Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Citroen C4 I Coupe 2.0 i 16V 138KM 101kW 2004-2008

Lata produkcji: 2004 - 2008
Segment: Niższa klasa średnia

Wybór – całkiem spory. W ofercie nie ma mocnych diesli, ale wśród tych, które są można znaleźć coś ciekawego. Jeśli zależy wam na osiągach tanich w utrzymaniu, to warto wybrać 2.0HDi 138KM – cichy i jak na swoją ilość koni bardzo pracowity. Jeśli szukacie czegoś tańszego, to najlepszym kompromisem będzie 1.4HDi 110KM. Też jest oszczędny, a patrząc na samą jazdę – niewiele gorszy od mocniejszego brata. Wśród silników benzynowych możecie znaleźć modną jednostkę wpakowaną w modne nadwozie – jest mała, tylko 1.6l, mocna dzięki doładowaniu – 152KM, oraz jak na swoją moc względnie oszczędna, bo nie powinna przekraczać 10l/100km nawet przy szybszej jeździe. Najmniejszy, benzynowy 1.4l 90KM nie pasuje do C4, bo usypia go pod każdym względem. Najlepszym wyborem będą jednostki 1.6l o mocach 110, 122, a nawet 140KM. Trochę przesadzają ze zużyciem paliwa, ale mają jeden z lepszych stosunków cena/osiągi/paliwo w tym modelu.

Powagosław
Niewiele Citroenów, a w szczególności żaden jego kompakt i mniejsze auta nie wyglądał tak nieskazitelnie elegancko. Żyjemy widocznie w czasach, w których wszystkie marki poszukują czegoś takiego, jak uniwersalna formuła i dlatego samochody są coraz bardziej do siebie podobne. Czy C4 jest idealnym kompaktem? Wygląda jakby był. ~Powagosław
Luzacjusz
Jestem rozdarty jak koszula Demi Moore w filmie „Striptiz”. Z jednej strony, to jasne – nowy C4 wygląda wybornie. Z drugiej, czy to jeszcze Citroen? Taki… hm… typowy, pozbawiony iskry citroenowskiego surrealizmu? Muszę się z tym przespać. Z tą koszulą oczywiście. ~Luzacjusz

Oceny Citroen C4 I Coupe 2.0 i 16V 138 KM 101 kW

Ogólna ocena
4,12
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Silnik
WADY - Poważne usterki - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria

Autodiagnoza Citroen C4 I

Liczba wpisów: 13
Dziwne dźwięki z okolic deski rozdzielczej - cykanie
dodał: Severyn, 6 lat temu
Po odpaleniu silnika pojawiają się dziwne dźwięki z okolic deski rozdzielczej - cykanie jakby przekźnik się włączał i wyłączał. Problem występuje czasami w czasie jazdy. Głównie gdy na zewnątrz jest chłodno.
brak regulacji siły nawiewu wentylatora klimatyzacji
dodał: Artur, 6 lat temu
Mam problem z klimatyzacją (dwustrefowa automatyczna). Działa regulacja temperatury (kierowcy i pasażera), rozdziału nawiewu, obieg otwarty/zamkniety. NIE DZIAŁA natomiast regulacja siły nawiewu klimatyzacji - tzn. na wyświetlaczu wszystko sie zmienia przy naciskaniu przyciskow regulacji, jednak wentylator działa cały czas na max. Pomimo wylaczenia klimy (sila nawiewu ustawiana na zero) nadal wieje tak samo...
Silnik nie odpala, rozrusznik kręci, econome mode
dodał: Boguu90, 2 lata temu
Witam Wczoraj kupiliśmy Citryne c4 cupe 1.6HDI 92km z 2007 roku, autko podczas oględzin było zapalane i gaszone kilku krotnie żadnych objawów problemow... sprzedawca mówił ze auto stało w garażu jakiś czas nie używane dostał służbówkę, w trasie do domu 150km akutko było żwawe i dynamiczne nie było jakoś specjalnie katowane max 120km/h, będąc kilometr od domu auto zgasło ( licznik pokazywał rezerwe i 60km zasiegu ) pojawił sie komunikat "antipollution fault " zapaliłem go ponownie nie wszedł w tryb awaryjny ani nie ubywało mu mocy kilka godzin pozniej chcielismy ponownie go...

Dane techniczne Citroen C4 I Coupe 2.0 i 16V 138KM 101kW 2004-2008

Podstawowe parametry Citroen C4 I Coupe 2.0 i 16V 138KM 101kW
Produkowany od 2004 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 138 KM (101 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Citroen C4 I Coupe 2.0 i 16V 138KM 101kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Citroen C4

Newsy o Citroen C4

Citroen C4 I Coupe