Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Dacia Logan II Sedan 1.5 dCi FAP 90KM 66kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 - 2015
Segment: Niższa klasa średnia

Benzynowy wariant 1.2 KM można kupić też z fabryczną instalacją LPG. Cokolwiek dopływa do silnika, ten i tak jest po prostu przeciętny. Z kompletem pasażerów jest mu ciężko, a podczas normalnej eksploatacji idealnie sprawdza się podczas transportu z jednego miejsca w drugie. Bez żadnych emocji. Dużo lepsze wrażenie robi za to doładowany wariant Tce 90KM. Jest elastyczniejszy i żwawszy. Podobnie sprawa wygląda w przypadku diesli. 90-konną wersję warto rozważyć. Z kolei w 75-konnej niektórym może brakować mocy w trasie.

Powagosław

Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

~Luzacjusz

Dane techniczne Dacia Logan II Sedan 1.5 dCi FAP 90KM 66kW 2012-2015

Podstawowe parametry Dacia Logan II Sedan 1.5 dCi FAP 90KM 66kW
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 76 x 80,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Dacia Logan II Sedan 1.5 dCi FAP 90KM 66kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Dacia Logan II

Liczba wpisów: 5

Układ kierowniczy, czujnik temperatury, poduszka silnika.

dodał: ~gorol, 7 lat temu
Po około 2000 strasznie wibrowała kierownica powyżej 120 km/h, próby wyważania kół nic nie dały. Serwis wymienił przekładnię szybko bez problemu, po okołu 4500 km dziwny dżwięk z przodu po prawej stronie zmiana biegu i dodanie gazu i łup, okazało się że to poduszka silnika, 40 minut usterka usunięta, po około 7000 km, na wskaźniku temperatury tylko dwie kreski mimo ciągłej jazdy, wymiana czujnika temperatury 40 minut. Zobaczymy co dalej, na razie serwis Lisowski w Krakowie działa szybko i z zadowoleniem. Radze wykupić sobie przedłużenie gwarancji o 2 latka (spać spokojnie)

Jakość podzespołów.

dodał: ~inż., 9 lat temu
Po 23000 km przebiegu, auto Dacia Logan z silnikiem 1,5 cdi jest w pierwszym roku po zakupie, na gwarancji i miało następujące usterki: 1. źle ustawione zbieżności kół - poprawka na autoryzowanej stacji, 2. obluzowanie zamków w drzwiach drzwi przednich i tylnych, niedomykanie drzwi po 12 tys. km 3. blokujący sie odtwarzacz płyt CD w fabrycznnie zamontowanym radio-odtwarzaczu, 4. zanik zapłonu przy sprawnym akumulatorze - awaria co tydzień, dwukrotna, 5. skrzypienie pedału gazu przy jego naciskaniu, 6. wymiana termostatu, 7. piórka wycieraczek - skrzypienie po szybie, szybkie zuzycie,...

Przebarwiający się lakier.

dodał: ~Franek z Łomży, 8 lat temu
Po trzech latach użytkowania, wystąpiły jaśniejsze plamy na lakierze pokrywy komory silnikowej i pokrywy bagażnika, w miejscach pomiędzy wzmocnieniami tych elementów (na jednowarstwowej blasze). Polerowanie mleczkiem lekko ściernym likwiduje przebarwienia na około 5 miesięcy, preparatów czyszcząco barwiących, na bazie związków chemicznych jeszcze nie stosowałem.

Publikacje o Dacia Logan

Newsy o Dacia Logan

Dacia Logan II Sedan
Aktualnie przeglądasz Dacia Logan II Sedan