Szukaj

Informacje o Dacia Logan II

Lata produkcji: 2012 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym, model najmocniej spokrewniony jest z nieco młodszą, drugą generacją Dacii Sandero, choć widać też zapożyczenia z wcześniejszego modelu Lodgy. Logan II powstał na płycie podłogowej (Dacia M0), która jest unowocześnioną wersją konstrukcji użytej przy produkcji jego poprzednika. Po debiucie modelu podstawowego, Dacia zaprezentowała też drugą generację Logana w wersji kombi (Logan MCV). W Turcji oraz Afryce Płn. Logan II jest oferowany jako Renault Symbol.

czytaj więcej
Powagosław

Niezwykły skok jakościowy. Logan sprawia wrażenie znacznie droższego i lepszego produktu i o to dziś chodzi w tak zwanym segmencie budżetowym. Auto przestało kojarzyć się wyłącznie z taniością i wreszcie wzbudza pozytywne emocje.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Logan wyglądał dokładnie na miarę swojej ceny: „za tyle to możesz mieć coś takiego i nie narzekaj, chyba, że wolisz na piechotę”. Teraz to co innego – Camaro z dyskontu. Ja nie kpię. Nawet jeśli coś jest tanie, niech chociaż jakoś wygląda.

~Luzacjusz

Nowy Dacia Logan

Cena od: 32 900 PLN

Oceny Dacia Logan II

Liczba ocen: 43
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Układ jezdny - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Wojtek
Sedan Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Dacia Logan II
Samochód używałem od nowości jako służbowy. Przed odbiorem miałem "już wyrobioną opinie", na podstawie wszystkich dacio krytyków którzy samochodu nie widzieli ale na podstawie ceny skazują auto na porażkę. Jednak co się okazało? Samochód jak na swoją cenę jest super, jest po prostu dobrze wyceniony. Po przejechaniu ponad 50 tys km tylko utwierdziłem się w przekonaniu. Obecnie samochodu już nie mam, ale wnioski pozostały w głowie i rozważam kupno swojego pierwszego nowego samochodu - właśnie Daci, może Dustera, ale dalej Daci. A nie 5 letnie, po gwarancji z niewiadomą historią. Tym bardziej że o auta dbam, więc wolę czas na naprawianie i próbę przywrócenia dobrego stanu samochodu od kogoś, poświecić na inne rozrywki. Do rzeczy, konkrety które pamiętam najbardziej: - silnik do miasta wystarczający - na początku odczuwalna straszna turbodziura. Prowadząca wręcz do niebezpiecznych sytuacji. Po czasie albo się ułożyło albo ja się ułożyłem - względny komfort przy dużych prędkościach kończy się na 120 km/h. Można i 160 km/h pojechać ale nie jest to miłe przeżycie - przeogromny bagażnik, duża wnęka - skrzynia chodząca średnio. - bardzo słabe hamulce, zbyt czuły abs. - żenujący poziom obsługi serwisowej - być może to wina tego że auto było w leasingu - w środku czuć taniochę, prostotę (to akurat plus). Boczki przy drzwiach bardzo podatne na rysy. - samochód kompletnie bezobsługowy, żadnych awarii. Tylko przednie klocki wymienione przy około 50 tys km. Auto jest głośne przy dużych prędkościach, tanie w odczuciu, nie budzi podziwu u sąsiadów (choć moim zdaniem bryła jest bardzo ładna - tu chyba bardziej chodzi i logo), ale tanie w zakupie i bezawaryjne. Do tego tanie w eksploatacji, bardzo pojemne. Czy w tej cenie można dostać coś podobnego?
4,3
~krakus 2
MCV Facelifting 1.2 SCe 73KM 54kW
Dacia Logan II
Pojazd kupiony do firmy głównie do przemieszczania się z punktu A do punktu B. 90% trasy jest robione w mieście. W tym segmencie cenowym i wielkościowym, praktycznie nie ma konkurencji. Wyposażenie pojazdu jest adekwatne do ceny i kupując Logana , świadomie podejmowałem decyzję godząc się na takie niskobudżetowe rozwiązania. Mocy i przyspieszenia są wystarczające do jazdy po mieście ale na trasie to już mu brakuje. No cóż - to nie jest Ferrari ani BMW M3. Plusem tego autka są gabaryty ( BAGAŻNIK JEST ZDECYDOWANIE WIĘKSZY NIŻ W BMW E 91 kombi), wysokie zawieszenie i jest ono dosyć komfortowe. Spalanie benzyny też nie jest za wysokie. Jedno co mnie zastanawia to czemu taki mały akumulator producent wsadził. Postoi sobie z pół godziny na światłach awaryjnych a macie gwarantowane, że akumulator wam rozładuje się do zera. Jako auto do roboty to sprawdza się, pod kątem praktyczności też ale jakbym miał kupować auto do celów prywatnych i żeby sąsiedzi mi zazdrościli to wybrałbym ze stajni Dacia właśnie DUSTER.
