Szukaj

Informacje o Citroen Jumper II Furgon

Lata produkcji: 2004 – 2015
Segment: Dostawcze

Średni lub duży samochód dostawczy produkowany od 1994 roku. Największy samochód Citroena w segmencie aut użytkowych. Jumper został wprowadzony do oferty francuskiej marki w miejsce modelu C25. Samochód od początku jest efektem współpracy koncernów Fiat i PSA, do którego należą Citroen i Peugeot, zaś jego bliźniaczymi modelami są Peugeot Boxer i Fiat Ducato. W 1995 roku model zdobył nagrodę Van of the Year. W 2002 roku Jumper przeszedł modernizację, a cztery lata później powstała druga generacja auta, gruntownie zmodernizowana w 2014 roku. W Wielkiej Brytanii Jumper znany jest pod nazwą Relay.

czytaj więcej
Powagosław

Z trojaczków dostawczych Citroen-Peugeot-Fiat, ten pierwszy ma najwięcej do nadrobienia, ale i najmniej do stracenia. Nowy design to pozytywny wyróżnik. Czy sprawi, że klienci segmentu pojazdów użytkowych chętniej zaufają właśnie Citroenowi?

~Powagosław
Luzacjusz

Cytując klasyka: „To nie ma wyglądać, to ma jeździć”. Ale teraz również wygląda. Gdyby jeszcze Citroen wybrał poważniejszą nazwę (Jumper? Czemu nie „Ski Jumper”?), może sprzedawałby się lepiej.

~Luzacjusz

Citroen Jumper II Furgon – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 8
Średnica zawracania 14,7 m
Długość 6358 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2690 mm
Wysokość 2254 mm
Rozstaw osi 3000 mm
Rozstaw kół - przód 1810 mm
Rozstaw kół - tył 1790 mm
Zwis przedni 948 mm
Zwis tylny 1015 mm
Prześwit 155 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 8750 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 6300 l
Wysokość progu załadowczego 530 mm
Drzwi tylne - szerokość 1562 mm
Drzwi tylne - wysokość 1520 mm
Drzwi boczne - szerokość 1075 mm
Drzwi boczne - wysokość 1485 mm
Ogólna ocena
3,4 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 47% / przeciw: 53%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

2,9
~załamany
Furgon 3.0 HDI 100KM 74kW
Citroen Jumper II
Porażka tylko tyle mogę powiedzieć. Do 160 kkm auto chodziło jak złoto, później się zaczęło: padła pompa wtryskowa (3500zł), chwilę po niej wtryski marki Denso które są nieregenerowalne (1500zł/szt) , rozrusznik, alternator, egr. Dziś mam przejechane 200kkm i boję się tym wynalazkiem oddalać od domu więcej niż 100 km bo nigdy nie wiem kiedy i jak wrócę. Miałem przedtem Sprintera z przebiegiem 400 tyś i robiłem tylko eksploatację, opchnąłem go bo blacha była słaba i to był błąd. Teraz mam autko które z przebiegiem 200 tys km jest kompletnym złomem.
3,4
~marino
Furgon 3.0 HDI 120KM 88kW
Citroen Jumper II
Z perspektywy czasu (i miliona km) znalazło by się trochę do poprawy. Szkoda że konstruktorzy nie zadają sobie trudu żeby uwzględnić uwagi użytkowników. Kasowanie inspekcji tylko komputerem, a można by inaczej jak w Masterze.
4,1
~chmad
Furgon 3.0 HDI 100KM 74kW
Citroen Jumper II
nie jestem specjalnie wymagający, ten dostawczak spełnia moje oczekiwania, mam wersje L1H1 i jest naprawde sporo miejsca. Ekonomiczny przy rozsądnym traktowaniu, na razie niezawodny, , zwrotny i całkiem fajny wygląd
Średnie spalanie dla Citroen Jumper II Furgon
8,8 – 10,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,1
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Citroen Jumper II
OPINIA DOTYCZY SILNIKA 180KM ale takiego nie ma w spisie. Model L4H2. Z auta jestem bardzo zadowolony. Jest dynamiczne i nie boi się załadunku. Rzadko wozimy ładunki powyżej jednej tony. Najczęściej auto wiezie 3 osoby i jakieś 800kg ładunku w jedną stronę a na powrocie ładunku tylko 150kg. Dużo jeździmy po autostradach, mniej po mieście. przy prędkościach do 100km/h można autem zejść bez problemu poniżej 9 litrów. Przy 130 bierze ok 9,5-10.3. większe prędkości to większe spalanie (do ok 18 litrów przy 175km/h)
11,7
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Citroen Jumper II
Użytkuje od 2 lat. Minimum osiągnięte na trasie to 8.0 przy 80-90km/h. Przy 120km/h pali 12,5l. W mieście średnio około 12 w zimie pokazuje mi 14,4. Autostrada Wrocław-Legnica A4 do 160 idzie od razu, do 180 a nawet do 190 musi się rozbujać najlepiej z górki i wtedy potrafi nawet wziąść 18l. Kopa ma jak na busa i ogólnie fajnie się jezdzi. Bierze olej ... w serwisie mają normę na niego 1l na 1000km olej total quartz 5W40. Ogólnie jestem zadowolony. Dla porównania : Wrocław-Legnica-Wrocław 160km przy 180km/h - 80zł.oszczędnie 57zł. a osobówką w dieslu to koszt 38,00zł. Wada która będzie się powtarzać dosyć często we wszystkich modelach to wybijanie się "kołeczka" w bocznych drzwiach od paki który powoduje iż drzwi są otwarte...podczas jazdy pipczenie otwartych drzwi od paki, w kabinie daje popalić... co jakiś czas trzeba wbijać kołeczek i będzie dobrze.
10,6
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Citroen Jumper II
w porownaniu do peugeota pali mało to jest jego plus na trasie 13,3 przy predkosciach 150-170 i lekkim ładunku zaznaczam ze rozmiary auta L3H2 po londynie przy gazie w podłoge i duzymmmm ładunku 15 ale nie ma nic za darmo:) w porownaniu powiem ze peugeot potrafił spalic 17l/100 w trasie tylko ze peugeot był duzooo szybszy i max poleciał 210 poza budzik zgodnie z navi filmik na youtube.com jakby ktos nie wierzyl wiec jak ktos sobie oszczedza to polecam 2.0 100km:) bo 2,2 pali 1 litr mniej od 3.0 wiec wybierzcie sami a dodam ze on wogole na pusto nie chce jechac:)dodam ze peugeot był z 2008r przed liftem oprogramowania (starszy kwadratowy kluczyk) a citroen jest 2009 koncowka roku (nowy kluczyk elipsa)
Citroen Jumper II Furgon