Szukaj

Informacje o Citroen Jumper II Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW 2006-2015

Lata produkcji: 2006 – 2015
Segment: Dostawcze

Średni lub duży samochód dostawczy produkowany od 1994 roku. Największy samochód Citroena w segmencie aut użytkowych. Jumper został wprowadzony do oferty francuskiej marki w miejsce modelu C25. Samochód od początku jest efektem współpracy koncernów Fiat i PSA, do którego należą Citroen i Peugeot, zaś jego bliźniaczymi modelami są Peugeot Boxer i Fiat Ducato. W 1995 roku model zdobył nagrodę Van of the Year. W 2002 roku Jumper przeszedł modernizację, a cztery lata później powstała druga generacja auta, gruntownie zmodernizowana w 2014 roku. W Wielkiej Brytanii Jumper znany jest pod nazwą Relay.

czytaj więcej
Powagosław

Z trojaczków dostawczych Citroen-Peugeot-Fiat, ten pierwszy ma najwięcej do nadrobienia, ale i najmniej do stracenia. Nowy design to pozytywny wyróżnik. Czy sprawi, że klienci segmentu pojazdów użytkowych chętniej zaufają właśnie Citroenowi?

~Powagosław
Luzacjusz

Cytując klasyka: „To nie ma wyglądać, to ma jeździć”. Ale teraz również wygląda. Gdyby jeszcze Citroen wybrał poważniejszą nazwę (Jumper? Czemu nie „Ski Jumper”?), może sprzedawałby się lepiej.

~Luzacjusz

Dane techniczne Citroen Jumper II Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW 2006-2015

Produkowany od 2006 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 157 KM (115 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1700-2550 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Oceny Citroen Jumper II Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW 2006-2015

Liczba ocen: 16
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Drobne usterki - Poważne usterki - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,2
~Ricko
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Citroen Jumper II
Silnik doskonały nie wiem tylko czym się różni ten Boxer skoro silnik 3.0HDI jest taki sam jak w Jumperze czyli silnik Iveco F1CE0481D i nie wieże że Boxer w takim razie jest lepszy no chyba że ten Jumper ma blokade .
1,9
[email protected]
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Citroen Jumper II
NIKOMY TEGO SAMOCHODU NIE POLECAM. CITROEN PO 3 MIESIĄCACH ZABRAŁ GWARANCJE ZA NIEZGODNĄ ZABUDOWE CHOĆ AUTO ZAKUPIŁEM WRAZ Z ZABUDOWĄ W CITROEN WANICKI W KRAKOWIE. PO ROZMOWIE Z DYREKTOREM CITROEN POLSKA , DYREKTOR IRONICZNIE STWIERDZIŁ ŻE MOGĄ ZABRAĆ GWARANCJE KAŻDEMU AUTU Z ZABUDOWĄ. NADMIENIAM ŻE JEST TO STOSOWANE PRZEZ CITROENA JAKO NORMA, SZKODA ŻE TAK PUŹNO SIĘ O TYM DOWIEDZIAŁEM.
4,2
~Jacek
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Citroen Jumper II
Autem pokonuje głównie trasy 1300km, nigdy mnie nie zawiodło.

Raporty spalania Citroen Jumper II Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW 2006-2015

Liczba raportów: 17
Średnie spalanie dla Citroen Jumper II Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW 2006-2015
10,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,1
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Citroen Jumper II
OPINIA DOTYCZY SILNIKA 180KM ale takiego nie ma w spisie. Model L4H2. Z auta jestem bardzo zadowolony. Jest dynamiczne i nie boi się załadunku. Rzadko wozimy ładunki powyżej jednej tony. Najczęściej auto wiezie 3 osoby i jakieś 800kg ładunku w jedną stronę a na powrocie ładunku tylko 150kg. Dużo jeździmy po autostradach, mniej po mieście. przy prędkościach do 100km/h można autem zejść bez problemu poniżej 9 litrów. Przy 130 bierze ok 9,5-10.3. większe prędkości to większe spalanie (do ok 18 litrów przy 175km/h)
11,7
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Citroen Jumper II
Użytkuje od 2 lat. Minimum osiągnięte na trasie to 8.0 przy 80-90km/h. Przy 120km/h pali 12,5l. W mieście średnio około 12 w zimie pokazuje mi 14,4. Autostrada Wrocław-Legnica A4 do 160 idzie od razu, do 180 a nawet do 190 musi się rozbujać najlepiej z górki i wtedy potrafi nawet wziąść 18l. Kopa ma jak na busa i ogólnie fajnie się jezdzi. Bierze olej ... w serwisie mają normę na niego 1l na 1000km olej total quartz 5W40. Ogólnie jestem zadowolony. Dla porównania : Wrocław-Legnica-Wrocław 160km przy 180km/h - 80zł.oszczędnie 57zł. a osobówką w dieslu to koszt 38,00zł. Wada która będzie się powtarzać dosyć często we wszystkich modelach to wybijanie się "kołeczka" w bocznych drzwiach od paki który powoduje iż drzwi są otwarte...podczas jazdy pipczenie otwartych drzwi od paki, w kabinie daje popalić... co jakiś czas trzeba wbijać kołeczek i będzie dobrze.
10,6
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Citroen Jumper II
w porownaniu do peugeota pali mało to jest jego plus na trasie 13,3 przy predkosciach 150-170 i lekkim ładunku zaznaczam ze rozmiary auta L3H2 po londynie przy gazie w podłoge i duzymmmm ładunku 15 ale nie ma nic za darmo:) w porownaniu powiem ze peugeot potrafił spalic 17l/100 w trasie tylko ze peugeot był duzooo szybszy i max poleciał 210 poza budzik zgodnie z navi filmik na youtube.com jakby ktos nie wierzyl wiec jak ktos sobie oszczedza to polecam 2.0 100km:) bo 2,2 pali 1 litr mniej od 3.0 wiec wybierzcie sami a dodam ze on wogole na pusto nie chce jechac:)dodam ze peugeot był z 2008r przed liftem oprogramowania (starszy kwadratowy kluczyk) a citroen jest 2009 koncowka roku (nowy kluczyk elipsa)