Szukaj

Informacje o Citroen C4 II Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2010 roku. Stylistycznie nowy C4 stanowi kontynuację koncepcji poprzednika, choć swoim wyglądem bardziej nawiązuje do modelu C5. Jedną z inspiracji był też prototyp o nazwie DS. High Rider z 2009 roku. C4 II został zbudowany na zmodyfikowanej płycie podłogowej, na której powstał jego poprzednik, m.in. dlatego nie zmieniły się rozmiary auta. W przeciwieństwie do C4 I, model nowej generacji oferowany jest jedynie w wersji 5-drzwiowego hatchbacka. Odmianę coupe zlikwidowano na rzecz nowego modelu DS4.
czytaj więcej
Powagosław
Niewiele Citroenów, a w szczególności żaden jego kompakt i mniejsze auta nie wyglądał tak nieskazitelnie elegancko. Żyjemy widocznie w czasach, w których wszystkie marki poszukują czegoś takiego, jak uniwersalna formuła i dlatego samochody są coraz bardziej do siebie podobne. Czy C4 jest idealnym kompaktem? Wygląda jakby był. ~Powagosław
Luzacjusz
Jestem rozdarty jak koszula Demi Moore w filmie „Striptiz”. Z jednej strony, to jasne – nowy C4 wygląda wybornie. Z drugiej, czy to jeszcze Citroen? Taki… hm… typowy, pozbawiony iskry citroenowskiego surrealizmu? Muszę się z tym przespać. Z tą koszulą oczywiście. ~Luzacjusz

Citroen C4 II Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,7 m
Promień skrętu 5,35 m
Długość 4329 mm
Szerokość 1789 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2050 mm
Wysokość 1489 mm
Rozstaw osi 2608 mm
Rozstaw kół - przód 1522 mm
Rozstaw kół - tył 1515 mm
Zwis przedni 935 mm
Zwis tylny 786 mm
Prześwit 125 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 904 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 860 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1457 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1451 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1183 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 408 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1027 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 877 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1565 mm
Maksymalna ładowność 630 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,6
~Paweł
Citroen C4 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
odejmuje jedną gwiazdkę, ponieważ nie jest to auto idealne. Jest ekonomiczne, tanie w utrzymaniu i co najważniejsze mało pali. Jedyna rzecz, która jest irytująca to system SCR, który nie jest dopracowany. Auto ma miękkie zawieszenie. Jest w miarę dynamiczne, chociaż nie jest to demon prędkości (na jazdę po drogach szybkiego ruchu poleciłbym szukać wersji silnikowej 2.0). Auto w zakupie jest dosyć tanie, bardzo dobrze wyciszone (przy jeździe 140km/h jest w środku cicho). Jeśli ktoś szuka auta w rozsądnej cenie i taniego w utrzymaniu to polecam.
2,5
~Krzysztof
Citroen C4 II
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
W lutym skończyła się gwarancja. W kwietniu padła sprężarka klimatyzacji, naprawa 3000zł. Dwa dni temu stracił moc, awaria silnika. Okazało się, że w tych modelach pasek rozrządu zatopiony jest w oleju. Pasek ma starczyć na 120 tyś km, natomiast u mnie przy 70 tyś zaczął się kruszyć, a guma z niego pływająca w komorze silnika zatyka filtry co może doprowadzić do braku smarowania. Problem ogólnie znany w serwisie więc mój przypadek nie jest pierwszy. Serwis w tym przypadku wymienia pasek, olej i czyści z gumy wszystko w środku. Dwa razy padła mi świeca z powodu gromadzącego się nagaru. W takim przypadku trzeba wezwać lawetę, bo auto ledwo co jedzie. Po wyczyszczeniu kanałów dolotowych w serwisie (specjalna procedura citroena) problem zniknął na prawie rok.
4,2
~Mariusz
Citroen C4 II
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Po roku użytkowania i przejechaniu 13tyś km - dla jednych to mało innych dużo, dla mnie to w sumie mało :) ale tak się ułożyło że więcej się nie zrobiło przez rok. Pierwszy przegląd wyniósł mnie 660zl, z czego robocizna i olej razem ok 500zl, reszta to filtry i coś jeszcze, na fakturze jest wyszczególnione. Za rok jeśli będę robić przeglądam to zobaczę ze swoimi materiałami ile to wyniesie. A po roku użytkowania mogę napisać to co rok temu, że jesteśmy zadowoleni z zakupu, wiadomo to czy tamto mogłoby być lepiej ale to inna klasa auta niż np C5, ale ogólnie mi i żonie i brzdącowi dobrze się jeździ :) mam nadzieje że teraz więcej wycieczek będzie niż tylko miasto i miasto, bo tu spalanie jest tak w granicach 8l a na trasie tak ok 6.5l w zależności o prędkości i obrotów. Co więcej można napisać ogólnie?! Może w szczegółowym opisie opiszę te parametry które są ważniejsze, bo reszta jest bez zmian - czyli jak jest puste pole tzn że nic się nie zmieniło od czasu zakupu auta :)
Citroen C4 II Hatchback 5d Facelifting