3,6
~niezadowolony
Sedan Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Dacia Logan II
Tani samochód do miasta i sporadyczne wyjazdy poza miasto. Słabe materiały wykończenia, tu skrzypi tam szeleści. Bardzo długi czas nagrzewania się silnika, i słaby nadmuch. Beznadziejna fabryczna instalacja LPG Bardzo duży bagażnik, wysoko położony. Przestronny w środku. Nie warto kupować najbogatszej wersji z LPG,która to instalacja na poważne wady.W mojej ocenie lepiej pomyśleć o uboższej wersji bez gazu dopłacić do klimatyzacji a GAZ zamontować w niezależnej stacji montażowej i wykupić ubezpieczenie na silnik.
Średnie spalanie dla Dacia Logan II
5,3 – 8,3
l/100 km
4,4 – 5,0
l/100 km
7,2 – 8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Dacia Logan II
Dacia Logan II MCV rocznik 2019 silnik 1.0 Sce. (auticentrum nie uzupełniło) . W trasie jadąc 60 km na h komputer pokazywał 3,2 l/100 km. Jednak po zatankowaniu wyszło więcej. Na razie rekord w trasie przy dłuższej jeździe wyszło 4,1. Ogólnie w trasie wychodzi miedzy 4,2 a 4,7 czyli średnia w trasie około 4,5 l/100 km. W mieście latem 5,2. zimą około 5,7. Na razie mieszany wychodzi 4,9. po 20 tys km. Wcześniej miałem Skodę Citigo. Uważam ten samochód za jeden z najoszczędniejszych i po 85 tys km wynik 4,7. Czyli Logan pali nie wiele więcej od takiego maluszka jak Citigo. Moim zdaniem jeżeli chodzi o praktyczność i niskie koszty to najlepsze autko. Jest megoa praktyczne, można w nim przenocować, pali niewiele, serwis nawet w ASO to około 300 zł. Jest w trasie bardzo wygodne. Jeżeli komuś nie przeszkadza jakość wykonania to jest to naprawdę fajny samochód.
7,9
Sedan 1.2 16V LPG 75KM 55kW
Dacia Logan II
Wynik z trasy przy pełnym obciazeniu, 5 osób i piesek;-) + bagaże pełny "kofer" cały czas klima i światła mijania. Prędkość głównie 110 do 120-130 miejscami. Ogólnie starałem się trzymać 3500 obrotów. Jazda przez Alpy. 30,5 litra na 400 km z groszami. Bez obciążenia i mniejsza prędkość na pewno mniej. Na trasie na autostradzie spokojnie leci 130-140. Przy dynamicznej jeździe wychodzi około 8,5 litra miasto czy trasa podobnie. Jeśli jedziesz powyżej 150-160 i nieco wyżej to może spalić 10-11 litrów ale to już powyżej 5000 obrotów - kto się zna to wie o co chodzi. Czasami przydała by się "szóstka" szczególnie na równinach znacznie by go wyciszyło. Auto dla rodziny OK, do miasta OK, na trasę OK. Powiem tak: dostatecznie spisuje się w każdym terenie. Takie mocne 3 w pięciu stopniowej skali. Cena auta z porządnym wyposażeniem to oczywiście 5. Po 4,5 roku użytkowania niska awaryjnosc. Koszt utrzymania w dużej mierze zwraca LPG. Polecam oczywiście jeżeli ktoś potrzebuje samochodu a nie szpanu i popierniczania 180+.
5,3
MCV Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Dacia Logan II
Witam wszystkich. Postanowiłem dodać komentarz dla osób zainteresowanych tym samochodem, kupiłem go w tym roku prosto z salonu. Spalanie na trasie krakow-chłopy(nad morzem) z prędkością 90 km/h wyniosło 4,1 l. Tak pokazał komputer. Jechałem nocą,przez Wrocław, Poznań,dwoje małych dzieci,samochód ful załadowany jak wiadomo. Koło domu spalanie wynosi około 6,2 ,jak się jeździ delikatnie to około 5,7l. Podaje dane z komputera,które pokrywały się z tankowaniem. Mam pół roku daćkę, jeździ się fajnie, wiadomo że samochód nie jest z najwyższej półki,ale dla tradycyjnej rodziny jest wystarczający.moge go polecić pomimo że zrobiłem nim 5000 km. Moim zdaniem jest to samochód typowo miejski, najbardziej ekonomiczny i nie paliwożerny do 100km/h. Pozdrawiam
Dacia Logan II