie jest komfortowe ani zbyt miękkie ani jakoś specjalnie za twarde. Dużym zaskoczeniem na plus było oszczędne spalanie i promień skrętu tego auta. Zawraca prawie w miejscu. W środku jest bardzo dużo przestrzeni i nie ma poczucia klaustrofobii. Bagażnik jest bardzo pojemny i pozwala przewozić naprawdę dość sporo. Z rzeczy na minus to brak fizycznego wyłącznika Start&stop i ciągła potrzeba szukania tego w opcjach tabletu. System multimedialny potrafi się czasami zawiesić ale po ponownym uruchomieniu zapłonu wszystko wraca do normy. Ogólnie jestem zadowolony z codziennego użytkowania mojej cytryny.
4,9
~zdzisław
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 114KM 84kW
Miałem C-5 ale C-4 to całkiem inna generacja auta prosty przykład klimatyzacja sterowana elektronicznie w C-5 musiałem cały czas mieć włączoną klimatyzacje bo parowały szyby tu wystarczy eko i szyby nie parują czy to lato czy zima. Skrzynia 5 biegowa to porażka a silniki te same 1,6. i w C-5 i w C-4.Picasso to samochód całoroczny domek na kółkach. Do bagażnika wkładam ponton 4 osobowy silnik plus akumulator kamizelki ratunkowe plus torby podróżne i jeszcze mam miejsce.Samochód jest lżejszy o 300 kg i pali około litra mniej.
5,0
~Maciek
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 THP 165KM 121kW
Posiadam krótką wersję Exclusive, urzekła mnie niebanalnym wyglądem, komfortem, wyposażeniem i walorami użytkowymi. Kupiłem w Szwajcarii z przebiegiem 99000km za 14300 CHF z ubezpieczeniem i nowymi oponami. Ma tylne światła oraz nawigację z wersji po lifcie. Przejechawszy ok 9000 km mogę śmiało polecić rodzinom z dziećmi. Do miasta i na trasę. Moja rodzina to 2+2 i maltańczyk :) Auto bogato wyposażone, polecam tą wersję, cena jest atrakcyjna. Po trasach do Polski nie czuję się zmęczony, jest cicho, siedzenia są wygodne, mają wiele regulacji dla pierwszego i drugiego rzędu. Miły dodatek, który mają fotele z przodu to masaż, fotel pasażera ma wysuwany elektrycznie podnóżek. Mieścimy się spokojnie. Bagażnik oczywiście nigdy nie jest za duży dla żony ale przy odrobinie negocjacji 530 litrów wystarcza. Na plus fakt, że jest szeroki, nie trzeba nurkować, są haczyki, latarka, ma niski próg i duży otwór załadunkowy, pomaga to w ładowaniu zakupów, wózka dziecka, itp.
Średnie spalanie dla Citroen C4 Picasso II
6,8 – 7,8
l/100 km
5,4 – 6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
Citroen C4 Picasso II