Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Citroen C5 II Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW 2004-2006

Citroen C5 II Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW 2004-2006
Lata produkcji: 2004 - 2006
Segment: Klasa średnia
Druga generacja C5 debiutowała na rynku w 2004 roku. Stylistycznie samochód nieznacznie różnił się od swojego poprzednika. Jego nadwozie zostało powiększone i delikatnie przeprojektowane, zmiany objęły między innymi kształt przednich i tylnych reflektorów. Konstruktorzy zmniejszyli też awaryjność modelu. Produkcja C5 II zakończyła się w 2007 roku, a do tego czasu z fabryki Citroena wyjechało ponad 720 tys. egzemplarzy modelu. Od 2008 roku w sprzedaży znajduje się trzecia generacja C5.
Powagosław

Pomysł Francuzów, jak przełamać supremację Passata i Mondeo w segmencie samochodów klasy średniej z wyższymi aspiracjami. Udane połączenie niemieckiej jakości, co sugerowali sami szefowie Citroena z francuskim polotem stylistycznym. Efekt? Fantastyczny!

~Powagosław
Luzacjusz

Ci sami Francuzi, którzy jedzą ser, bagietki maczają w winie, a zamiast „komputer” mówią: „ordinateur” (przecież komputer to międzynarodowy termin!), stworzyli samochód, na widok którego Mandaryna przestaje fałszować, a Boruc staje się tajemniczym Borubarem.

~Luzacjusz

Dane techniczne Citroen C5 II Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW 2004-2006

Podstawowe parametry Citroen C5 II Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Produkowany od 2004 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 133 KM (98 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 314 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 96 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Citroen C5 II Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni

Autorentgen Citroen C5 II

Liczba wpisów: 39

Awaryjny silnik 2.0 hdi.

dodał: ~Tabur, 6 lat temu
Jeśli ten silnik jest awaryjny, to co powiedzą właściciele innych marek? To jest jeden z najlepszych, współczesnych silników diesla. C 5 z tym silnikiem mam od kilku lat, 220 tys. przebiegu. Nic nie robiłem i nic nie wymaga naprawy. Albo go katujesz albo kupiłeś z mocno przekręconym licznikiem.

Kostka mocująca żrówkę H7 w przednich reflektorach.

dodał: ~ciembor, 8 lat temu
Serwis autoryzowany Citrona jest zmuszony proponować wymianę całej wiązki elektrycznej za około 9000 zł w celu naprawy nieświecące żarówki w reflektorze przednim. Logiczna byłby wymiana kostki za kilka złotych, tym bardziej, że końcówki są zaciskane. Ten wynalazek polegający na bzdurnym tworzeniu kosztów jest stosowany także przez innych producentów. A samochody w ruchu jeżdżą z zapalonymi światłami jak rok długi, reflektory są plastykowe, słabo wentylowane. W lecie to smaży się wszystko na słońcu, kostka, w której zamocowana jest żarówka H7 zwęgla się, tak że po około 4 latach kłopot...

Zgrzyty pojawiające się przy załączaniu pierwszego biegu.

dodał: ~Tabur, 6 lat temu
Głośna praca skrzyni biegów przy stałej prędkości 70-80 km/h.Było podejrzenie opon ,łożysk,itp.Auto ma obecnie przejechane 98 tyś km.Wizyty w 2 serwisach citroena kończyły się wymianą oleju w skrzyni i rozkładaniem rąk.Według mnie jak na auto tej klasy rocznik 2009 mały przebieg citroen jest bublem.Nie polecam od dziś citroena najgorszemu wrogowi ,a jest to mój 3 citroen .Poprzedni Picasso 2,0 HDi to było auto.Przestrzegam i pozdrawiam.

Publikacje o Citroen C5

Newsy o Citroen C5

Citroen C5 II Hatchback